Home Μάρκετινγκ 4 Βήματα για να Προσελκύσετε τους Ασθενείς
4 Βήματα για να Προσελκύσετε τους Ασθενείς.

4 Βήματα για να Προσελκύσετε τους Ασθενείς

Στατιστικά, όλο και περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να ενημερώνονται απευθείας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αντί να διαβάζουν εφημερίδες ή να παρακολουθούν τα δελτία ειδήσεων.

Ως αποτέλεσμα, τα τελευταία χρόνια ο όρος “Content Marketing” έχει γίνει η λέξη-κλειδί στον χώρο της υγείας.

Όπως συμβαίνει με κάθε νέο, μοντέρνο όρο, διάφορες εταιρείες ισχυρίζονται ότι είναι ειδικοί και προσφέρονται να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε τη στρατηγική περιεχομένου που απαιτείται για να προσελκύσετε περισσότερους ασθενείς.

Για να εξοικονομήσετε χρόνο αλλά και χρήματα, παρακάτω θα δείτε τα τέσσερα πιο σημαντικά βήματα για να δημιουργήστε το δικό σας content marketing.

1. Προσέξτε την Ειδικότητά σας

Εάν η ειδικότητά σας είναι η ορθοπεδική και είμαι πιθανός ασθενής σας, το τελευταίο πράγμα που θα μπορούσε να με ενδιαφέρει είναι η αγαπημένη σας συνταγή για έναν υγιεινό χυμό ή οι υγιεινές συνταγές για το οικογενειακό δείπνο.

Ωστόσο, η πλειοψηφία των blogs και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι γεμάτη με αυτά τα θέματα.

Σε άλλες περιπτώσεις, το περιεχόμενο δεν είναι καν πρωτότυπο και συνδέεται με ιστοσελίδες που δεν σχετίζονται καθόλου με την ειδικότητά σας.

Αυτό συμβαίνει γιατί πολλοί θεωρούν ότι κάποιο περιεχόμενο είναι καλύτερο από το καθόλου περιεχόμενο.

Δυστυχώς, αυτό έρχεται σε αντίθεση με το τι είναι πραγματικά μια παραγωγική στρατηγική περιεχομένου.

Δημοσιεύοντας άσχετα θέματα, χωρίς πρωτότυπο περιεχόμενο, αποδυναμώνετε την ειδικότητά σας.

Αντιθέτως, γράψτε για θέματα, για περιπτώσεις όπου θα ενδιαφέρουν πραγματικά τους πιθανούς ασθενείς σας, όπως πιθανές θεραπείες, σημάδια τραυματισμού ή συνήθειες που επιδεινώνουν ή απαλύνουν τον πόνο τους.

Κάθε περιεχόμενο που δημιουργείται για την ειδικότητά σας θα πρέπει να φιλοξενείται στην επίσημη ιστοσελίδα σας κάτω από ένα «blog» ή παρόμοιο τομέα.

2. Ενημερώστε τους Πόσο Πρέπει να Διαβάσουν

Πόσοι από εσάς έχετε κάνει κλικ και έχετε διαβάσει μια δημοσίευση επειδή γνωρίζατε ήδη από τον τίτλο πόσο θα διαβάσετε;

Εάν το άρθρο είχε τίτλο “57 βήματα για να γράψετε περιεχόμενο που πραγματικά προσελκύει τους ασθενείς” ή ακόμα και μόνο “Πώς να γράψετε περιεχόμενο που πραγματικά προσελκύει τους ασθενείς”, υποθέτω ότι ελάχιστοι από εσάς θα κάνατε κλικ σε αυτό.

Στην εποχή των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, το χρονικό διάστημα για να τραβήξετε την προσοχή ενός πιθανού ασθενή είναι μόλις λίγα δευτερόλεπτα.

Πολλοί ασθενείς αναζητούν πληροφορίες για την υγεία τους ενώ είναι στην εργασία τους ή κατά τη διάρκεια των καθημερινών δραστηριοτήτων του, επομένως δεν έχουν τον χρόνο να διαβάσουν ένα κείμενο 2.000 λέξεων.

Η μορφή αυτής της γραφής περιεχομένου οργανώνει και πετυχαίνει την κάλυψη της άμεσης και γρήγορης ανάγκης για ενημέρωση.

Χωρίς καμία εξαίρεση, όλοι μας θέλουμε να μπορούμε να διαβάσουμε κάτι σε λιγότερο από 3 λεπτά, να πάρουμε μόνο τα βασικά σημεία και πληροφορίες που χρειαζόμαστε για να ενημερωθούμε.

Με τη δημιουργία περιεχομένου που είναι πρωτότυπο και σχετίζεται με την ειδικότητά σας, εξασφαλίζετε ότι οι ασθενείς μπορούν να πάρουν τις πληροφορίες που τους παρουσιάζετε και στη συνέχεια να προχωρήσουν στη δευτερεύουσα ενέργεια, να σας τηλεφωνήσουν, να σας στείλουν email, να επικοινωνήσουν μαζί σας και να κλείσουν ένα ραντεβού.

είναι απαραίτητο το σύνολο του αρχικού σας περιεχομένου να φιλοξενείται στην ιστοσελίδα σας.

3. Πώς να Αναπτύξετε το Περιεχόμενο

Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, είναι απαραίτητο το σύνολο του αρχικού σας περιεχομένου να φιλοξενείται στην ιστοσελίδα σας.

Ωστόσο, μόλις το περιεχόμενο αναρτηθεί σε αυτήν, η εύλογη ερώτηση είναι: «Πώς μπορώ να κάνω κάποιον να επισκεφτεί την ιστοσελίδα μου και να το διαβάσει;»

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους να προσελκύσετε τους πιθανούς ασθενείς από το περιεχόμενό σας είναι να το αναπτύξετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ωστόσο, αυτό μπορεί να επιφέρει απρόβλεπτα έξοδα και το πιο σημαντικό είναι να υπολογίσετε και να κάνετε μια σωστή κατανομή του προϋπολογισμού.

Ο κύριος λόγος για έναν προϋπολογισμό είναι επειδή οι ιστοσελίδες των κοινωνικών μέσων δικτύωσης (Facebook και Twitter) περιορίζουν τον αριθμό των ατόμων που θα δουν το περιεχόμενό σας, εάν δεν πληρώσετε γι’ αυτό.

Αυτό σημαίνει ότι η σελίδα σας θα μπορούσε να έχει 700 likes ή followers, αλλά μόνο 50-70 από αυτούς θα δουν το περιεχόμενο στην αρχική σελίδα τους.

Αυτό ονομάζεται οργανική προσέγγιση και περιορίζεται σκοπίμως από το Facebook και το Twitter, επειδή είναι επιχειρήσεις και προσπαθούν να αποκομίζουν όσο περισσότερο κέρδος γίνεται με κάθε δυνατό τρόπο από τις ιστοσελίδες τους.

Επιπλέον, είναι καλό να προσεγγίσετε όσους ήδη ακολουθούν τη σελίδα σας, αλλά είναι εξίσου σημαντικό να απευθυνθείτε σε όσους δεν σας γνωρίζουν αλλά θα μπορούσανε να γίνουν πιθανοί ασθενείς σας. Και εδώ χρειάζεται ο στόχος.

4. Γνωρίστε τους Στόχους σας

Το Facebook και το Twitter γνωρίζουν τα πάντα για εσάς.

Οι ιστοσελίδες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν καταναλωτικά και προσωπικά δεδομένα που έχουν αγοράσει από μεγάλα κέντρα συλλογής δεδομένων τρίτων για να δημιουργήσουν ένα μοναδικό προφίλ καταναλωτή για κάθε χρήστη του.

Αυτά τα δεδομένα περιέχουν χιλιάδες σημεία δεδομένων, όπως το ιστορικό αναζήτησης στο διαδίκτυο, τα πράγματα που αγοράζετε, το εισόδημά σας, την εργασία σας, την ηλικία σας, την οικογενειακή σας κατάσταση, την πιστωτική σας και τα ενδιαφέροντά σας.

Παρόλο που αυτό μπορεί να φαίνεται λίγο τρομακτικό και αρκετά παρεμβατικό στη ζωή σας, είναι απίστευτα χρήσιμο για να προσελκύσετε πιθανούς ασθενείς.

Με την κατανόηση των συνηθειών κάποιου που χρειάζεται πχ ορθοπεδική φροντίδα, μπορείτε να αναπτύξετε περιεχόμενο και να προσελκύσετε μόνο όσους πληρούν τα κριτήρια σας, μεγιστοποιώντας έτσι την πιθανότητα να διαβάσει και να προχωρήσει στο επόμενο βήμα, να επικοινωνήσει μαζί σας.

Παρακάτω παρατίθενται παραδείγματα του πώς στοχεύουμε το περιεχόμενο των πελατών μας μέσω των κοινωνικών μέσων και τα αποτελέσματα:

Το πρώτο βήμα σχετίζεται με την τοποθεσία.

Δημιουργήστε περιεχόμενο, στοχεύοντας σε εκείνους που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από το ιατρείο σας και προσδιορίστε τις ηλικιακές ομάδες που σχετίζεται με την ειδικότητά σας.

Το επόμενο βήμα είναι η στόχευση με βάση τα ενδιαφέροντα, η οποία είναι μια συλλογή μερικών από τα στοιχεία δεδομένων που αναφέραμε παραπάνω, συμπεριλαμβανομένου και του ιστορικού αναζήτησης στο Internet.

Οι γνώσεις για τη δημογραφία, την ψυχογραφία και τα προφίλ των ασθενών, θα σας επιτρέψουν να δημιουργήσετε ένα σχετικό και στοχοθετημένο περιεχόμενο.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων