Home Επικοινωνία Ασθενή Πώς να Κάνετε τους Ασθενείς-Πελάτες πιο Υγιείς
Healthier Patients

Πώς να Κάνετε τους Ασθενείς-Πελάτες πιο Υγιείς

Όσοι εργάζονται στον κλάδο της υγείας έχουν μια συγκεκριμένη αποστολή:

Να κάνουν τους ανθρώπους πιο υγιείς.

Αλλά κάνουν αρκετά πράγματα ώστε να το πετύχουν αυτό;

Θα πρέπει να βοηθήσουμε τον κλάδο υγείας και τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτόν να μάθουν να λειτουργούν με μεγαλύτερη ευελιξία και όχι σαν αργοκίνητοι γίγαντες.

Δουλεύοντας από μέσα προς τα έξω, μπορούμε να αλλάξουμε τον τρόπο λειτουργίας των μεγάλων οργανισμών, να ενισχύσουμε την συνεργασία, να ενθαρρύνουμε μια πιο ρηξικέλευθη προσέγγιση της καινοτομίας και συνεπώς να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα.

Ακολουθούν πέντε τρόποι για να μπορέσουμε βοηθήσουμε τους ασθενείς- πελάτες μας να αλλάξουν την κατάσταση της υγείας τους.

1. «Να ξέρεις ποιος είσαι»

Για να προχωρήσει κάποιος μπροστά και να προοδεύσει θα πρέπει να ξέρει από πού ξεκίνησε.

Κοιταχτείτε στον καθρέφτη και προσπαθήστε να είστε ειλικρινείς με αυτό που βλέπετε.

Μιλήστε στην επαγγελματική σας ομάδα, ακόμα και στους πελάτες σας για να κάνετε μια αξιολόγηση της τρέχουσας κατάστασης του φορέα σας ( π.χ. του ιατρείου σας ή της κλινικής που συνεργάζεστε) – πως εξελίσσεται – που πηγαίνει, που θα μπορούσε να πάει, τι λειτουργεί καλά και τι όχι.

2. Προσδιορισμός του προβλήματος

Η καινοτομία είναι καλή, εφόσον επιλύει το πρόβλημα.

Οι μικρές εταιρείες ασχολούνται με προβλήματα που αντιμετωπίζει το κοινό και δημιουργούν υπηρεσίες ή προϊόντα που στοχεύουν σε αυτήν την ανάγκη.

Μεγαλύτεροι όμιλοι έχουν αρχίσει να λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο.

Όταν η Walgreens για παράδειγμα ήθελε να έχει μεγαλύτερη επίδραση στη ζωή των ασθενών-πελατών, δημιούργησε μια εφαρμογή υπενθύμισης λήψης του χαπιού.

Είδαν πιο ήταν το πρόβλημα – ανυπακοή στις ιατρικές υποδείξεις – και δημιούργησαν μια λύση.

Πώς να Κάνετε τους Ασθενείς Πελάτες πιο Υγιείς

3. Μην λειτουργείτε σύμφωνα με την ηλικία σας

Οι δομές υγείας οργανισμοί θα πρέπει να σκέφτονται περισσότερο σαν φοιτητές ιατρικής και όχι σαν τον Πρόεδρο του Συμβουλίου ενός οργανισμού.

Όταν για παράδειγμα δημιουργήθηκε το εργαλείο εικονικής πραγματικότητας Oculus Rift, οι μεγαλύτερες γενιές το αντιμετώπισαν ως διαστημικό παιχνίδι.

Οι δημιουργοί του όμως είχαν δει σε αυτό τη δυναμική του στην επίλυση προβλημάτων υγείας.

4. Δώστε έμφαση στην εταιρική κουλτούρα

Οι μικρές καινοτόμες δομές υγείας ξέρουν πολύ καλά ποιες είναι και τι πρεσβεύουν και αναπτύσσονται γύρω από αυτήν τη λογική.

Οι μεγαλύτεροι φορείς θα πρέπει να μάθουν τι γίνεται εντός τους.

Να διατηρήσουν τους κανόνες που βελτιώνουν τη λειτουργία τους και να καταργήσουν όσους δεν φέρνουν αποτέλεσμα.

5. Καλύτερος σχεδιασμός για καλύτερη επικοινωνία

Κάντε τις επικοινωνίες σας ειλικρινείς και ξεκάθαρες.

Ο ασθενής-πελάτης έχει πρόσβαση στα πόρταλ υγείας, στην επίσημη ιστοσελίδα της κλινικής ή του νοσοκομείου και σε πλήθος εφαρμογών, όπως για παράδειγμα η «Think Dirty» που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να συγκρίνουν τις τοξικές και καρκινογόνες ουσίες στα διάφορα σαμπουάν.

Αυτό έχει κάνει τους ασθενείς -πελάτες να έχουν υψηλότερες προσδοκίες και η επικοινωνιακή σας προσέγγιση θα πρέπει να ανταποκριθεί σε αυτές.

Αντώνης Σακάλογλου, Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, PhD
ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ
www.MedicalManage.gr

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων