Home Μάρκετινγκ 11 Στρατηγικές Μάρκετινγκ για να Εφαρμόσετε στο Ιατρείο σας
11 Στρατηγικές Μάρκετινγκ για να Εφαρμόσετε στο Ιατρείο σας

11 Στρατηγικές Μάρκετινγκ για να Εφαρμόσετε στο Ιατρείο σας

Οι γιατροί σήμερα βρίσκονται σε έναν συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο σε πολλές πτυχές της ιατρικής, αλλά αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν πρόκειται για την προσέλκυση και διατήρηση των ασθενών τους.

Επιπλέον, το ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο στο διαδίκτυο καθιστά συχνά δύσκολη την εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ για το ιατρείο τους.

Όσο κι αν είναι δύσκολο, το μάρκετινγκ είναι απαραίτητο για τους γιατρούς.

Εκείνοι που επενδύουν στο μάρκετινγκ «ευδοκιμούν»!

Ευτυχώς, μερικές απλές τακτικές μπορούν να ενισχύσουν την παρουσία του ιατρείου σας στο διαδίκτυο, αλλά και εκτός σύνδεσης, διευκολύνοντας τους ασθενείς να σας βρουν.

Αρχικά, υπάρχουν μερικά βασικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε καθώς σχεδιάζετε τη στρατηγική μάρκετινγκ:

– Το μάρκετινγκ δεν είναι διαφήμιση, αν και η διαφήμιση μπορεί να παίξει ρόλο στη στρατηγική μάρκετινγκ.

Το μάρκετινγκ περιλαμβάνει δημόσιες σχέσεις, σχεδιασμό μέσων, υποστήριξη πελατών, έρευνα αγοράς και συμμετοχή της κοινότητας, καθώς και διαφήμιση.

– Το μάρκετινγκ είναι μια συνεχής διαδικασία.

Η στρατηγική σας θα πρέπει να προσαρμοστεί στις αλλαγές του κόσμου γύρω σας.

Επενδύστε σε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική για να αναπτύξετε το ιατρείο σας με την πάροδο του χρόνου.

– Το μάρκετινγκ είναι μια επένδυση.

Δεν πρέπει μόνο να ξοδεύετε χρόνο και χρήμα στη στρατηγική μάρκετινγκ, αλλά πρέπει επίσης να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα για να προσδιορίσετε την απόδοση της επένδυσής σας, προκειμένου να διασφαλίσετε ότι είστε σε καλό δρόμο.

– Το μάρκετινγκ είναι μια συνομιλία μεταξύ εσάς και των πελατών σας.

Ως εκ τούτου, θα πρέπει να εστιάσετε σε αυτό που το κοινό σας – είτε οι ασθενείς, οι άλλοι γιατροί ή ένας συνδυασμός και των δύο – θέλει και χρειάζεται από τον γιατρό του, δηλαδή εσάς.

– Το μάρκετινγκ είναι άχρηστο εάν δεν μπορείτε υποστηρίξετε τους ισχυρισμούς σας.

Το ιατρείο σας θα αναπτυχθεί από την κλινική σας πρόοδο – απαράμιλλη φροντίδα ασθενών, εμπειρογνωμοσύνη στον τομέα της ιατρικής και επιτυχημένα αποτελέσματα.

Η εστίαση των προσπαθειών σας στη βελτίωση του ιατρείου σας θα είναι τελικά η πιο αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ.

Ακολουθούν οι καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ για γιατρούς και ιατρεία:

Όσο κι αν είναι δύσκολο, το μάρκετινγκ είναι απαραίτητο για τους γιατρούς.

1. Δημιουργήστε έναν ιστότοπο

Το ιατρείο σας χρειάζεται ένα διαδικτυακό σπίτι, στο οποίο θα μπορούν να σας βρουν οι τρέχοντες και δυνητικοί ασθενείς.

Ευτυχώς, οι διαδικτυακές υπηρεσίες είναι απλές, εύχρηστες και σχετικά φθηνές.

Εναλλακτικά, μπορείτε να προσλάβετε κάποιον για να σχεδιάσετε και να κωδικοποιήσετε έναν ιστότοπο για εσάς.

2. Ξεκινήστε ένα blog

Ένα τακτικά ενημερωμένο ιστολόγιο που συνδέεται με τον ιστότοπο του ιατρείου σας, παρέχει πολλές ευκαιρίες για να απευθυνθείτε στις ανάγκες και τα συμφέροντα των ασθενών σας.

Αυτό είναι επίσης το μέρος για να αναπτύξετε το μάρκετινγκ περιεχομένου, δηλαδή ένα είδος γραφής κειμένων που βοηθά στη δημιουργία της προσωπικής σας επωνυμίας και δείχνει ποιος είστε.

Θα μπορούσατε να αναφερθείτε σε θέματα όπως η ειδικότητά σας, τις τάσεις στον τομέα της υγείας, καθώς και περιστατικά ασθενών.

3. Παρέχετε περιεχόμενο στο Facebook

Μια επαγγελματική σελίδα Facebook για το ιατρείο σας (ξεχωριστή από την προσωπική σας σελίδα) σάς επιτρέπει να επικοινωνείτε συχνά με το κοινό σας και να τους υπενθυμίζετε την παρουσία σας.

Η δημοσίευση συμβουλών, ειδήσεων και άλλων σημαντικών πληροφοριών θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι οι ασθενείς σας θα σας έχουν υπόψη τους όταν χρειάζονται ιατρικές υπηρεσίες.

4. Συνδεθείτε στο Twitter και στο Instagram

Το Twitter, το Instagram και άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως και το Linkedin παρέχουν επιπλέον ευκαιρίες για σύνδεση και κοινή χρήση με το κοινό σας.

Επίσης, οι υπηρεσίες μόνο για γιατρούς μπορούν να σας βοηθήσουν να δικτυωθείτε με επαγγελματίες σε όλο τον κόσμο και να δείξετε περαιτέρω εμπειρογνωμοσύνη στον τομέα σας.

Το κλειδί για τη διατήρηση μιας επιτυχημένης διαδικτυακής παρουσίας είναι η συχνή και συνεπής δημοσίευση — δοκιμάστε να δημοσιεύσετε στους λογαριασμούς σας στο Twitter ή / και στο Instagram πολλές φορές την ημέρα, εάν είναι δυνατόν.

5. Γίνετε πηγή για τους δημοσιογράφους

Εκτός από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπάρχουν κι άλλοι τρόποι για να δείξετε την εμπειρογνωμοσύνη σας και να αποκτήσετε μεγαλύτερη απήχηση.

Για παράδειγμα, οι δημοσιογράφοι αναζητούν τακτικά γιατρούς για να παρέχουν το περιεχόμενο και τη νομιμότητα στις ιστορίες τους.

Σκεφτείτε να συνεργαστείτε με ένα ειδησεογραφικό μέσο σε μια στήλη υγείας για να γνωστοποιήσετε τον εαυτό σας ως ειδικό, σε δυνητικούς και υπάρχοντες ασθενείς.

Εκτός από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπάρχουν κι άλλοι τρόποι για να δείξετε την εμπειρογνωμοσύνη σας και να αποκτήσετε μεγαλύτερη απήχηση.

6. Στείλτε ένα ενημερωτικό δελτίο μέσω email

Η καταγραφή διευθύνσεων email και η τακτική αποστολή ενημερωτικών δελτίων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αυξάνουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, το ιστολόγιο και τις σελίδες κοινωνικών δικτύων.

Ξεκινήστε συλλέγοντας συνδρομητές από την υπάρχουσα πελατεία σας, καθώς και από εκείνους που σας ακολουθούν στα κοινωνικά μέσα.

Στη συνέχεια, δημιουργήστε ένα πρότυπο ενημερωτικού δελτίου με κάποια υπηρεσία αλληλογραφίας.

Δεν είστε σίγουροι τι να συμπεριλάβετε;

Δοκιμάστε να ξεκινήσετε με νέα που αφορούν την εργασία σας και συνδέσμους που να κατευθύνουν στον ιστότοπό σας.

7. Δημιουργήστε ένα διαδικτυακό προφίλ

Όπως συμβαίνει με τόσα πράγματα στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, οι άνθρωποι αναζητούν να βρουν γιατρούς στο διαδίκτυο.

Επίσης, η δημιουργία προφίλ σε διαδικτυακές πλατφόρμες, θα σας επιτρέψει να επαληθεύσετε τις πληροφορίες σας, καθώς και να προσθέσετε έναν σύνδεσμο στον ιστότοπό σας, να ανεβάσετε φωτογραφίες και να εμφανίσετε κριτικές ασθενών.

8. Παρέχετε μερικά δωρεάν προϊόντα ή υπηρεσίες

Οι σύγχρονες πρακτικές μάρκετινγκ δεν αφορούν μόνο το διαδίκτυο.

Σε όλους τους ανθρώπους αρέσουν τα δωράκια με αποτύπωση των στοιχείων του ιατρείου σας σε φθηνά διαφημιστικά είδη, όπως στυλό, μπάλες πίεσης, μαγνητάκια…για να δώσετε σε ασθενείς και άλλους γιατρούς τα στοιχεία επικοινωνίας σας κυριολεκτικά στα χέρια τους.

9. Αξιοποιήστε τις κριτικές των ασθενών

Οι τρέχοντες ασθενείς σας και οι γιατροί με τους οποίους συνεργάζεστε είναι οι καλύτεροι συνεργάτες μάρκετινγκ.

Αξιοποιήστε τη δύναμη των ικανοποιημένων πελατών για να βοηθήσετε στη διάδοση του ονόματός σας σε πιθανούς νέους ασθενείς ζητώντας τους να σας αξιολογήσουν.

Το να ζητάτε κριτικές σας δίνει επίσης την ευκαιρία να δείτε τον εαυτό σας με τον τρόπο που σας βλέπουν οι ασθενείς σας, κάτι που είναι πραγματικά πολύτιμο.

10. Συμμετέχετε στην αρθρογραφία ιατρικών περιοδικών

Όπως συμβαίνει με το blogging και ενεργεί ως πηγή ιστοριών στα μέσα ενημέρωσης, το να γράφετε κείμενα για ιατρικά περιοδικά ή sites σχετικά με τις εμπειρίες σας και την ειδικότητα σας μπορεί να βελτιώσει το προφίλ σας μεταξύ των συναδέλφων γιατρών.

11. Βελτιώστε το SEO σας

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), δηλαδή η βελτίωση της πιθανότητας να σας βρουν μέσω της διαδικτυακής αναζήτησης, μπορεί να σας βοηθήσει να οδηγήσετε στοχευμένους δυνητικούς πελάτες (δηλαδή ασθενείς ) στον ιστότοπό σας.

Μπορείτε να βελτιώσετε το SEO σας με βάση την τοποθεσία σας, προσθέτοντας τη διεύθυνση του ιατρείου σας στις ιστοσελίδες σας.

Η δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου για τον ιστότοπο και το ιστολόγιό σας βοηθά επίσης.

Επιπλέον, μπορείτε να επισκέπτεστε τους ιστοτόπους άλλων γιατρών και να σχολιάζετε δημοσιεύσεις κοινωνικών δικτύων, προκειμένου να κατευθύνετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον δικό σας ιστότοπο.

Μεμονωμένα, οποιαδήποτε από αυτές τις τακτικές μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη του ιατρείου σας, αλλά το ιδανικό είναι αυτές οι στρατηγικές μάρκετινγκ να χρησιμοποιούνται συνδυαστικά, καθώς θα ενισχύσουν η μία την άλλη, παράγοντας πολύ καλύτερα αποτελέσματα από ό,τι θα έκανε οποιαδήποτε στρατηγική μόνη της.

 

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων