Home Διοίκηση Προσωπικού Ο Τέλειος Συνεργάτης του Ιατρού Πρέπει…
Ο ιδανικός συνεργάτης του ιατρού πρέπει να πλησιάζει τον ασθενή με διάθεση εξυπηρέτησης και παροχής κάθε βοήθειας.

Ο Τέλειος Συνεργάτης του Ιατρού Πρέπει…

– Να πλησιάζει τον ασθενή με διάθεση εξυπηρέτησης και παροχής κάθε βοήθειας.

Να χαιρετά εγκάρδια και πάντα με ευγένεια τους ασθενείς.

– Να συμπεριφέρεται στους ασθενείς, όπως θα ήθελε να συμπεριφερθούν και στον ίδιο, όταν είναι και εκείνος, με τη σειρά του, ασθενής.

Σε τυχόν παράπονα διαμαρτυρίας και πιθανόν φωνές και έντονους εκνευρισμούς από ασθενή, να μην αντιδικεί μαζί του, αλλά με ευγενικό τρόπο να καλεί τον ιατρό που είναι ο αρμόδιος και υπεύθυνος, για να απαντήσει θετικά στον ασθενή.

– Να έχει πάντα στο μυαλό του ότι ο εκνευρισμένος ασθενής ψάχνει για αντίπαλο να διαπληκτιστεί μαζί του και να εκτονωθεί, όπως επίσης ότι η ευγενική παραπομπή του προβλήματος στον υπεύθυνο του ιατρείου, τον καλμάρει και τον ηρεμεί.

Να φροντίζει να γνωρίζει τις διαδικασίες και τον τρόπο λειτουργίας του ιατρείου, για να εξυπηρετεί τους ασθενείς που ρωτάνε.

– Εάν δεν ξέρει κάτι, παρακαλεί τον ασθενή να περιμένει και φροντίζει αμέσως να μάθει, ώστε να δώσει σωστή και υπεύθυνη πληροφόρηση.

Να πιστεύει ότι ο ασθενής και η ποιοτική εξυπηρέτησή του είναι η δουλειά του.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων