Home Τεχνολογία - Λογισμικό Χρησιμοποιήστε τα Social Media για να Προσελκύσετε Νέους Ασθενείς
Χρησιμοποιήστε τα Social Media για να Προσελκύσετε Νέους Ασθενείς.

Χρησιμοποιήστε τα Social Media για να Προσελκύσετε Νέους Ασθενείς

Ακούτε συχνά, πως πλέον το ιατρείο σας πρέπει να έχει ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τι ακριβώς όμως σημαίνει αυτό και πώς μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη του ιατρείου σας;

Οι άνθρωποι μιλάνε για τα social media σαν να είναι ένα ενιαίο κομμάτι.

Μιλώντας για κοινωνικά δίκτυα όμως, δεν αναφερόμαστε μόνο στο Facebook.

Σε αυτά περιλαμβάνεται το LinkedIn, το Instagram, το Twitter, το YouTube και χιλιάδες άλλοι ιστότοποι και εφαρμογές που συγκεντρώνουν δισεκατομμύρια ανθρώπους.

Για τους γιατρούς, τα μέσα δικτύωσης είναι μια ευκαιρία να κάνουν γνωστό το επιστημονικό έργο τους, να επιδείξουν την εμπειρία τους, να δημιουργήσουν περιεχόμενο και θετικές ανταποκρίσεις.

Ωστόσο, η επίτευξη αυτών απαιτεί σαφή καθορισμό στόχων και στρατηγική προσέγγιση.

Τι μπορούν να κάνουν τα Social Media για εσάς;

Ακόμη και αν προσωπικά περιφρονείτε τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, είναι πιθανόν πολλοί από τους ασθενείς σας – και τους εν δυνάμει ασθενείς – να τα χρησιμοποιούν.

Επικοινωνώντας με αυτούς μέσα από τα κοινωνικά μέσα, μπορείτε να:

– Αυξήσετε το ενδιαφέρον του κοινού για το ιατρείο σας.

– «Οδηγήσετε» την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

– Εκπαιδεύσετε τους ασθενείς και τους φίλους τους.

– Διαφοροποιήσετε τον εαυτό σας από τους ανταγωνιστές σας.

– Αποδείξετε την εμπειρία σας.

– Προωθήσετε γεγονότα και εκδηλώσεις που υποστηρίζετε.

– Βελτιώσετε τη φήμη σας.

Και η λίστα συνεχίζεται…

Για να επιτύχετε αυτούς τους στόχους, δεν μπορείτε να αντιμετωπίζετε τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης ως μια αυτόνομη οντότητα, αλλά ως αλληλένδετο κομμάτι μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ.

Πρέπει να κερδίσετε τις θετικές κριτικές

Έτσι, ενώ τα κοινωνικά μέσα μπορεί να αποτελέσουν ένα νέο κόσμο στον χώρο του μάρκετινγκ, η απόκτηση αυτών των επιθυμητών προτιμήσεων και των ευνοϊκών κριτικών σημαίνει ότι βασικές υπηρεσίες, όπως η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και η φροντίδα των ασθενών, είναι πιο σημαντικές από ποτέ.

Εάν οι ασθενείς έρχονται σε εσάς μόνο επειδή το ιατρείο είναι κοντά στο σπίτι τους, πιθανότατα δεν θα υπάρξει κάποια αλληλεπίδραση στα κοινωνικά μέσα.

Αλλά αν έχετε ένα ευγενικό προσωπικό στην υποδοχή, και εσείς κάνετε τον ασθενή σας να νιώσει ξεχωριστός, θα θέλουν να μοιραστούν την εμπειρία τους στα social media.

Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι μια απλή μορφή μάρκετινγκ.

Είναι ο τρόπος με τον οποίο δείχνετε στο ευρύ κοινό ποιοι είστε και ότι έχετε ένα συγκεκριμένο επίπεδο δεξιοτήτων και θετικών εμπειριών.

Εδώ οι ασθενείς θέλουν να μάθουν ποιος είστε και τι σας διαφοροποιεί από τους συναδέλφους σας στην ειδικότητά σας.

Τα social media μπορεί να σας βοηθήσουν να το πετύχετε.

Μέχρι που μπορείτε να φτάσετε με τα κοινωνικά μέσα;

Το σύμπαν των κοινωνικών μέσων δικτύωσης είναι τεράστιο.

Επεκτείνεται συνεχώς και ενσωματώνεται όλο και περισσότερο στη ζωή των ανθρώπων.

Το Facebook είναι μακράν η μεγαλύτερη πλατφόρμα και το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο για τα άτομα μέσης και τρίτης ηλικίας.

Θέλετε να αποκτήσετε νέους ασθενείς κάνοντας μια στοχοθετημένη καμπάνια;

Και πάλι Facebook!

Είναι ο ασθενής σας σε νεαρή ηλικία και η φύση της δουλειάς σας ευνοεί τη φωτογραφία;

Το Instagram, που ανήκει στο Facebook, πιθανώς να είναι το ιδανικό μέσο.

Είστε ειδικός στο να δημιουργείτε παραπομπές γιατρών, υπογραμμίζοντας την εμπειρία σας;

Δοκιμάστε το LinkedIn και το Twitter.

Πολλοί γιατροί ξεκινάνε στο Instagram, με μια εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών που ανήκει στο Facebook.

Δημιουργούν έτσι μια ισχυρή εικόνα, χρησιμοποιώντας διάφορα hashtags, γράφοντας λίγες λέξεις και δημιουργώντας έτσι ένα μίνι-blog.

{module title=”Adsence article”}

Κυνηγώντας τα “like” των ασθενών

Όντας τεράστιο ως κοινωνικό μέσο ενημέρωσης, το Facebook μπορεί να υπερηφανεύεται για περισσότερα από δύο δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

Το κόστος μιας διαφήμισης σε αυτό εξαρτάται από το μέγεθος του κοινού που στοχεύετε να προσελκύσετε και την εποχή του χρόνου.

Το οργανικό περιεχόμενο είναι ελεύθερο να δημοσιεύεται, αλλά εμφανίζεται μόνο στη ροή ενός χρήστη που κάνει ήδη “like” στο ιατρείο σας.

Αλλά μην ξεχνάτε ότι οι ασθενείς δεν πρόκειται να κάνουν κλικ αν δεν πιστεύουν ότι οι πληροφορίες είναι πολύτιμες.

Η δημοσίευση τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα στη σελίδα Facebook θα αυξήσει τα like και τις κριτικές σας.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων