Home Επικαιρότητα Η Ψηφιακή Επανάσταση και οι Φαρμακευτικές Εταιρείες
Η ψηφιακή τεχνολογία έχει συντελέσει ώστε να γίνει η επιχειρηματική τεχνική των φαρμακευτικών εταιρειών και όσων σχετίζονται με το φάρμακο, πιο εστιασμένη από ποτέ, χρησιμοποιώντας έξυπνες μεθόδους.

Η Ψηφιακή Επανάσταση και οι Φαρμακευτικές Εταιρείες

Στο πως το φάρμακο και οι φαρμακευτικές εταιρείες αντιμετωπίζουν την ψηφιακή εποχή, καθώς και σε όσα θα πρέπει να αλλάξουν στο εγγύς μέλλον, κατά την άποψή του, αναφέρθηκε ο Επικεφαλής Ψηφιακής Τεχνολογίας της Εταιρείας Sandoz, Andre Heeg.

«Βρισκόμαστε σίγουρα στη μέση μιας ψηφιακής επανάστασης όσον αφορά το φάρμακο» δήλωσε, χαρακτηριστικά, ο ίδιος.

«Η ψηφιακή τεχνολογία έχει συντελέσει ώστε να γίνει η επιχειρηματική τεχνική των φαρμακευτικών εταιρειών και όσων σχετίζονται με το φάρμακο, πιο εστιασμένη από ποτέ, χρησιμοποιώντας έξυπνες μεθόδους» ανέφερε ο Heeg.

Ωστόσο, κατά τον ίδιο, υπάρχουν και κάποιοι τομείς που μπορούν να βελτιωθούν και να απλοποιηθούν περαιτέρω μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας.

Αυτοί είναι, μεταξύ άλλων, η οπτικοποίηση των δεδομένων, η αυτοματοποίηση και απλούστευση των φαρμακευτικών απορριμάτων, καθώς και το ψηφιοποιημένο marketing και η πώληση φαρμακευτικών προϊόντων.

«Συλλέγουμε καθημερινά δεδομένα. Η οπτικοποίηση και η μετατροπή των δεδομένων σε χρήσιμες πληροφορίες είναι σημαντική, καθώς κάνει τη διαφορά όσον αφορά το πόσο γρήγορα παίρνουν οι ασθενείς τα φάρμακά τους και με ποιο κόστος. Για τα υπερφορτωμένα μας συστήματα υγειονομικής περίθαλψης κάθε λεπτό μετράει» τονίζει ο ίδιος.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά «δεν πρόκειται μόνο για τη συλλογή δεδομένων, αλλά για τη λήψη αυτών των δεδομένων και τη μετατροπή τους σε χρήσιμες πληροφορίες που μας βοηθούν να κινηθούμε πιο έξυπνα και ταχύτερα – να βγάλουμε τα απόβλητα από το σύστημα και να αυξήσουμε την ταχύτητα με την οποία παρέχουμε τα φάρμακα στους πελάτες και εν συνεχεία στους ασθενείς».

Τα δεδομένα συλλέγονται σε καθημερινή βάση, δίνοντας πληροφορίες για τα πάντα, από τις αγορές και τους ασθενείς, έως και τις διαδικασίες που χρησιμοποιούν οι φαρμακευτικές εταιρείες.

Ένα άλλο στοίχημα για τις φαρμακευτικές εταιρείες αποτελεί η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης για την επίλυση επιχειρηματικών προκλήσεων.

«Προσπαθούμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με πρωτοπόρους σε αυτόν τον τομέα, προκειμένου να ψηφιοποιήσουμε τα πάντα από το πώς καινοτομούμε, λειτουργούμε, δημιουργούμε φάρμακα και πουλάμε» τονίζει ο Andre Heeg.

Ο ίδιος θεωρεί πως θα πρέπει η βιομηχανία των φαρμάκων να ξεφύγει από την πεπατημένη και να μπει σε μία «ψηφιακή νοοτροπία» που θα αφορά τα πάντα, από την καινοτομία, τη δημιουργία φαρμάκων έως και την πώλησή τους.

«Βρισκόμαστε σίγουρα στη μέση μιας ψηφιακής επανάστασης όσον αφορά το φάρμακο» δηλώνει ο Επικεφαλής Ψηφιακής Τεχνολογίας της Εταιρείας Sandoz, Andre Heeg.

Μάλιστα, η αλλαγή θα πρέπει να σχετίζεται και με τη στάση των εταιρειών απέναντι στη σύμπραξη και τις συνεργασίες, όπως λέει.

«Κινούμαστε προς μία κατεύθυνση, όπου οι παραδοσιακές μας δυνατότητες πρέπει να συμπληρώσουν την τεχνογνωσία υψηλής τεχνολογίας των άλλων και αντίστροφα» αναφέρει ο ίδιος.

Παράλληλα, ο Heeg τόνισε και την αξία των δεδομένων στην έρευνα, με τη χρήση αλγορίθμων που οδηγούν σε σημαντικές αποφάσεις.

Ωστόσο, τώρα περισσότερο από ποτέ, υπάρχει η ανάγκη προστασίας των προσωπικών δεδομένων, καθώς κανείς δεν επιθυμεί να εκτίθενται τα προσωπικά του στοιχεία.

Για τον Andre Heeg δεν είναι, προς το παρόν, ξεκάθαρο το πώς θα εξελιχθεί αυτή η κατάσταση.

Ωστόσο, όπως τονίζει, αυτό που έχει πρωτεύουσα σημασία είναι τα συμφέροντα των ασθενών, καθώς δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να τίθεται σε κίνδυνο οτιδήποτε αφορά την ιδιωτική τους ζωή.

www.MedicalManage.gr 

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων