Περιεχόμενο «Ραμμένο» για τις Mηχανές Aναζήτησης
Πολλοί ιατροί θέλουν να στέλνουν σε τακτική βάση ένα newsletter αλλά γρήγορα στερεύουν από ιδέες για το περιεχόμενο.
Οι λέξεις στις μηχανές αναζήτησης και το περιεχόμενό σας έχουν ένα πράγμα κοινό: το πόσο σχετικά είναι με τους ασθενείς.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα προκύπτει ότι οι ασθενείς συνήθως ψάχνουν τα συμπτώματα της πάθησής τους.
Αδράξτε κάθε Ευκαιρία να Διευρύνετε τη Λίστα Παραληπτών
Μπορείτε να ζητήσετε από τους ασθενείς στο ιατρείο σας, από όσους επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να εγγραφούν στη λίστα σας.
Θα πρέπει όμως να τους διαβεβαιώσετε ότι δεν θα κάνετε κατάχρηση των προσωπικών τους δεδομένων.
Να Αναπτύσσετε Συνεχώς την Εικόνα σας
Είναι καλό να έχετε μια ολιστική αντιμετώπιση σε κάθε ενέργεια marketing που εφαρμόζετε.
Θα πρέπει λοιπόν και στο newsletter να χρησιμοποιείτε το ίδιο φόντο, τα ίδια χρώματα και το ίδιο λογότυπο και να αποστέλλεται συστηματικά, ώστε να γίνει οικείο στους ασθενείς σας.
Πηγή: MD Connect