Home Τεχνολογία - Λογισμικό Πώς να Αυξήσετε τα Κέρδη της Επιχείρησής σας
Longeviter Clinic Management System Post Ηow to increase your business profits 300x300

Πώς να Αυξήσετε τα Κέρδη της Επιχείρησής σας

Η αύξηση Κερδοφορίας, γίνεται:

– Μέσω της αύξησης πωλήσεων και

– Μέσω της σωστής διαχείρισης των εξόδων.

Μάθετε, πως με ένα δυναμικό λογισμικό, ειδικά προσαρμοσμένο για τον κλάδο της Ιατρικής Αισθητικής, θα έχετε τη δυνατότητα αύξησης Κερδοφορίας, μέσω:

  • Αύξησης Πωλήσεων

– Καταγραφή νέων Επαφών/Leads και της προέλευσής τους.

– Μετατροπή Επαφών σε Πελάτες μέσω τηλεφωνικών κλήσεων & Ραντεβού.

– Συστηματοποιημένος τρόπος Προτάσεων.

– Μετατροπή Προτάσεων σε Αποδεκτές Προτάσεις = Πωλήσεις.

– Project Management Υπηρεσιών, σε όλα τα στάδια μέχρι την Ολοκλήρωση, Τιμολόγηση, Πληρωμή.

  • Μείωσης ή Σωστής Διαχείρισης Κοστολογίων

– Project Management Υπηρεσιών, σε επίπεδο Οικονομικών (κόστη υλικών και υπηρεσιών, Προμήθειες και αμοιβές προσωπικού).

– Ανάλυση Κοστολογίων, Αποθέματα Αποθήκης & Αναλυτική κατάσταση αναλωσίμου με μέσο όρο κόστους ανά αναλώσιμο.

– Διαχείριση & Έλεγχος:

Ταμείου Ημέρας ανά Κεντρικό Ταμείο, Ταμείο υποκαταστημάτων, Τράπεζες κ.λπ.

Έσοδα/Έξοδα με πρόβλεψη & απόκλιση από την τρέχουσα κατάσταση.

Καρτέλα ανά Προμηθευτή:

  • Οικονομική ανάλυση, Αποθήκη & Αναλυτική κατάσταση αναλωσίμων.
  • Μέσος όρος κόστους ανά αναλώσιμο με ενημέρωση ελάχιστης ποσότητας και προς τον Προμηθευτή.

Οργανώστε τις καθημερινές σας λειτουργίες μέσω δυνατοτήτων του Longeviter CMS.

  • Κοινό

– Αφορά όλους τους καταναλωτές που έχουν εκτεθεί στην επικοινωνία της εταιρίας σας (δεν υπάρχει κάποια καταγραφή στο CMS).

– Web Site visitors, Social Likers & Followers, Newsletter subscribers, Events & PR Activities, Word of Mouth, Printings, κλπ.

– Στόχος: Να συλλέξετε στοιχεία Επικοινωνίας (δομημένα και βάση του GDPR) και να μετατρέπετε έναν «άγνωστο» σε μια Επαφή.

1ο Βήμα – Leads/Επαφές

– Αφορά όλες τις περιπτώσεις που έχουμε τα βασικά στοιχεία επικοινωνίας.

Έχετε τη δυνατότητα να αναπτύξετε κατά βούληση τις Πηγές Επαφών στο δικό σας πρόγραμμα.

Κάποιες από τις Επαφές καταγράφονται αυτόματα και με ηλεκτρονικό τρόπο και κάποιες μέσω πληκτρολόγησης ανάλογα την προέλευσή/Πηγή τους.

– Στόχος: Μετατρέψτε τις Επαφές σε Πελάτες!

2ο Βήμα – Customers/Πελάτες

– Αφορά όλες τις περιπτώσεις που ο καταναλωτής έχει επισκεφτεί την εταιρία μας και θα έχουμε μια ολοκληρωμένη καρτέλα Πελάτη με Ιατρικό Ιστορικό κ.λπ.

– Στόχος: Να κάνουμε τις σωστή Πρόταση ανάλογα τις ανάγκες του Πελάτη.

3ο Βήμα – Proposals/Προτάσεις

Οι προτάσεις είναι το βασικό εργαλείο των πωλήσεων και αφορά την «εκκίνηση της Πώλησης».

Στόχος: Να μετατρέψουμε την Πρόταση σε πώληση. Μετά από μια Αποδεκτή (από το Πελάτη) Πρόταση δημιουργούνται σχετικά Έργα.

4ο Βήμα – Projects/Έργα

Αφορά το πιο σύνθετο εργαλείο μιας και συνδυάζει πολλά άλλα εργαλεία, συνεπώς μπορεί να εξυπηρετήσει ανάγκες μιας απλής Υπηρεσίας μέχρι μιας πολυσύνθετης ή πολύχρονης Υπηρεσίας (Χειρουργεία, Antiaging, Πλάνο Διατροφής, Χρόνιες Θεραπείες κ.λπ.).

– Στόχος: Να έχουμε μια ολοκληρωμένη «εικόνα» του κάθε Έργου με αποτύπωση των οικονομικών, αναλωσίμων, διαδικασιών, προμηθειών κ.λπ.

5ο Βήμα – Invoices/Παραστατικά

Μετά την ολοκλήρωση ενός Έργου υπάρχει η διαδικασία έκδοση Παραστατικού (Απόδειξη Παροχής, Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών κ.λπ.).

– Στόχος: Να εκδοθεί το σχετικό παραστατικό (ανά περίπτωση).

6ο Βήμα – Payments/Πληρωμές

Μετά την ολοκλήρωση της έκδοσης του Παραστατικού μπορείτε να καταχωρήσετε τις πληρωμές του πελάτη σύμφωνα με τον Τρόπο Πληρωμής (Μετρητά, Πιστωτική Κάρτα, Μεταφορά σε Τράπεζα κ.λπ.) και σε ποιο Fund/Ταμείο σας (π.χ.: Κεντρικό Ταμείο, Ταμείο Υποκαταστήματος, Eurobank, Εθνική Τράπεζα κ.λπ.).

– Στόχος: Να έχουμε μια ολοκληρωμένη «εικόνα» των οικονομικών του Πελάτη, καθώς και μια ολοκληρωμένη «οικονομική εικόνα» της επιχείρησής σας.

Λοιπές Ενότητες & εργαλεία του CMS

Υπάρχουν πολλά εργαλεία που εξυπηρετούν στη διαχείριση του πελάτη (όπως, Calls/Τηλεφωνήματα, Appointments/Ραντεβού, Reminders/Υπενθυμίσεις, κ.λπ.), καθώς και

Εργαλεία που βοηθούν την επιχείρησή σας γενικότερα, όπως:

Οικονομικά reports, ανάλυση Εσόδων-Εξόδων, ανάλυση αναλωσίμων με εμφάνιση κίνησης των σε σχέση με την αποθήκη και το μέσο όρο μονάδας, καθώς και με τη χρήση αυτών σε σχέση με τον πελάτη κ.λπ.

Longeviter Clinic Management System

Σε περίπτωση που θέλετε να μάθετε περισσότερα για το Longeviter CMS Πατήστε ΕΔΩ.

Longeviter | Μια ολοκληρωμένη λύση για επιχειρήσεις υγείας και ομορφιάς

Σύστημα Διαχείρισης Κλινικής – CMS | Ένα λογισμικό (Cloud Based) που θα βοηθήσει την επιχείρησή σας:

1. Να καταγράψει και να βελτιώσει τις καθημερινές διαδικασίες,

2. Να ενισχύσει τις πωλήσεις και

3. Να κατανείμει αποτελεσματικότερα τον προϋπολογισμό, με απώτερο στόχο να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας.

www.longeviter.com

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων