Home Τεχνολογία - Λογισμικό Γιατροί και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Γιατροί και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Γιατροί και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Το Διαδίκτυο είναι πραγματικά μια θαυμάσια εφεύρεση.

Εξισορρόπησε τον αγωνιστικό χώρο με ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων που έχουν τώρα πρόσβαση σε πληροφορίες που υπήρχαν στα χέρια μόνο της «ελίτ» πριν από πολύ καιρό.

Ωστόσο, όπως με τα περισσότερα πράγματα, μπορεί να υπάρχουν μειονεκτήματα που σχετίζονται με οποιοδήποτε εργαλείο προόδου.

Για παράδειγμα, το Press Ganey είναι μια εταιρεία που έχει δημιουργήσει μια έρευνα που απευθύνεται σε ασθενείς, ώστε να μπορούν να αξιολογήσουν την εμπειρία τους στην υγειονομική περίθαλψη.

Οι ασθενείς μπορούν ουσιαστικά να βαθμολογήσουν τους γιατρούς τους για κάθε συνάντηση που έχουν με το ιατρικό σύστημα.

Η προϋπόθεση πίσω από αυτήν την έρευνα είναι να δημιουργηθεί διαφάνεια σε μια επιχείρηση που συνήθως προστατεύεται από τα αδιάκριτα μάτια ενός καταναλωτή.

Το κύριο ζήτημα είναι ότι αυτά τα αποτελέσματα της έρευνας ασθενούς έχουν αντίκτυπο στους τύπους αποζημίωσης που χρησιμοποιούνται για την αποζημίωση των ιατρών.

Έτσι, εάν έχετε μια αρκετά χαμηλή βαθμολογία για την ικανοποίηση των ασθενών θα νιώσετε τον αντίκτυπο στο πορτοφόλι σας, καθώς θα έχετε λιγότερα χρήματα για μια συνάντηση με έναν ασθενή σε σχέση με κάποιον γιατρό που έχει υψηλότερη βαθμολογία.

Αυτό αφήνει τους γιατρούς να αναρωτιούνται τι θα γίνει εάν δεν συνταγογραφήσουν στον ασθενή τα φάρμακα που θέλει.

Κάνοντας αυτό που είναι σωστό και δικαιολογημένο στην ιατρική μπορεί να οδηγήσει σε επιβολή χρηματικών ποινών και κακής φήμης για τον ιατρό, εάν ο ασθενής του κάνει αρνητική κριτική.

Και αυτό μπορεί ακούσια να οδηγήσει σε γιατρούς που τελικά κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό.

Υπάρχει επίσης η πιθανότητα προκατάληψης της έρευνας.

Οι ασθενείς που έχουν λάβει κακή ιατρική περίθαλψη, είναι πιο πιθανό να εκφράσουν τις απογοητεύσεις τους στην έρευνα, ενώ οι ασθενείς που έχουν υποδειγματική ή ακόμη και τυπική περίθαλψη ενδέχεται να παραλείψουν εντελώς να απαντήσουν στην έρευνα.

Πλατφόρμες κοινωνικών μέσων

Εκτός από τα αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης των ασθενών, οι σημερινοί γιατροί έχουν άλλα ζητήματα που πρέπει επίσης να αντιμετωπίσουν.

Καθώς οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων συνεχίζουν να κερδίζουν κυριαρχία στο διαδίκτυο, μια παρενέργεια που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονοι γιατροί σχετίζονται περισσότερο με την εμφάνιση και διαφήμιση υψηλής ποιότητας φροντίδας παρά με την ουσιαστική παροχή υψηλής ποιότητας φροντίδας.

Οι γιατροί που έχουν αγκαλιάσει αυτό το κίνημα κοινωνικών μέσων δικτύωσης έχουν μεταβεί στο Instagram, το Facebook ή το Twitter για να προωθηθούν.

Ταυτόχρονα, δυνητικά πιο έμπειροι γιατροί που δεν «παίζουν το κοινωνικό παιχνίδι» μπορεί να χάσουν πελατεία, καθώς οι πιθανοί ασθενείς επιλέγουν τους πιο διάσημους ομολόγους τους.

Και όλη αυτή η κατάσταση δίνει μια νέα έννοια στον όρο «κοινωνικοποιημένη ιατρική».

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων