Home Επικοινωνία Ασθενή 3 Λόγοι για τους Οποίους οι Ασθενείς Είναι Δυσαρεστημένοι
3 Λόγοι για τους Οποίους οι Ασθενείς Είναι Δυσαρεστημένοι.

3 Λόγοι για τους Οποίους οι Ασθενείς Είναι Δυσαρεστημένοι

Όταν εργάζομαι στο νοσοκομείο, βρίσκω πάντα ενδιαφέρον να μιλάω στους ασθενείς σχετικά με το ιατρικό ιστορικό τους και τις εμπειρίες τους και σπάνια τους ακούω να παραπονιούνται για προσωπικά έξοδα (παρόλο που μπορεί να έχουν κάθε λόγο) ή αναστατωμένους ότι μια συγκεκριμένη δοκιμή ή διαδικασία ενδέχεται να μην καλύπτεται από ασφάλιση.

Εδώ είναι οι 3 κορυφαίοι λόγοι που ακούω γιατί οι άνθρωποι είναι δυσαρεστημένοι:

1. Είτε δεν μπορώ να κλείσω ραντεβού είτε είναι πολύ σύντομα.

Αντιμέτωποι με την τεράστια ζήτηση σε κλινικές εξωτερικών ασθενών και συνεχώς αυξανόμενες γραφειοκρατικές απαιτήσεις, οι γιατροί παντού δυσκολεύονται να περάσουν επαρκή χρόνο με τους ασθενείς.

Αυτό συμβαίνει εάν και όταν οι ασθενείς είναι σε θέση να πάρουν έγκαιρα ραντεβού στην πρώτη θέση.

Δυστυχώς, αυτό γίνεται ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα όταν αντιμετωπίζουμε γήρανση και πιο ιατρικά δύσκολους ασθενείς.

Δεν υπάρχει εύκολη απάντηση εάν δεν υπάρχει αρκετή προσφορά γιατρών ή κινήτρων για τους αποφοίτους για να συμμετάσχουν στην εν λόγω ειδικότητα.

Αλλά οι γιατροί που μένουν να δουν τους ασθενείς πρέπει να βρουν έναν τρόπο να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον διαθέσιμο χρόνο.

Πρέπει πάντα να χρησιμοποιούμε καλές δεξιότητες επικοινωνίας, όπως η εξασφάλιση επαρκούς επαφής με τα μάτια, με ενσυναίσθηση και ενεργές τεχνικές ακρόασης.

Δεν χρειάζεται να κοιτάζουμε την οθόνη όταν πρέπει να κοιτάζουμε τον ασθενή μας!

2. Συνεχίζω να βλέπω έναν διαφορετικό γιατρό.

Αυτό είναι ένα από τα πιο θλιβερά πράγματα που συνεχίζω να ακούω, ειδικά από ασθενείς με μακρά λίστα ιατρικών προβλημάτων.

Έχουν «επισήμως» ανατεθεί σε έναν γιατρό, αλλά κάθε επίσκεψη θα βλέπει έναν διαφορετικό γιατρό, νοσηλευτή ή βοηθό ιατρού.

Χρειάζονται απεγνωσμένα έναν γιατρό για να αναλάβει ηγετική πρωτοβουλία. Ωστόσο, οι πόροι είναι λιγοστοί και αυτό δεν είναι πολλές φορές δυνατό.

Ως εκ τούτου, αυτό που αποκαλώ «χαρούμενο γκρουπ» νέων γιατρών, συναντάται με τον ίδιο ασθενή.

Αυτό είναι πολύ εύκολο για μένα να εντοπίσω τον ηλεκτρονικό ιατρικό φάκελο και αποτελέι μη βέλτιστη έως καλή κλινική φροντίδα.

3. Ο γιατρός μου δεν φαίνεται να νοιάζεται και σπάνια επιστρέφει τις κλήσεις μου.

Όποτε το ακούω, με ενοχλεί αφόρητα.

Για να είμαστε σαφείς, είναι ένας πολύ μικρός αριθμός ανθρώπων που λένε κάτι τέτοιο – αλλά είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορεί να σκεφτεί ο ασθενής.

Φυσικά, δεν ξέρω το ιστορικό σε αυτό.

Θα μπορούσε να υπάρξει μια παράλογη απαίτηση, μια σύγκρουση προσωπικότητας ή πολλοί άλλοι λόγοι.

Ωστόσο, βλέπω ότι άτομα που μοιάζουν πολύ λογικά κάνουν τέτοια σχόλια.

Αν αυτό είναι που πιστεύει ο ασθενής, έχω μόνο μια συμβουλή για αυτούς:

Βρείτε έναν άλλο γιατρό το συντομότερο δυνατόν!

Στην πραγματικότητα, πάω ένα βήμα παραπέρα, και τους παραδίδω στοιχεία επικοινωνίας για άλλους γιατρούς της περιοχής.

«Η υγεία σας είναι απλά πολύ σημαντική για να ανεχθείτε ότι ο γιατρός σας δεν είναι στο πλευρό σας».

Υπάρχει έλλειψη γιατρών, έλλειψη εστίασης σε περίθαλψη και πρόληψη, γραφειοκρατία που υπονομεύει το μυαλό και τον πόνο της αντιμετώπισης.

Η υγεία συνεχίζει να μειώνεται με χρόνιες ασθένειες και πολυφαρμακία, ενώ το ιατρικό κόστος συνεχίζει να αυξάνεται.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων