Home Διοίκηση 6 Συμβουλές Επιβράβευσης των Συνεργατών σας Βάσει Στόχων
Ο στόχος είναι να προσδιορίστε τα αρνητικά πεδία, αλλά και τα πεδία που λειτουργούν καλά και στα οποία πρέπει να στηριχτείτε για να κινητοποιήσετε τους συνεργάτες σας.

6 Συμβουλές Επιβράβευσης των Συνεργατών σας Βάσει Στόχων

Το ιατρείο σας αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα;

Θα μπορούσε μια από τις λύσεις να ήταν και ένας νέος τρόπος επιβράβευσης του προσωπικού σας;

Οι δύσκολες εποχές για το ιατρείο κορυφώνονται.

Δεν χρειάζεται πανικός και η ευκολότερη λύση είναι να αναζητήστε διεξόδους και «μέσα στην επιχείρησή ιατρείο σας», γιατί προφανώς δεν έχετε επιρροή στο εξωτερικό περιβάλλον.

Αρχικά πρέπει να δείτε με τον λογιστή ή τον οικονομικό σας σύμβουλο τους «αριθμούς» σε όλα τα επίπεδα.

Ο στόχος είναι να προσδιορίστε τα αρνητικά πεδία, αλλά και τα πεδία που λειτουργούν καλά και στα οποία πρέπει να στηριχτείτε για να κινητοποιήσετε τους συνεργάτες σας.

6 συμβουλές γι ανα τους κινητοποιήσετε

1. Προσδιορίστε συγκεκριμένους στόχους

Ο ιατρός μπορεί να βάλει στόχους όπως:

-Αύξηση του τζίρου σε μια κατηγορία υπηρεσιών,

-Ανάπτυξη ενός νέου τομέα υπηρεσιών,

-Ανάπτυξη ενός νέου καναλιού επικοινωνίας μέσω των social media ή ενός web site.

2. Παραμείνετε μέσα στα δεοντολογικά πλαίσια

Φυσικά δεν μπορείτε να απαιτήσετε από τους συνεργάτες σας αύξηση επισκέψεων των ασθενών στο ιατρείο σας.

Αλλά μπορείτε κάλλιστα να τους ζητήσετε καλύτερη και πιο εγκάρδια εξυπηρέτηση των πελατών στο τηλέφωνο αλλά και στο ιατρείο, με στόχο την πιστότητα και την αύξηση του πελατολογίου.

3. Βάλτε στόχους ρεαλιστικούς με την κατάσταση της αγοράς

Προσοχή, δεν πρέπει να τεθούν πολύ αισιόδοξοι στόχοι, διότι πολλοί πελάτες πλέον αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα.

Θα πρέπει λοιπόν να βρούμε τη σωστή ισορροπία μεταξύ χαμηλών στόχων και πολύ αισιόδοξων που τελικά δεν κινητοποιούν.

4. Κάντε συνυπεύθυνους τους συνεργάτες σας στα αποτελέσματα

Για να αποφύγει ένα αίσθημα απογοήτευσης, ο ιατρός, θα πρέπει να προσαρμόσει τις φιλοδοξίες του στη σημερινή κατάσταση της αγοράς και βάση αυτής να προσαρμόσει την πολιτική της επιβράβευσης.

 Έξι Συμβουλές για Επιβράβευση των Συνεργατών σας Βάσει Στόχων

5. Δώστε έμφαση στην επιβράβευση

Ανάμεσα στα διάφορα συστήματα αμοιβής, η επιβράβευση με μπόνους ανάλογα με τα αποτελέσματα, είναι ένα σύστημα που κινητοποιεί τον εργαζόμενο.

Φυσικά πριν ανακοινώσετε αυτό το σύστημα επιβράβευσης στους συνεργάτες σας, θα πρέπει να μελετήσετε την πρότασή προηγουμένως με το λογιστή ή με τον οικονομικό σας σύμβουλο.

Η φόρμουλα μέτρησης συνδέεται κυρίως με οικονομικούς ή λογιστικούς δείκτες, που μετρούν την απόδοση της επιχείρησης ιατρείου ως προς το καθαρό της εισόδημα.

Βέβαια παράλληλα μπορεί να στηριχτεί και σε κριτήρια πραγματοποίησης στόχων, όπως η αύξηση του τζίρου σε μια κατηγορία υπηρεσιών.

Όποιος και να είναι ο τρόπος υπολογισμού, ιδανικά θα πρέπει το ετήσιο μπόνους να μην είναι το λιγότερο του 50% ενός μηνιαίου μισθού του εργαζόμενου.

Δηλαδή αν ο καθαρός μισθός ενός υπαλλήλου μηνιαία είναι 800 ευρώ, το ελάχιστο ετήσιο που πρέπει να του τεθεί σαν επιβράβευση είναι 400 ευρώ.

Φυσικά μέσα στο χρόνο και παρακολουθώντας συνεχώς τα αποτελέσματα, οι αρχικοί στόχοι μπορεί να μεταβληθούν λίγο προς τα πάνω ή προς τα κάτω ανάλογα με την κατάσταση της αγοράς.

6. Επικοινωνήστε τους αριθμούς σας

Για κάθε επιβράβευση απαιτείται απαραίτητα να παρουσιάζεται ένα μέρος των αριθμών της επιχείρησης ιατρείου στο προσωπικό και ιδιαίτερα σε επίπεδο τζίρου, και εξόδων.

Αυτό είναι ένα καλό μέσο για να ευαισθητοποιήσει τους συνεργάτες σας για την κατάσταση στο ιατρείο, για τους κοινούς στόχους που έχετε να πιάσετε και για τις ομαδικές και ατομικές προσπάθειες που πρέπει να καταβληθούν.

Φυσικά αυτό που δεν πρέπει να γνωστοποιήσετε είναι το επίπεδο των δικών σας απολαβών και δεν υπάρχει καμία αναγκαιότητα να το κάνετε.

5 συμβουλές για να ευαισθητοποιήσετε την ομάδα σας

1. Απαλλαγείτε από την υπάρχουσα απαισιοδοξία

Αυτή η συναισθηματική κατάσταση είναι αρνητική για το μέλλον του ιατρείου σας.

Οπωσδήποτε η πολιτική κρίση, η οικονομική και η κοινωνική, δημιουργεί ένα αγχώδες κλίμα.

Δεν έχει όμως κανένα νόημα να ζείτε καθημερινά και εσείς και οι συνεργάτες σας με αυτό, διότι η απαισιοδοξία “σκοτώνει” την κινητοποίηση και τον ενθουσιασμό.

2. Μοιραστείτε τον ενθουσιασμό σας με την ομάδα σας

Είναι ένα καθήκον που οφείλετε να κάνετε για να κινητοποιήσετε την ομάδα σας, διότι η θετική συμπεριφορά στην εργασία είναι ένα φαινόμενο μεταδοτικό, όχι μόνο στους συνεργάτες σας, αλλά και στους πελάτες σας.

Δεν θα πρέπει να περιμένετε από τους συνεργάτες σας να είναι αισιόδοξοι, αν καθημερινά εσείς είσαστε απαισιόδοξος σε όλες σας τις συμπεριφορές. Το να διοικεί κάποιος δεν είναι μόνο να δίνει οδηγίες και να ελέγχει, αλλά θα πρέπει να μοιράζεται ένα ομαδικό σχέδιο και τον ενθουσιασμό του.

3. Βελτιώστε το περιβάλλον εργασίας

Σε περίοδο κρίσης αυτό που περιμένουν οι εργαζόμενοι είναι να τους δοθεί ένα νόημα για την εργασία τους και να καθοδηγούνται με ξεκάθαρες αρμοδιότητες και υποχρεώσεις και φυσικά να ελέγχονται.

Αυτό το επιτυγχάνετε σε μεγάλο βαθμό με τις ομαδικές συναντήσεις εργασίας.

Επίσης και με τις ατομικές αξιολογήσεις, διότι η αναγνώριση κάθε ατόμου στην εργασία είναι μια αξία βασική.

Αντίθετα η συνεχής αρνητική κριτική δεν κινητοποιεί.

Πρέπει να υιοθετηθεί μια κουλτούρα διοίκησης θετική, η οποία σχολιάζει αρχικά τα θετικά στοιχεία του εργαζόμενου και στη συνέχεια προτείνει λύσεις βελτίωσης και εξέλιξης χωρίς να αναφέρεται στις αδυναμίες.

4. Ξεπεράστε τις μέχρι τώρα συνήθειές σας

Η μονοτονία στη δουλειά δεν κινητοποιεί.

Προτείνοντας νέες ιδέες στην ομάδα, δημιουργείτε ενδιαφέρον.

5. Επιτρέψτε λίγη χαλάρωση και γιορτή

Για παράδειγμα, η κοπή της πίτας στην αρχή του χρόνου, μια ομαδική έξοδος για διασκέδαση, είναι ενέργειες που κινητοποιούν.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων