Home Επικοινωνία Ασθενή Αντιμετωπίζοντας Διαφορετικά τους Δύσκολους Ασθενείς
Αντιμετωπίζοντας Διαφορετικά τους Δύσκολους Ασθενείς.

Αντιμετωπίζοντας Διαφορετικά τους Δύσκολους Ασθενείς

Πολλές φορές, οι ασθενείς διακατέχονται από θυμό, είναι αντιδραστικοί και δεν συμμορφώνονται με τις υποδείξεις του γιατρού τους, ακόμη και αν γνωρίζουν πως αυτές είναι προς όφελος τους με αποτέλεσμα την αγανάκτηση του γιατρού, ο οποίος φτάνει στο σημείο να σκεφτεί ότι δε μπορεί να κάνει τίποτα πια για να βοηθήσει.

Φτάνοντας στα όρια της εξάντλησης, οι γιατροί πολλές φορές ίσως και να αναλογιστούν πως το επάγγελμα αυτό τους έχει κουράσει.

Αυτό που πρέπει να κάνουν λοιπόν, είναι να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο σκέφτονται και αντιμετωπίζουν τους δύσκολους ασθενείς.

Είναι γεγονός πως η εξάντληση και η απογοήτευση έπειτα από μία αρνητική και αντιδραστική συμπεριφορά, οδηγεί στην υιοθέτηση μιας πολύ αρνητικής στάσης με συνέπεια την αποφυγή τέτοιων ασθενών.

Ο «δύσκολος» ασθενής

Ως «δύσκολο», θα χαρακτηρίζαμε έναν ασθενή ο οποίος δεν ενεργεί με τον τρόπο που περιμέναμε ή δεν συμμορφώνεται με τη θεραπεία.

Μόλις παρατηρήσετε ένα τέτοιο άτομο θα αναζητήσετε φυσικά (και θα βρείτε) στοιχεία που να στηρίξουν αυτή την πεποίθηση.

Η εύκολη λύση είναι η αποφυγή ενός τέτοιου ασθενή, ο οποίος μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα και νεύρα στην καθημερινή πρακτική σας αλλά στη συνέχεια αφού περάσετε αυτό το στάδιο, θα πρέπει να σκεφτείτε διαφορετικά.

Οι ασθενείς σας, είναι φυσικό να νιώθουν φόβο αντιμετωπίζοντας ένα πρόβλημα υγείας, ειδικά όταν αυτό επιφέρει συνέπειες στην καθημερινότητά τους.

Με τη σειρά τους και οι φοιτητές ιατρικής, οι οποίοι αν και δεν έρχονται ακόμη σε άμεση επαφή με τους ασθενείς, θα πρέπει να κατανοήσουν το πρόβλημα της αντιδραστικής συμπεριφοράς, ως ένα ζήτημα της καθημερινής πρακτικής.

Έχοντας πάντα ψυχραιμία λοιπόν, μπορείτε να κάνετε ερωτήσεις στον ασθενή σας κατά τη διάρκεια της προκλητικής του συμπεριφοράς αναλογιζόμενοι τι είναι αυτό που φταίει για την αντιδραστική τους συμπεριφορά.

Έχοντας τη λογική αυτή θα μπορέσετε να κατανοήσετε καλύτερα κάποιες αντιδραστικές και ενδεχομένως παράλογες συμπεριφορές.

Έχοντας λοιπόν μια τέτοια καλή πρόθεση και όντας προετοιμασμένοι θα μπορέσετε να διαχειριστείτε την κατάσταση αυτή, πολύ καλύτερα με αισιόδοξες σκέψεις που θα οδηγήσουν σε πιο θετικά συναισθήματα και πιο αποτελεσματικές ενέργειες ενώ επιπλέον θα αισθανθείτε καλύτερα ως επαγγελματίας υγείας, ενεργώντας με περισσότερη κατανόηση, καλοσύνη και ενσυναίσθηση.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων