Home Μάρκετινγκ 7 Λόγοι για τους Οποίους Χρειάζεστε Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Γιατί λοιπόν να μην επωφεληθείτε από την ηλεκτρονική σας παρουσία;

7 Λόγοι για τους Οποίους Χρειάζεστε Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Εδώ αναλύονται επτά κορυφαίοι λόγοι για τους οποίους η πρακτική σας χρειάζεται ψηφιακό μάρκετινγκ για να προσελκύσει νέους ασθενείς-πελάτες, να συνδεθεί με τους υπάρχοντες ασθενείς και για να έχετε περισσότερες επισκέψεις στο ιατρείο σας.

1- Σύμφωνα με μια έρευνα το 2016, σχεδόν το 54% των ασθενών αναζητούν έναν τοπικό γιατρό στο διαδίκτυο σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Είναι λοιπόν σημαντικό να δημιουργήσετε μια εικόνα στο διαδίκτυο που να απευθύνεται σε πιθανούς και υπάρχοντες ασθενείς.Γιατί λοιπόν να μην επωφεληθείτε από την ηλεκτρονική σας παρουσία;

2- Για κάθε υπηρεσία υπάρχει ένας ασθενής εκεί έξω.

Πώς βρίσκετε αυτούς τους δυνητικούς ασθενείς-πελάτες και τους προσελκύετε;

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η απάντηση! Με πολλά online κανάλια και πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, μπορείτε να στοχεύσετε συγκεκριμένες ομάδες κοινού.

3- Ο κόσμος του Διαδικτύου προσφέρει ίσες ευκαιρίες σε όλα τα ιατρεία, ανεξάρτητα από το μέγεθος, τον προϋπολογισμό ή την τοποθεσία τους.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να βρείτε τα σχετικά εργαλεία και υπηρεσίες, όπως διαχείριση μιας online λίστας (ηλεκτρονικό πελατολόγιο), το μάρκετινγκ περιεχομένου, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, για να τοποθετήσετε την ιατρική πρακτική σας στο διαδίκτυο.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν είναι μόνο οικονομικά αποδοτικό αλλά προσφέρει ευρύτερη απήχηση σε ολόκληρο τον κόσμο.

4- Είναι ευκολότερο να αλληλεπιδράσετε με τους ασθενείς.

Το online μάρκετινγκ προσφέρει πολλές δυνατότητες αλληλεπίδρασης και δέσμευσης με πιθανούς και υπάρχοντες ασθενείς.

Η εμπορική επωνυμία είναι απαραίτητη για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της ιατρικής σας πρακτικής.

Μέσα από τα δημοφιλή δίκτυα κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με τους ασθενείς σας, να αποκτήσετε μια εικόνα των προτιμήσεών τους και να δημιουργήσετε ένα ισχυρότερο σχέδιο μάρκετινγκ για τη ψηφιακή υγεία.

5- Ανάπτυξη και βελτίωση της φήμης στο διαδίκτυο.

Η φήμη σας είναι απαραίτητη για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της ιατρικής σας πρακτικής.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ βοηθά επίσης τα νέα και μικρά ιατρεία να αναδειχθούν και να εξελιχτούν στην αγορά και να προχωρήσουν προς την ισχυρή οικοδόμηση φήμης.

Μέσω αποτελεσματικών διαδικτυακών καναλιών, μπορείτε να διαφημίσετε και να δημιουργήσετε εξαιρετικές εμπειρίες χρήστη.

Θυμηθείτε, η φήμη σας δεν αναδεικνύει μόνο τις υπηρεσίες σας.

Πρόκειται για ένα συνδυασμό δέσμευσης ασθενών, φροντίδας πριν και μετά τη θεραπεία και παροχής μιας εμπειρίας, που αξίζει κάποια αμοιβή.

6- Σε μια τόσο έντονα ανταγωνιστική ψηφιακή αγορά, αν αγνοήσετε την ιδέα του ψηφιακού μάρκετινγκ… δεν θα ήταν καλή επιλογή.

Μια γρήγορη ανάλυση ανταγωνιστών θα δείξει πόσοι από τους “αντιπάλους” σας επιλέγουν στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.

Η δουλειά σας, λοιπόν, είναι να κάνετε ένα σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ που να ταιριάζει με την ιδεολογία και τους στόχους σας, να προσελκύει περισσότερους ασθενείς και φυσικά να μην ξεπερνά τον προϋπολογισμό σας.

7- Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να προσελκύσετε επισκέπτες στην ιστοσελίδα του ιατρείου σας, είναι να ενημερώνετε τα κοινωνικά μέσα κάθε φορά που προσθέτετε κάτι καινούργιο στον ιστότοπό σας.

Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων παρέχουν την ευκαιρία να δημοσιεύσετε χρήσιμο και σχετικό περιεχόμενο που αυξάνει την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με την ιατρική πρακτική σας και σας τοποθετεί ως εξέχοντα στην κοινότητά σας.

Μπορείτε επίσης να συμμετάσχετε στις υπάρχουσες συνομιλίες, αναζητώντας σχετικές ομάδες σε LinkedIn ή Twitter.

Εάν δεν διαθέτετε επί του παρόντος ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ για το ιατρείο σας, ίσως χάνετε μια σημαντική ευκαιρία να προσεγγίσετε πιθανούς ασθενείς και να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη σχέση με τους υπάρχοντες ασθενείς σας.

Αντώνης Σακάλογλου, Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, PhD


Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων