Home Επικοινωνία Ασθενή Εκσυγχρονισμός- Το Κλειδί για τη Βελτίωση της Απόδοσης Απέναντι στους Ασθενείς
Εκσυγχρονισμός- Το Κλειδί για τη Βελτίωση της Απόδοσης Απέναντι στους Ασθενείς.

Εκσυγχρονισμός- Το Κλειδί για τη Βελτίωση της Απόδοσης Απέναντι στους Ασθενείς

Οι γιατροί αισθάνονται πλέον αρκετά πιεσμένοι, καθώς καλούνται να προσφέρουν νέες υπηρεσίες και μια πιο σύγχρονη εμπειρία στους ασθενείς τους.

Η πίεση αυτή, ασκείται στους γιατρούς εδώ και αρκετό καιρό, ωστόσο η πανδημία της COVID-19 απλώς επιτάχυνε τη διαδικασία.Τι σημαίνει εκσυγχρονισμός;

Έχουμε ήδη ξεπεράσει την εποχή της ηλεκτρονικής καταγραφής αρχείων, των τηλεφωνικών κέντρων και των παραδοσιακών μεθόδων επικοινωνίας όπως τηλέφωνο, φαξ και ταχυδρομείο.

Μπορούμε να χωρίσουμε τον εκσυγχρονισμό σε τρεις βασικούς τομείς:

– Δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας σύνδεσης με τους ασθενείς.

Αυτό σημαίνει ότι οι γιατροί πρέπει να είναι σε θέση να συνδεθούν με τους ασθενείς τους μέσω ασφαλών λειτουργιών γραπτών μηνυμάτων, email ή λειτουργιών συνομιλίας.

– Ψηφιακή παρουσία.

Οι γιατροί πρέπει να διαθέτουν έναν ιστότοπο που να περιλαμβάνει όλες τις λειτουργικές δυνατότητες για συναλλαγές και όχι μόνο τις ώρες γραφείου και τις πληροφορίες τηλεφώνου.

Αυτές οι δυνατότητες μπορεί να περιλαμβάνουν online προγραμματισμό φροντίδας ή άλλες υπηρεσίες.

– Προσφορά εναλλακτικών λύσεων από τις επισκέψεις στο ιατρείο.

Η τηλεϊατρική  μέσω βίντεο ή τηλεφώνου είναι πλέον απαραίτητη για οποιονδήποτε γιατρό που ελπίζει να επιβιώσει κατά την εποχή της COVID-19.

Οι γιατροί πρέπει να είναι σε θέση να προσφέρουν αυτές τις υπηρεσίες και, όπου είναι δυνατόν, να ενσωματώνουν άλλες μορφές φροντίδας, όπως ψυχική υγεία ή κοινωνική εργασία.

Οι ψηφιακές διαδικασίες ως μέρος της παροχής των ιατρικών σας υπηρεσιών είναι πολύ ευρύτερες από τις προσδοκίες των ασθενών σας.

Επιπλέον, οι γιατροί που όχι μόνο θα επιβιώσουν αλλά θα ευδοκιμήσουν σε αυτό το μεταβαλλόμενο τοπίο της υγειονομικής περίθαλψης, θα είναι αυτοί που συλλαμβάνουν και αναλύουν δεδομένα και αναλυτικά στοιχεία ώστε να δημιουργήσουν μια καλύτερη εμπειρία ασθενούς.

Αυτό περιλαμβάνει λειτουργίες όπως η δυνατότητα να συμπληρώνουν τις πληροφορίες και να ζητούν από τους ασθενείς να τις επιβεβαιώσουν, αντί να τους ζητούν πολλές φορές το ίδιο πράγμα και να διασφαλίζουν ότι αυτό γίνεται ψηφιακά, όχι μέσω χαρτιού.

Τα καλά καταγεγραμμένα δεδομένα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της «διαχρονικής φροντίδας», στην οποία οι γιατροί χρησιμοποιούν αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσουν μια ισχυρή, πλήρη άποψη για τους ασθενείς τους.

Η τηλεϊατρική προσφέρεται σε αυτό, καθώς μέσω αυτής ο γιατρός μπορεί να αντλήσει πολλές μορφές πληροφοριών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία μιας καλύτερης αξιολόγησης του ασθενούς.

Αν π.χ. καλέσω τον γιατρό μου μέσω τηλεϊατρικής και ρωτήσω για μια δερματική αντίδραση στο μέτωπό μου, υπάρχει μια φωτογραφία, το ιατρικό ιστορικό, ένα έντυπο παραπόνου και όλες αυτές οι πληροφορίες που προγραμματίζουν την επίσκεψη πριν από την επίσκεψη.

Έτσι, η ύπαρξη αυτού του πλούσιου συνόλου δεδομένων, δίνει μια καλύτερη αίσθηση άνεσης, εμπιστοσύνης και ευκαιριών για αύξηση της ποιότητας της περίθαλψης.

Μόλις συλλεχθούν αυτά τα δεδομένα, επιτρέπουν επίσης στον γιατρό να κάνει μία πρόγνωση.

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μεταφορικά την περίπτωση ενός αυτοκινήτου.

Όταν ορισμένα εξαρτήματα του αυτοκινήτου σας χαλάσουν, πρέπει να αντικατασταθούν.

Ένας γιατρός μπορεί ομοίως να αξιολογήσει την υγεία των ασθενών του με ορισμένα ζωτικά σημεία ή δείκτες, όπως η χοληστερόλη ή το σάκχαρο στο αίμα.

Η ουσιαστική και όσο το δυνατόν πιο σύγχρονη εμπειρία του ασθενούς είναι απαραίτητη.

Είναι δύσκολο να γίνει αυτό με έντυπα και απλή ψηφιοποίηση χαρτιού.

Ωστόσο, για να το κάνουμε αυτό μπορεί να απαιτηθεί κάποιο είδος εργαλείων επικοινωνίας ασθενών μέσω τρίτων, όπως μια πλατφόρμα διαχείρισης φροντίδας που συλλέγει δεδομένα και δημιουργεί καθορισμένα σχέδια επικοινωνίας για τους ασθενείς.

Τέλος, οι γιατροί πρέπει να φροντίσουν να επικοινωνήσουν με τους ασθενείς κατά τη διάρκεια της πανδημίας και να τους διαβεβαιώσουν ότι η υγειονομική περίθαλψη εξακολουθεί να είναι ασφαλής και ότι το προσωπικό λαμβάνει τις απαραίτητες προφυλάξεις.

Είναι σημαντικό αυτή τη στιγμή να μην αντιμετωπίζονται απλώς οι ασθενείς ως κλινικοί αποδέκτες φροντίδας, αλλά και ως «καταναλωτές» που ενδιαφέρονται να μεταβούν σε περιβάλλον υγειονομικής περίθαλψης, ακριβώς όπως και στις άλλες πτυχές της ζωής τους.

 

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων