Home Επικαιρότητα Πώς να Διαχειριστείτε το Ιατρείο σας εν Μέσω Κρίσης του Κορωνοϊού
Πώς να Διαχειριστείτε το Ιατρείο σας εν Μέσω Κρίσης του Κορωνοϊού.

Πώς να Διαχειριστείτε το Ιατρείο σας εν Μέσω Κρίσης του Κορωνοϊού

Οι γιατροί σε όλη τη χώρα αναγνωρίζουν την πανδημία COVID-19 ως επικείμενη απειλή για την επιβίωση των ιατρείων τους, ιδιαίτερα σε ειδικότητες που δεν έχουν να κάνουν με τον κορωνοϊό.

Μερικοί αντιδρούν από μια θέση φόβου και μένουν άπραγοι, ενώ άλλοι προβαίνουν σε αξιολόγηση των επιλογών, πραγματοποιώντας στρατηγικές κινήσεις.

Εφαρμόστε λοιπόν τις παρακάτω στρατηγικές για να ανταπεξέλθετε σε αυτήν την οικονομική κρίση.

1. Ελέγξτε τον δικό σας παλμό

Είναι φυσιολογικό να αισθάνεστε φοβισμένοι, αλλά αφήνοντας τον φόβο να σας καταβάλει θα εμποδιστεί η κρίση σας.

Καταγράψτε τα συναισθήματά σας και εστιάστε στον εαυτό σας για να μπορέσετε να ενεργήσετε με καθαρό μυαλό.

2. Μειώστε την παρακολούθηση ειδήσεων

Με την πανδημία του ιού, είναι σημαντικό να θέλετε να ενημερώνεστε για το τι συμβαίνει στην πόλη σας, σε ολόκληρη τη χώρα και σε όλο τον κόσμο, αλλά οι συνεχείς ενημερώσεις μπροστά στον υπολογιστή ή στην τηλεόραση ενισχύουν τον φόβο και σας αποσπούν από τη λήψη πραγματικών μέτρων για τη δουλειά σας.

3. Αξιολογήστε την κατάσταση

Ποια είναι η οικονομική σας κατάσταση;

Συγκρίνετε τα τυπικά μηνιαία σας έξοδα με το υπόλοιπο των ταμειακών αποθεμάτων σας.

Πόσο καιρό μπορείτε να συνεχίσετε προτού να μειώσετε τα πάγια έξοδά σας και τους μισθολογικό κόστος;

Ποιες δαπάνες θα πρέπει να καθυστερήστε στην πληρωμή;

Και σε ποιες πρέπει να δώσετε προτεραιότητα;

Ζητήστε από την τράπεζα μια επέκταση πληρωμών των δανείων σας αν γίνεται.

Σε όλο τον κλάδο της υγείας, οι άνθρωποι προσεγγίζουν ο ένας τον άλλον, μοιράζονται ιδέες και παρέχουν υποστήριξη.

4. Καλέστε συναδέλφους

Δεν είσαστε μόνος σε αυτή την κρίση.

Καλέστε συναδέλφους σας ή οικονομικούς σας συμβούλους.

Σε όλο τον κλάδο της υγείας, οι άνθρωποι προσεγγίζουν ο ένας τον άλλον, μοιράζονται ιδέες και παρέχουν υποστήριξη.

Τα Webinars, τα blogs και τα newsletters με σχετικά άρθρα, γεμίζουν τώρα τα εισερχόμενά σας.

Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά δίκτυα για να έρθετε σε επαφή με συναδέλφους.

Τώρα λέμε: «Είμαστε όλοι μαζί μαζί» και είναι αλήθεια.

5. Αναπτύξτε το σχέδιό σας και ενεργήστε.

Ο Steve Jobs είπε: «Η απόφαση για το τι δεν πρέπει να κάνουμε είναι εξίσου σημαντική με τη λήψη αποφάσεων για το τι πρέπει να κάνουμε».

Κάντε λοιπόν ένα άμεσο σχέδιο δράσης μαζί με τους συνεργάτες σας.

Υπάρχουν πιθανώς χρήσιμες ιδέες και μπορούν να σας προσφέρουν μια προοπτική που δεν είχατε εξετάσει.

Επικοινωνήστε μαζί τους και εμπλέξτε τους στη διαδικασία, επειδή πιθανότατα χρειάζεστε τη βοήθειά τους για τις απαραίτητες ενέργειες.

Καταγράψτε το σχέδιο και καταστήστε εξαιρετικά σαφές ποιες αλλαγές συμβαίνουν και πότε.

Στο ιδιωτικό σας ιατρείο είσαστε ο manager και η ομάδα σας περιμένει να τους οδηγήσετε.

6. Επικοινωνήστε με την ομάδα σας.

Στο ιδιωτικό σας ιατρείο είσαστε ο manager και η ομάδα σας περιμένει να τους οδηγήσετε.

Βλέπουν στο πρόσωπό σας λύσεις στην επίλυση προβλημάτων, τώρα περισσότερο από ποτέ και πρέπει να ακούσουν σαφείς οδηγίες από εσάς.

Να είστε ειλικρινείς και άμεσοι με την ομάδα σας, ανεξάρτητα από το πόσο δύσκολο είναι.

Για προσωπικό με μειωμένο ωράριο ή για συνεργάτες που μπορούν να εργάζονται με το internet και το τηλέφωνο εξ’ αποστάσεως, παραμείνετε σε τακτικές επαφές χρησιμοποιώντας τηλέφωνο, video chats, emails ή μια από τις αμέτρητες μορφές τεχνολογίας που μας επιτρέπουν να παραμείνουμε συνδεδεμένοι.

Δεν είναι καιρός να παραμείνετε σιωπηλοί.

Η κατάσταση θα συνεχίσει πιθανώς να εξελίσσεται και η τακτική συχνή επαφή θα βοηθήσει το προσωπικό να μειώσει το δικό του άγχος.

7. Επικοινωνήστε με τους ασθενείς σας.

Πιθανότατα θα μειώσετε τις ώρες ιατρείου και τη διαθεσιμότητά σας σε κάποιο βαθμό.

Μερικοί γιατροί θα κλείσουν ακόμη και τα ιατρεία τους.

Χρησιμοποιήστε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, SMS και κοινωνικά μέσα ενημέρωσης για να ενημερώνετε τους ασθενείς σχετικά με πιθανό ραντεβού σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και τις ώρες που μπορούν να σας τηλεφωνούν για να επικοινωνείτε μαζί τους καλύτερα με κλειστό το ιατρείο.

Ενθαρρύνετε τους ασθενείς να παραμείνουν στο σπίτι όταν είναι δυνατόν, για να μένουν υγιείς και να παραμένουν με θετική σκέψη.

Μια υπενθύμιση σε όλους όσους αισθάνονται λίγο αβοήθητοι – αν και η σημερινή μας κατάσταση είναι τραγική, θυμηθείτε ότι έχετε περάσει από άλλα εμπόδια στη ζωή.

Στις δύσκολες ημέρες σας, θυμηθείτε ότι έως τώρα έχετε 100% ποσοστό επιτυχίας σε δύσκολες εποχές.

Μπορείτε να το ζήσετε και να το ξεπεράσετε και αυτό.

Έχετε μια εξαιρετική ευκαιρία τώρα να υπηρετήσετε τους ασθενείς και το προσωπικό σας, τους γείτονες και τους συναδέλφους σας.

Μείνετε κοντά τους!

www.MedicalManage.gr

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων