Home Επικοινωνία Ασθενή Απλοί Κανόνες Αντιμετώπισης του «Δύσκολου» Ασθενή
Απλοί Κανόνες Αντιμετώπισης του «Δύσκολου» Ασθενή.

Απλοί Κανόνες Αντιμετώπισης του «Δύσκολου» Ασθενή

Είναι πολλές οι φορές που μέσα στον χώρο του Ιατρείου θα έρθετε αντιμέτωποι με δυσαρεστημένους, ιδιαίτερα απαιτητικούς ή δύσκολους ασθενείς.

Και δεν είναι καθόλου, μα καθόλου εύκολο να παραμείνεις αδιάφορος απέναντι σε έναν ασθενή-πελάτη, που εκφράζει με έντονο τρόπο την αντίθεσή του ή ακόμα και την επιθετικότητά του, έστω και αν δεν έχει δίκιο.

Εάν όμως δεν χειριστούμε το θέμα με το σωστό τρόπο, οι τόνοι μπορεί στην πραγματικότητα να ανεβούν πολύ ψηλά και να έρθουμε σε πάρα πολύ δύσκολη θέση!

Έξι κανόνες που πρέπει απόλυτα να λάβετε υπ’οψιν:

1. Μείνετε ήρεμος όποια κι αν είναι η συμπεριφορά του συνομιλητή.

2. Διατηρήστε συνεχή οπτική επαφή με το δυσαρεστημένο πελάτη.

3. Υιοθετήστε μια στάση όχι επιθετική αλλά κατανόησης: «Σας κατανοώ απόλυτα… όμως..»

4. Αποφύγετε να αιτιολογηθείτε υπερβολικά με κίνδυνο να φανείτε πραγματικά λάθος στα μάτια του συνομιλητή σας.

5. Επαναλάβετε συνέχεια το ίδιο μήνυμα ήρεμα μέχρις ότου γίνει κατανοητό.

6. Δείξτε προς τα έξω πως η ομάδα του ιατρείου είναι ενωμένη. Σε περίπτωση σφάλματος ενός συνεργάτη σας, μην του επιρρίπτετε την ευθύνη μπροστά στον ασθενή.

{module title=”Adsence article”}

Χρησιμοποιήστε το «εμείς» δείχνοντας πως στο ιατρείο η ομάδα σας είναι ενωμένη, αντιμετωπίζοντας την όποια ευθύνη.

{module title=”Υπογραφή”}

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων