Home Πιστότητα Ασθενή Ευτυχισμένος Ιατρός, Ευτυχισμένος Ασθενής
Ευτυχισμένος Ιατρός, Ευτυχισμένος Ασθενής

Ευτυχισμένος Ιατρός, Ευτυχισμένος Ασθενής

Είναι αλήθεια ότι μένουμε πιστοί πελάτες σε ένα ευχάριστο περιβάλλον και κοντά σε ευχάριστους ανθρώπους.

Ιατρός: Ένα Επάγγελμα Γεμάτο Συγκινήσεις!

Συγκινήσεις από την ανθρώπινη επαφή και φροντίδα για το πλέον πολύτιμο αγαθό «την υγεία».Συγκινήσεις από την συνεχή πνευματική εξέλιξη.

Το ιατρικό επάγγελμα διατηρεί αυτή τη διπλή έννοια: αυτήν της καθαρά ιατρικής πράξης σε ένα πρόβλημα υγείας και αυτήν της συνάντησης με τον άνθρωπο, τον ασθενή.

Σε αυτή τη σχέση ο ιατρός πρέπει να είναι δοτικός με όλα τα μέσα που διαθέτει και μέσα από αυτήν να αντλεί συγκινήσεις.

Όλοι οι επαγγελματίες που αγαπούν τη δουλειά τους βρίσκουν τις πτυχές εκείνες από τις οποίες αντλούν ευχαρίστηση και σίγουρα δεν είναι μόνο το χρήμα.

Παράλληλα ο ιατρός αντλεί ευχαρίστηση πνευματική από τον εμπλουτισμό των γνώσεων και των εμπειριών, ακολουθώντας τις εξελίξεις της ιατρικής επιστήμης.

Το να νοιώθετε ευτυχισμένοι μέσα από το επάγγελμά σας, σας επιτρέπει να ξεπερνάτε την κούραση και τη φόρτιση από τα προβλήματα των ασθενών σας.

7 Συμβουλές για να Γίνετε Ευτυχισμένοι Γιατροί

1. Αντιμετωπίστε την κλινική εξέταση σαν μια ευχαρίστηση, σαν έναν σύνδεσμο με την οντότητα του άλλου.

2. Δώστε στον εαυτό σας «ατού» κατά της κούρασης.

Κάντε ευχάριστα διαλλείματα, να κοιμάστε καλά, να ελέγχετε την πίεση και το stress.

Να περνάτε καλά τον ελεύθερο χρόνο σας.

Όχι μιζέρια

3. Ανοιχτείτε σε άλλα άτομα με άλλες διαφορετικές γνώσεις.

Μια νέα γνώση από έναν άλλο τομέα εκτός της ιατρικής, διευρύνει το επάγγελμά σας, το κάνει πιο ενεργό.

4. Εκμεταλλευτείτε την εξυπνάδα των ασθενών σας, δείτε τους σαν συνεργάτες, παρακολουθήστε τα «θέλω τους», βγείτε από την μονοτονία.

5. Μην αισθάνεστε θύματα του συστήματος ή των ασθενών σας.

6. Περιορίστε τα έξοδά σας!

Οι περισσότεροι γιατροί που δεν είναι ευτυχισμένοι από το επάγγελμά τους είναι αυτοί που δουλεύουν πάρα πολύ με στόχο το χρήμα.

7. Η έβδομη πρόταση; Ζητείστε την από τους συνεργάτες σας ή τους συναδέλφους σας.

Μοιραστείτε μαζί τους εμπειρίες, συμβουλές ισορροπίας και ευχαρίστησης. 

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων