Όσοι ασχολούνται με το μάρκετινγκ θεωρούν τα smartphones και τα τάμπλετ σαν μια «δεύτερη οθόνη» που οι άνθρωποι κατευθύνουν την προσοχή τους κατά τη διάρκεια των διαφημίσεων στην τηλεόραση. Όχι για πολύ ακόμα.
«Οι άνθρωποι με πρόσβαση σε ένα smartphone ή ένα tablet τώρα ξοδεύουν περίπου 2 ώρες και 57 λεπτά την ημέρα», ισχυρίζεται η εταιρεία ψηφιακών αναλύσεων Flurry, και υπολογίζει ότι τα τηλέφωνα θα ξεπεράσουν την τηλεόραση όσο περνά ο καιρός.
Μάλιστα, τα κινητά τηλέφωνα αποδεικνύονται ακόμα μεγαλύτεροι νικητές όταν φιλτράρεις τα δεδομένα για αφοσιωμένους χρήστες.
«Τελικά, η αύξηση του χρόνου που ξοδεύεται στα κινητά τηλέφωνα θα οδηγήσει τελικά σε μια διόρθωση στην βιομηχανία της διαφήμισης», τόνισε η Mary Meeker στην ετήσια αναφορά της για τις Τάσεις στο Διαδίκτυο.
Οι διαφημιστές θα διανέμουν τα χρήματά τους σε διαφορετικά μέσα ανάλογα με το πως οι καταναλωτές ξοδεύουν τον χρόνο τους.
Πηγή: Bloomberg