Home Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ και Διαφήμιση – Ποια η Διαφορά;
Μάρκετινγκ και Διαφήμιση

Μάρκετινγκ και Διαφήμιση – Ποια η Διαφορά;

Μια από τις μεγαλύτερες παρερμηνείες και παρεξηγήσεις στον ιατρικό κόσμο είναι η διαφορά μεταξύ διαφήμισης και μάρκετινγκ.

Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι πόσα χρήματα μπορείτε να ξοδεύετε για αυτόν το σκοπό.

Ας κάνουμε ένα μικρό παραλληλισμό για να καταλάβουμε καλύτερα τη διαφορά. Ένα μικρό συσχετισμό με το ψάρεμα.

Αν υπάρχει νερό, υπάρχουν και ψάρια.

Φανταστείτε τον εαυτό σας όχι ως ιατρό αλλά ως έναν ψαρά, του οποίου τα προς το ζην στηρίζονται στην ικανότητά σας να ψαρεύετε.

Καθώς ταξιδεύετε, πέφτετε σε ένα θαλάσσιο ρεύμα. Με βάση την εμπειρία σας σκέφτεστε:

«Υπάρχει νερό, επομένως πρέπει να υπάρχουν και ψάρια».

Μπορεί να σέρνετε το δίχτυ για ημέρες αλλά δεν πιάνετε ούτε ένα ψάρι.

Δεν σκεφτήκατε ότι το ρεύμα μπορεί να απομακρύνει τα ψάρια, ούτε τη θερμοκρασία του νερού, την ταχύτητα του ανέμου, τις παλίρροιες και τη μεταναστευτική ροή των ψαριών.

Ρίξατε απλά το δίχτυ σας στο νερό και ελπίσατε για το καλύτερο.

Αυτό είναι η διαφήμιση!

Αποφασισμένοι να μην αποτύχετε ξανά, ξοδέψατε τις επόμενες δύο εβδομάδες μελετώντας την περιοχή.

Μελετάτε το θηρευτή και τη λεία του. Τους κατοίκους και τους επισκέπτες.

Τα ρεύματα, τις παλίρροιες και τη μεταναστευτική ροή. Λαμβάνετε υπόψη σας κάθε παράγοντα και επιστρέφετε στο ίδιος μέρος, μόνο που αυτή τη φορά δεν έχετε μόνο το δίχτυ μαζί σας αλλά είστε οπλισμένοι με γνώση και διορατικότητα.

Ξαφνικά, το δίχτυ σας γεμίζει ψάρια και το κυριότερο είναι ότι είναι μεγάλα.

Με την έρευνα που κάνατε τώρα όχι μόνο ψαρεύετε περισσότερα αλλά πουλάτε και περισσότερα ψάρια.

Αυτό είναι το μάρκετινγκ!

Η βασική διαφορά τους; Η έρευνα!

Οι περισσότεροι άνθρωποι υποθέτουν ότι αν ένα μέσο έχει μεγάλο αριθμό αναγνωστών ή ακροατών θα έχει και τον μεγαλύτερο αριθμό δυνητικών καταναλωτών (ασθενών).

Υπάρχουν δύο διακριτά σφάλματα σε αυτή τη θεωρία, τα οποία και τα δύο σας κοστίζουν χρήματα αλλά και λιγότερους ασθενείς.

Σφάλμα 1: Οι διαφημιστικές εταιρίες των μέσων, τηλεόραση, εφημερίδες, ραδιόφωνα, γνωρίζουν ότι πιστεύετε την πλάνη που αναφέραμε παραπάνω και θα προσπαθήσουν να επωφεληθούν από αυτό.

Θα σας παρουσιάζουν στοιχεία και αριθμούς γενικά. Μόλις σας εντυπωσιάσουν, θα σας αποκαλύψουν το κόστος.

Το κόστος σε ένα μέσο μαζικής ενημέρωσης, τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδα είναι αρκετά υψηλό και συνήθως απαιτεί μια δέσμευση 3 έως 6 μηνών.

Στο τέλος της περιόδου αυτής, ίσως έχετε μερικούς ασθενείς παραπάνω.

Οι περισσότεροι γιατροί δικαιολογούν τη δαπάνη για τη διαφήμιση με την επιστροφή χρημάτων μιας χειρουργικής επέμβασης.

Σφάλμα 2: Η επιστροφή της επένδυσης.

Τι ακριβώς κερδίσατε από τη διαφήμισή σας;

Η δημοσίευσή σας συνέβαλε ώστε να προβάλετε τις ιατρικές γνώσεις και την εμπειρία σας στους αναγνώστες σας;

Σας επέτρεψε να προβάλετε ανακοινώσεις και επιπρόσθετες πληροφορίες ως συμπλήρωμα της διαφήμισής σας;Πιθανώς όχι.

Σκεφτείτε ότι οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων ξοδεύουν χιλιάδες ευρώ κάθε μήνα στα ίδια μέσα μαζικής επικοινωνίας με εσάς, χωρίς να προσθέτουν συμπληρωματικές πληροφορίες και άρθρα.

Πώς Είναι Δυνατόν Εσείς να Διαφημίζεστε στα Ίδια Μέσα;

Για αυτούς τους λόγους, πιστεύουμε τόσο πολύ στο δημογραφικό και ψυχολογικό μάρκετινγκ.

Πρέπει να γνωρίζετε ποιο κοινό έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι οι ασθενείς σας και να στοχεύετε σε αυτούς με ένα συγκεκριμένο μήνυμα.

Σε κάθε δημοσίευση πρέπει να υπάρχει μια αυστηρή σχέση έναντι ανταλλάγματος, δούναι και λαβείν.

Αν η δημοσίευση θέλει έναν πελάτη επιχειρηματία, ο πελάτης πρέπει να λάβει κάτι περισσότερο από μια απλή διαφήμιση στο κάτω μέρος μιας οποιασδήποτε σελίδας σε κάποια εφημερίδα.

Οι σωστές δημοσιεύσεις πρέπει να γίνονται στα σωστά μέσα με τους σωστούς τρόπους και με έρευνα, για να προσελκύσουν περισσότερους ασθενείς.

Οι γενικές στρατηγικές μάρκετιγκ δεν έχουν την επιτυχία που γνωρίζουν οι δημιουργικές και προσαρμοστικές στρατηγικές μάρκετινγκ.

Καμία ενιαία στρατηγική δεν είναι αποτελεσματική για την ατομική σας πρακτική.

Είναι σημαντική η αποτελεσματική καταγραφή των ασθενών με προσαρμοσμένες στρατηγικές μάρκετινγκ, δημιουργικές και προσαρμοστικές ιδέες στις προκλήσεις, αυξάνοντας έτσι την προβολή σας.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων