Home Μάρκετινγκ Δώστε Ώθηση στο Κοινωνικό σας Προφίλ
Δώστε Ώθηση στο Κοινωνικό σας Προφίλ.

Δώστε Ώθηση στο Κοινωνικό σας Προφίλ

Είστε γιατρός και δεν έχετε ακόμα παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Ήρθε η ώρα να «δικτυωθείτε» για να αυξήσετε το επαγγελματικό σας κύρος, να γίνετε πιο εξωστρεφής και να καλλιεργήσετε τη σχέση με τους ασθενείς σας, αλλά και με τους μελλοντικούς επισκέπτες του ιατρείου σας.

Στον κλάδο της υγείας, οι άνθρωποι στρέφονται όλο και περισσότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο, για να αναζητήσουν απάντηση σε θέματα που αφορούν την υγεία τους.Μάλιστα, κατά καιρούς δημοσιεύονται διάφορες έρευνες σύμφωνα με τις οποίες συμπεραίνεται ότι η πλειονότητα των ασθενών επηρεάζεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν πρόκειται να διαλέξει παρόχους υγείας.

Η ψηφιακή παρουσία είναι σημαντική για όσους δραστηριοποιούνται στον κλάδο υγείας και παρέχει τη δυνατότητα σε εταιρείες, ιατρικά κέντρα, νοσοκομεία και ιατρούς να συνδεθούν με όσους αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα υγείας και χρήζουν πληροφόρησης ή ιατρικής συμβουλής.

Ο ασθενής αναζητά και μοιράζεται πληροφορίες για την ευεξία, τη φυσική κατάσταση και τη ψυχική και σωματική υγεία του και εμπιστεύεται τις ηλεκτρονικές σελίδες που επισκέπτεται για τον σκοπό αυτό.

Όσοι λοιπόν επιλέγουν να έχουν ψηφιακή παρουσία και είναι ενεργοί χρήστες των εργαλείων του ψηφιακού marketing, σε μηχανές αναζήτησης και σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, κερδίζουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Φαίνεται ότι αρχικά οι περισσότεροι ασθενείς περιηγούνται στο διαδίκτυο ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο πρόβλημα υγείας ή μία πάθηση.

Αν είστε γιατρός και έχετε παρουσία στο διαδίκτυο, είναι πιθανόν κάποιος ασθενής που αναζητά συγκεκριμένες πληροφορίες για μια πάθηση να σας «συναντήσει» σε κάποιες μηχανές αναζήτησης και τελικά να σας επισκεφθεί στο ιατρείο σας.

Μια χρήσιμη συμβουλή:

Πριν δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο για να μοιραστείτε με τους διαδικτυακούς σας φίλους ή followers, στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, καλό είναι να έχετε μια εικόνα για το τι ψάχνει το κοινό και τι ενδιαφέρεται να μάθει.

Έτσι θα επιλέξετε θέματα που έχουν ενδιαφέρον για τους αναγνώστες σας.

Όσοι είστε γιατροί λοιπόν, πριν αναρτήσετε ένα νέο άρθρο στην ιστοσελίδα σας, εξασφαλίστε ότι θα το διαβάσει ο περισσότερος κόσμος, βάζοντας τις σωστές λέξεις κλειδιά.

Φυσικά, όσοι δεν έχετε χρόνο για συγγραφή νέων άρθρων μπορείτε να πετύχετε το στόχο σας με αναδημοσιεύσεις από την επικαιρότητα ή με άρθρα άλλων συναδέλφων σας, ή τέλος πάντων με ότι σας φαίνεται χρήσιμο και θα ενδιέφερε και το κοινό που σταδιακά «χτίζετε».

Κάντε τη σχέση αυτή πιο διαδραστική, απαντώντας σε σχόλια ή ερωτήσεις και δίνοντας την αφορμή για περαιτέρω συζήτηση εντός της on line κοινότητας.

«Ποστάροντας» λοιπόν ενδιαφέροντα θέματα, οι ασθενείς εμπλέκονται με το περιεχόμενό σας και εσείς κάνετε πιο αισθητή την παρουσία σας.

Όσοι δεν έχετε ακόμα πειστεί για τα οφέλη της παρουσίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να έχετε στο μυαλό σας ότι το αποτελεσματικό περιεχόμενο δεν αποσκοπεί στη διαφήμιση, αλλά στην «πρόσβαση» στους δυνητικούς ασθενείς-πελάτες που αναζητούν σχετικό περιεχόμενο για θέματα υγείας.

«Ποστάροντας» λοιπόν ενδιαφέροντα θέματα, οι ασθενείς εμπλέκονται με το περιεχόμενό σας και εσείς κάνετε πιο αισθητή την παρουσία σας.

Η παρουσία σας στα κοινωνικά δίκτυα είναι ο τέλειος τρόπος για να ενισχύσετε τη δημόσια εικόνα σας και την εμπιστοσύνη που σας δείχνουν οι δυνητικοί πελάτες σας.

Η επιστημονική σας κατάρτιση παραμένει η μεγάλη σας δύναμη.

Αξιοποιήστε λοιπόν, αυτό το δυνατό χαρτί και εκτός του φυσικού σας ιατρείου!

 Κλίκ εδώ τώρα και δείτε το έντυπο της υπηρεσίας! 

 Κλικ εδώ και δείτε το ολοκληρωμένο πακέτο προβολής μας! 

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων