Home Επικαιρότητα Η Αυθημερόν Παράδοση (Last Mile Same Day) και η Σημασία της στην Ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Η Αυθημερόν Παράδοση (Last Mile Same Day) και η Σημασία της στην Ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Η Αυθημερόν Παράδοση (Last Mile Same Day) και η Σημασία της στην Ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Οι ηλεκτρονικές αγορές μπορεί να υπήρχαν τα τελευταία χρόνια ως επιλογή, αλλά το 2020, εξαιτίας και της πανδημίας, ήταν η χρονιά της καθιέρωσής τους στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού που στρέφεται όλο και περισσότερο στον ψηφιακό κόσμο.

Μια τάση που αναμένεται να σημειώσει επιπλέον αυξητικούς ρυθμούς, με τους Έλληνες καταναλωτές να επισκέπτονται όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Το 2020 το ηλεκτρονικό εμπόριο έτρεξε με ρυθμό 42,7%, στα 10,7 δισ. ευρώ, από 5,8 δισ. ευρώ το 2019 (+7% έναντι του 2018) και 2,66 δισ. ευρώ το 2013.

Η πελατειακή βάση των διαδικτυακών αγοραστών δείχνει πως σταθεροποιείται στο 50% των χρηστών διαδικτύου, ενώ ενισχύεται και η χρήση πλατφορμών πολλαπλών καταστημάτων, ενώ το 83% των καταναλωτών πλέον προτιμά την παράδοση κατ’ οίκον για τα προϊόντα που αγοράζει διαδικτυακά.

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες, που καθιστούν ανταγωνιστικό ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η παράδοση στον πελάτη.
Δεν αρκεί να έχει το ποιοτικότερο προϊόν και σε ανταγωνιστική τιμή αλλά και να το παραδίδει στον πελάτη έγκαιρα, στην ώρα που το επιθυμεί και στο σημείο που το επιθυμεί.

Μην ξεχνάμε ότι η μοναδική εμπειρία που αποκομίζει ο πελάτης ερχόμενος σε φυσική επαφή με το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι στιγμή της παράδοσης. Ο διανομέας είναι ο μόνος που έρχεται σε επαφή με τον πελάτη και εισπράττει την αποδοχή ή τα παράπονά του.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι ο χρόνος που μεσολαβεί μεταξύ της παραγγελίας και της παράδοσης στον πελάτη.

Όσο μικρότερος είναι ο χρόνος που μεσολαβεί τόσο καλύτερη είναι και η εμπειρία που αποκομίζει και τον καθιστά πιστό.

Η αξία της αυθημερόν παράδοσης είναι αυταπόδεικτη και πολύτιμη για την πίστη του πελάτη στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Αυτό εξάλλου είναι και τα παράδειγμα που έχουμε από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου.

Περισσότεροι από το 51% των retailers παγκόσμια προσφέρουν αυθημερόν παραδόσεις και το 65% αυτών που δεν το προσφέρουν θα το προσφέρουν μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.

Το 49% των ιδιοκτητών ηλεκτρονικών καταστημάτων θεωρούν ότι η αυθημερόν παράδοση κάνει ελκυστικότερη την Online αγορά.

Τέλος, το 56% των καταναλωτών μεταξύ 18-34 ετών προσδοκούν να παραλάβουν την ίδια ημέρα.

Το 61% δε των καταναλωτών είναι σύμφωνο να πληρώσει ένα πρόσθετο κόστος ώστε να παραλάβει την ίδια ημέρα.

Συμπερασματικά λοιπόν θα λέγαμε:

1. Η παράδοση αποτελεί παράγοντα επιτυχίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

2. Ιδανικά η αυθημερόν παράδοση είναι βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το ηλεκτρονικό κατάστημα.

3. Η έγκαιρη αυθημερόν παράδοση με τον σωστό διανομέα, το εύχρηστο και ευέλικτο μηχανογραφικό σύστημα, η σε πραγματικό χρόνο πληροφόρηση του αποστολέα και του παραλήπτη είναι ο πρέσβης της καλής εικόνας του.

4. Η αυθημερόν παράδοση δημιουργεί αξία, η οποία μεταφράζεται σε περισσότερα έσοδα στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ο συνεργάτης διανομής, που θα επιλέξει το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι το κλειδί της επιτυχίας για την πετυχημένη παράδοση και την καλή εμπειρία που θα αποκομίσει ο καταναλωτής.

Είναι οι μεγάλες εταιρείες ταχυμεταφορών οι καλύτερες;

Ποια λοιπόν είναι τα κριτήρια επιλογής;

Είναι οι μεγάλες εταιρείες ταχυμεταφορών οι καλύτερες;

Όχι απαραίτητα, αλλά είναι βέβαιο ότι θα είναι πολύ προσεκτικοί όταν αρχίζει η συνεργασία, αλλά μετά από αυτό διακινδυνεύει η επιχείρηση να γίνει ένας άλλος λογαριασμός σε μια μεγάλη, εταιρική μηχανή.

Χρειάζεται μια εταιρεία ταχυμεταφορών, που είναι αρκετά μεγάλη ώστε να είναι σε θέση να προσφέρει μια επαγγελματική υπηρεσία και να παραδίδει εγκαίρως, αλλά πρέπει επίσης να είναι φιλική και αρκετά ευέλικτη για να ικανοποιεί τις ανάγκες της συγκεκριμένης επιχείρησης.

Η υπηρεσία ταχυμεταφορών είναι ένα άλλο κόστος για την επιχείρηση;

Ανάλογα με το ποιον επιλέγετε ως συνεργάτη ταχυμεταφορών, μπορεί να είναι ένα κόστος που μειώνει τα οικονομικά αποτελέσματα ή μπορεί να είναι ο καλύτερος φίλος σας.

Πρέπει να επιλεχθεί μια εταιρεία ταχυμεταφορών που θα προσφέρει ένα φιλικό, αξιόπιστο και επαγγελματικό πρόσωπο στους πελάτες…

Χρειάζεστε μια εταιρεία παράδοσης δεμάτων με την οποία μπορεί κανείς να συνεργαστεί για να βρει μια λύση που είναι οικονομικά επιτυχημένη και για τα δύο μέρη.

Μερικές φορές μπορεί να κάνει μεγάλη οικονομία στα logistics της επιχείρησης ή ακόμη και να δημιουργήσει επιπλέον έσοδα!

Τι υπηρεσίες παραδόσεων πρέπει να προσφέρει ένα E-shop;

Εάν η επιχείρηση π.χ. χρησιμοποιεί διανομέα στην Αττική, τότε ίσως πρέπει να προφέρει την ίδια ημέρα παράδοση ή και την επόμενη.

Εάν μια εταιρεία ταχυμεταφορών π.χ. προσφέρει 5 ευρώ και η άλλη 15 ευρώ ποια είναι η απόφαση;

Δεν πρέπει ποτέ να βασίζεται η απόφαση αποκλειστικά στην τιμή που αναφέρεται (αν και προφανώς πρέπει να ληφθεί υπόψη).

Ο Κούριερ θα παραδώσει το δέμα όταν υποσχεθεί; Είναι αξιόπιστος;

Εάν ο πελάτης πληρώνει επιπλέον για παράδοση την ίδια ημέρα, τότε πρέπει να βεβαιωθεί η επιχείρηση ότι ο πελάτης θα το παραλάβει και δεν θα απογοητευτεί.

Όποια και αν είναι η υπηρεσία που προσφέρετε, πρέπει να βεβαιωθεί η επιχείρηση ότι τα δέματα παραδίδονται όπως συμφωνήθηκε.

Χρειάζεται πάντα η ταχυμεταφορά να χρησιμοποιεί παρακολούθηση;

Εάν πρόκειται για σύντομη παράδοση π.χ. στην Αττική, θα πρέπει απλώς να ζητήσετε ειδοποίηση μέσω email κατά την παράδοση και όχι να παρακολουθείται ο ταχυμεταφορέας σε κάθε ευκαιρία.

Πρέπει να επιλέξετε έναν επαγγελματία ταχυμεταφορά που μπορείτε να εμπιστευτείτε και να παραδίδει εγκαίρως, κάθε φορά.

Εάν συνεργάζεστε με μια αξιόπιστη εταιρεία ταχυμεταφορών, τότε δεν θα χρειαστεί να παρακολουθείτε κάθε παράδοση δεμάτων.

Έχει σημασία ποιος συλλέγει και παραδίδει τα δέματα;

Ο διανομέας πρέπει να είναι έξυπνος, καθαρός και ευγενικός με ένα φιλικό χαμόγελο. Τα μεταφορικά μέσα που χρησιμοποιούνται από τον διανομέα πρέπει να είναι καθαρά και καλά συντηρημένα.

Η εταιρεία ταχυμεταφορών είναι πρεσβευτής της εταιρείας και πρέπει να επιλέγει εκείνη που κατανοεί τις ανάγκες της επιχείρησης και να μπορεί να παρέχει το επίπεδο εξυπηρέτησης που αξίζει.

Συνοψίζοντας, πρέπει να επιλεχθεί μια εταιρεία ταχυμεταφορών με ποιοτικό χαρακτήρα, που θα παραδίδει τα προϊόντα στον πελάτη στο χρονικό πλαίσιο που συμφωνήθηκε και στην καλύτερη δυνατή τιμή.

Πρέπει να προσφέρει μια εγγυημένη υπηρεσία που το αποτέλεσμα αυτής θα είναι η απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη!

{module title=”Υπογραφή”}

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων