Η επιτυχία ορισμένων ιατρείων οφείλεται πολλές φορές στο γεγονός ότι βρίσκονται στις κατάλληλες περιοχές, πχ μπορεί να είναι το μόνο ιατρείο με τη συγκεκριμένη ειδικότητα στην περιοχή.
Τι γίνεται όμως με τα ιατρεία που δεν είναι τόσο τυχερά;
Τι γίνεται όταν τα έξοδα του ιατρείου σας αυξάνονται κάθε χρόνο, ενώ τα έσοδα παραμένουν σταθερά ή σε χειρότερη περίπτωση μειώνονται;
Μόνο πολύ λίγοι γιατροί δουλεύουν σε ευνοϊκές και εύκολες αγορές.
Οι υπόλοιποι θα πρέπει να ακολουθούν ορισμένους κανόνες προκειμένου να έχουν επιτυχία σε ένα δύσκολο περιβάλλον και μια άκρως ανταγωνιστική αγορά.
1ος Κανόνας
Προσέξτε τις αποφάσεις σας.
Μπορεί να ακούγεται εύκολο, αλλά δεν είναι.
Αφού πρώτα βεβαιωθείτε ότι η απόφασή σας είναι νόμιμη και σωστή από δεοντολογικής πλευράς, πρέπει να σκεφτείτε το εξής:
Ποια απόφαση είναι πιο κερδοφόρα;
Η επιλογή Α ή η επιλογή Β;
Συγκεντρώστε και καταγράψτε τα δεδομένα και λάβετε τις ορθές αποφάσεις για εσάς.
2ος Κανόνας
Μην παίρνετε αποφάσεις για την επιχείρηση – ιατρείο σας τελείως μόνοι σας.
Ζητήστε τη γνώμη και τις συμβουλές ανθρώπων με γνώσεις και εμπειρία στα θέματα που σας απασχολούν, σχετικά με τις αλλαγές και τις βελτιώσεις που μπορείτε να πραγματοποιήσετε στο ιατρείο σας.
3ος Κανόνας
Να προσπαθείτε συνεχώς να αυξάνετε το κέρδος της επιχείρησης – ιατρείου σας, χωρίς να μειώνετε την ποιότητα, και να αυξάνετε την ποιότητα χωρίς να μειώνετε τα κέρδη.
Σας φαίνετε δύσκολο;
Είναι αλήθεια ότι τα υψηλά, σε συνδυασμό με τα ποιοτικά κέρδη είναι σπάνια.
Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι δυνατόν να γίνουν μικρές, βαθμιαίες βελτιώσεις, ώστε να φέρετε σε ισορροπία τα κέρδη και την ποιότητα των υπηρεσιών σας.
4ος Κανόνας
Αφήστε «ανοιχτές» ορισμένες επιλογές.
Σκεφτείτε διπλά πριν σταματήσετε την παροχή ορισμένων υπηρεσιών για τους ασθενείς σας, πριν κλείσετε ένα ιατρείο ή απορρίψετε ένα βασικό μέλος του προσωπικού σας, λόγω κάποιων ελαφρών αντιπαραθέσεων σας μαζί του.
5ος Κανόνας
Γίνετε και κυρίως προσπαθήστε να παραμείνετε διαφοροποιημένοι.
Η απότομη μείωση των κερδών σας είναι τελευταία στη λίστα με τον κατάλογο από όλα τα μαθήματα που θα πάρετε λειτουργώντας τη δική σας επιχείρηση – ιατρείο.
Σημειώστε ότι καμία υπηρεσία για τους ασθενείς και κανένας πληρωτής δεν θα πρέπει να αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ένα τρίτο της ταμειακής σας ροής.
6ος Κανόνας
Φροντίστε κάθε χρονιά να τελειώνει και να έχετε δημιουργήσει καλύτερες σχέσεις από αυτές που είχατε στην αρχή της χρονιάς.
Να είστε ισορροπημένοι στην οικοδόμηση των σχέσεων σας, συμπεριλαμβανομένων ασθενών, πληρωτών, προσωπικού, τοπικών ιδρυμάτων, φαρμακοποιών, πωλητών, δανειστών και συναδέλφων γιατρών.
7ος Κανόνας
Να είστε πειθαρχημένοι.
Τα περισσότερα ιατρεία αντιμετωπίζουν προβλήματα επειδή οι γιατροί τους είναι απείθαρχοι, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο.
Ορίζουν κανόνες και πρότυπα απόδοσης για το προσωπικό τους, τα οποία όμως δεν τηρούν ή δεν ακολουθούν οι ίδιοι.
8ος Κανόνας
Εργαστείτε σκληρότερα.
Όταν εξαντλήσετε όλες τις προοπτικές και ευκαιρίες για την εξέλιξη του ιατρείου σας να εργαστείτε πιο έξυπνα.
Οι πιο επιτυχημένοι γιατροί οικονομικά είναι όσοι έχουν εργαστεί σκληρότερα από τους υπόλοιπους.
9ος Κανόνας
Αδράξτε την ευκαιρία.
Καμιά φορά οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες – γιατροί είναι απερίσκεπτοι και καιροσκόποι.
Αν νομίζετε ότι δεν υπάρχουν άλλες ευκαιρίες για νέες δραστηριότητες της ειδικότητας σας, τότε πρέπει να ψάξετε καλύτερα και να εργαστείτε περισσότερο.
Το σημαντικότερο είναι να έχετε επαρκή προσωπικά και επιχειρηματικά κεφάλαια για να είστε σε θέση να δεχτείτε όλους τους λογικούς κινδύνους μιας νέας δραστηριότητας.
10ος Κανόνας
Εμπιστευθείτε το ένστικτό σας για μια νέα δραστηριότητα.
Χρησιμοποιώντας την τρέχουσα κατάστασή σας ως βάση, ανατρέξτε στην επίδραση της ένταξης ενός νέου γιατρού με άλλη ειδικότητα ή την προσθήκη μιας νέας υπηρεσίας για τους ασθενείς στο ιατρείο σας.
Ένα κακό αίσθημα σχετικά με ένα μελλοντικό σχέδιο για το ιατρείο σας θα απενεργοποιήσει ακόμη και για τα πιο ελπιδοφόρα σχέδια σας!
{module title=”Υπογραφή”}