Home Τεχνολογία - Λογισμικό Πώς η Νέα Αναβάθμιση στον Αλγόριθμο της Google Κατατάσσει Υψηλότερα τα Επιστημονικά σας Άρθρα
Πώς η Νέα Αναβάθμιση στον Αλγόριθμο της Google Κατατάσσει Υψηλότερα τα Επιστημονικά σας Άρθρα

Πώς η Νέα Αναβάθμιση στον Αλγόριθμο της Google Κατατάσσει Υψηλότερα τα Επιστημονικά σας Άρθρα

Εάν δεν ασχολείστε καθημερινά λεπτομερώς με το SEO, επιτρέψτε μας να εξηγήσουμε τι συνέβη τον Μάιο του 2020 και γιατί θα είναι μια τεράστια ώθηση για το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από τους ιατρούς.

Πρώτον, τι είναι η Βελτιστοποίηση των Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης – SEARCH ENGINE OPTIMIZATION (SEO);

Εν ολίγοις, είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης περιεχομένου που βρίσκεται στο Διαδίκτυο, προκειμένου να το βοηθήσει να το δει κανείς από εκείνους που αναζητούν τις πληροφορίες που βρέθηκαν σε αυτό το περιεχόμενο.

Κάποτε όταν παραγέμιζαν με κακής σύνταξης, μικρές και χαμηλής ποιότητας δημοσιεύσεις σε μπλογκς (ιστολόγια) με τη λέξη κλειδί, έφταναν ψηλά στα αποτελέσματα. Έχει περάσει πολύς καιρός από εκείνες τις μέρες, και είναι καλό γιατί όταν πρόκειται για υγειονομική περίθαλψη και ιατρικό περιεχόμενο, αυτό το είδος περιεχομένου δεν έχει θέση.

Η νέα αναβάθμιση του αλγόριθμου της Google τον Μάιο, όπως ανακοινώθηκε στο Twitter από την Google, εν μέρει, έγινε για την αύξηση του ποιοτικού ιατρικού και υγειονομικού περιεχομένου με αφορμή τις πρόσφατες εξελίξεις. Οι αλλαγές είχαν ως αποτέλεσμα το μεγαλύτερο περιεχόμενο χωρίς επιπλέον προσθήκες σε λέξεις-κλειδιά, να καταταχθεί υψηλότερα.

Το έγκυρο περιεχόμενο που απαντά στην πραγματικότητα σε ένα ερώτημα ενός χρήστη και έχει συνδέσμους σε υψηλής εγκυρότητας αναφορές και είναι γραμμένο από ειδικούς, έχει τώρα περισσότερες πιθανότητες να καταταχθεί καλά.

Αν και ορισμένοι έχουν παρατσούκλι της αναβάθμισης ως «πανδημία» ή «τα νέα του κορωνοϊού», στην πραγματικότητα, ετοιμαζόταν πολύ καιρό πριν και σχεδιάστηκε για να αυξήσει κάτι που ονομάζεται ως «E-A-T» στο SEO, Expertise, Authority και Trustworthiness, που στα ελληνικά σημαίνουν Εξειδίκευση, Αυθεντικότητα και Αξιοπιστία.

Αυτό σημαίνει ότι πράγματα όπως η ποιότητα του περιεχομένου έγιναν πιο σημαντικά από το πόσες φορές μια λέξη-κλειδί γέμισε στο περιεχόμενο. Το αν αυτό το περιεχόμενο είναι πραγματικά σχετικό και ταιριάζει με την πρόθεση του χρήστη έγινε επίσης πιο σημαντικό. Ίσως το πιο σημαντικό, η Εξειδίκευση έγινε ένας πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης.

Έτσι άρθρα και περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από έγκυρους ειδικούς άρχισαν να κατατάσσονται πολύ υψηλότερα από αυτά που συνοψίζουν απλώς το περιεχόμενο των ειδικών αλλά γράφτηκαν από μη ειδικούς.

Μια ερώτηση που λαμβάνουμε συνεχώς είναι πώς γνωρίζει η Google εάν ένα κομμάτι περιεχομένου είναι υψηλής ποιότητας και έχει γραφτεί από έναν ειδικό.

Κανείς δεν ξέρει σίγουρα, αλλά οι περισσότεροι ειδικοί στο χώρο βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης, συμφωνούν ότι είναι πιθανώς ένας συνδυασμός του τρόπου σύνταξης του περιεχομένου, της ποιότητας των συνδέσμων και των αναφορών στο περιεχόμενο, του βάθους και του μήκους του περιεχομένου, του αριθμού των εικόνων, γραφικά και βίντεο που περιέχει και την πυκνότητα σχετικού περιεχομένου σε αυτόν τον συγκεκριμένο τομέα.

Το βέλτιστο ποιοτικό περιεχόμενο κερδίζει επίσης συνήθως backlinks (συνδέσμους από άλλους αξιόπιστους ιστότοπους προς σε αυτό το περιεχόμενο), κάτι που ενισχύει περαιτέρω ότι είναι ποιοτικό.

Ένα άλλο πράγμα που έκανε αυτή η αναβάθμιση, ήταν να προσπαθήσει να βελτιώσει την αντιστοιχία μεταξύ των πληροφοριών που προσπαθεί να βρει ένα άτομο και των αποτελεσμάτων. Αυτό ονομάζεται «πρόθεση αναζήτησης» και έχει μεγάλη σημασία.

Πάρτε, για παράδειγμα, ένα άτομο που ψάχνει «κατάθλιψη» σε αντίθεση με τη φράση «πώς να πάρει βοήθεια για κατάθλιψη»: Ο πρώτος είναι πιο πιθανό να αναζητά γενικές πληροφορίες σχετικά με τη διαταραχή, ενώ ο άλλος είναι πιο πιθανό να αναζητά μια πραγματική υγειονομική περίθαλψη ενός επαγγελματία για βοήθεια.

Εάν ένα άτομο αναζητά «ακράτεια» έναντι «πάνες ακράτειας», το πρώτο πιθανότατα θα αναζητούσε ιατρικές πληροφορίες έναντι του τελευταίου που αναζητούσε ένα προϊόν για αγορά.

Η Google χρησιμοποιεί αυτήν την ενημερωμένη φυσική γλώσσα που έχει μετατραπεί για να βοηθήσει όχι μόνο στον προσδιορισμό της πρόθεσης αναζήτησης και στην παροχή πιο σχετικών αποτελεσμάτων, αλλά μπορεί επίσης να προσδιορίσει με ακρίβεια (τις περισσότερες φορές) εάν το άτομο προσπαθεί να βρει μια υπηρεσία, ένα προϊόν ή μια πληροφορία.

Λοιπόν, γιατί όλα αυτά βοηθούν τους επαγγελματίες υγείας; Επειδή ξέρουμε πώς να κάνουμε ό, τι θέλει η Google! Έχουμε εκπαιδευτεί να διαβάζουμε και να συλλέγουμε πληροφορίες από ποιοτικές πηγές, να χρησιμοποιούμε αναφορές από ομότιμους και υψηλής ποιότητας ιστότοπους και για να δημιουργήσουμε ένα κείμενο που να ανταποκρίνεται στη διερευνητική ματιά ακόμη και του πιο λεπτομερούς ελέγχου της ακαδημαϊκής κοινότητας.

 Η Google Κατατάσσει Υψηλότερα τα Επιστημονικά σας Άρθρα

Το περιεχόμενό μας είναι επίσης γραμμένο από αυτόν που θεωρεί η Google (δικαίως) ότι είναι ειδικός. Η απόλυτη εξειδίκευση στην υγειονομική περίθαλψη έχει προτεραιότητα σε σχέση με το περιεχόμενο που δημιουργείται από κάποιον χωρίς αυτήν την εμπειρία. Συγκεκριμένα, το προηγούμενο παράδειγμα είχε ως στόχο να λάβει ακριβείς και σχετικές με την υγεία και γενικά επιστημονικές πληροφορίες σε όσους το έψαχναν.

Εάν έχετε μια θέση στον χώρο υγειονομικής περίθαλψης και δεν έχετε ξεκινήσει ακόμα να δημιουργείτε μια συλλογή περιεχομένου γύρω από αυτό, τώρα είναι η ώρα!

Είτε πρόκειται για μια σειρά βίντεο στο YouTube, περιεχόμενο κοινωνικών μέσων, ένα podcast, ένα blog ή ένα μάθημα, το περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί από ειδικούς χρειάζεται τώρα περισσότερο από ποτέ και το κοινό έχει ανάγκη περιεχομένου που έχει δημιουργηθεί από έναν επαγγελματία υγείας για να τους δώσει τις απαντήσεις που αναζητούν παρά το λιγότερο ακριβές περιεχόμενο που είχε κατάταξη στην πρώτη σελίδα για ερωτήσεις σχετικά με την υγεία.

Στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και της κακής πληροφορίας της Google σε αυτήν την αναβάθμιση, οι επαγγελματίες υγείας αναμένεται να κερδίσουν στη μάχη του επιστημονικού περιεχομένου.

Με ένα ξεχωριστό άνοιγμα για μικρότερα επιστημονικά ιστολόγια, κανάλια YouTube, podcast και άλλους τύπους περιεχομένου για να ανέβουν στην επιφάνεια, το περιεχόμενο ενός επαγγελματία υγείας έχει μια πραγματική πιθανότητα να κατατάσσεται υψηλότερα από τη συνηθισμένη υγειονομική περίθαλψη μεγάλου όγκου, χαμηλής ποιότητας και μαζικής παραγωγής ιστοσελίδες.

Λοιπόν, από πού μπορείτε να ξεκινήσετε με τη δημιουργία και την εύρεση αυτού του περιεχομένου; Πάρτε θέση. Θα πρέπει να είναι κάτι για το οποίο δεν είστε μόνο ικανοί, αλλά και ενδιαφέρεστε. Είναι πολύ πιο εύκολο να δημιουργήσετε περιεχόμενο σε αντικείμενο που σας ενδιαφέρει και είναι της εξειδίκευσής σας.

Στη συνέχεια, κάντε έρευνα για λέξεις-κλειδιά. Αυτό σημαίνει στην πραγματικότητα να κοιτάζετε φράσεις αναζήτησης (συχνά ερωτήσεις) που συνήθως αναζητούν οι άνθρωποι στη θέση σας.

Για παράδειγμα, ανάλογα με την εξειδίκευσή σας και το πεδίο γνώσης σας, αφιερώστε μερικές εβδομάδες συλλέγοντας δεδομένα για όλους τους πιθανούς όρους αναζήτησης γύρω από αυτό το θέμα, συμπεριλαμβανομένου τον όγκο αναζητήσεων, του ανταγωνισμού και του αριθμού των αποτελεσμάτων αναζήτησης που έχει.

Χρησιμοποιήστε αυτήν τη λίστα για να αρχίσετε να δημιουργείτε περιεχόμενο γύρω από κάθε έναν από αυτούς τους όρους αναζήτησης ως αφετηρία και να δημιουργήσετε από εκεί, συνδέοντας νέα κομμάτια με παλαιότερα και αντίστροφα, καθώς δημιουργείτε.

{module Google code -adsence-}

Επίσης, μην ξεχνάτε αυτούς τους υψηλής ποιότητας συνδέσμους σε πραγματικές επιστημονικές πηγές σε κάθε σημείο.

Γίνετε ο απαραίτητος ειδικός σε αυτό το αντικείμενο σε όσα περισσότερα θέματα μπορείτε – μην ξεχάσετε να δημιουργήσετε λογαριασμούς κοινωνικών μέσων για τη συγκεκριμένη θέση για να διανείμετε το περιεχόμενό σας και να συλλέξετε πληροφορίες από τους αναγνώστες σας, ώστε να μπορείτε να στέλνετε νέα άρθρα και ενημερώσεις στο κοινό καθώς αναπτύσσεστε.

Εάν όλοι αρχίσουμε να ανεβάζουμε ποιοτικό επιστημονικό περιεχόμενο για την υγεία, σύντομα δεν θα υπάρχει χώρος στην πρώτη σελίδα για άρθρα που όχι μόνο παρέχουν πληροφορίες χαμηλής ποιότητας, αλλά μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή και την υγεία των ανθρώπων.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων