Home Διοίκηση Προσωπικού 7 Συμβουλές για να Κρατήσετε τους Υπαλλήλους σας
7 Συμβουλές για να Κρατήσετε τους Υπαλλήλους σας.

7 Συμβουλές για να Κρατήσετε τους Υπαλλήλους σας

Δεν έχει σημασία το μέγεθος ή σε ποιο στάδιο ανάπτυξης είναι ο φορέας που εργάζεστε.

Είτε πρόκειται για ένα μικρό ιατρείο με μια γραμματέα μόνο, είτε για ένα ιατρικό κέντρο ή ακόμα και για ένα νοσοκομείο ή κλινική, το να φεύγουν οι υπάλληλοί ή οι συνεργάτες σας, ειδικά όσοι από αυτούς είναι και σε νευραλγικές θέσεις, δημιουργεί μια αρνητική εικόνα στους ασθενείς – πελάτες σας, επηρεάζει τους υπόλοιπους υπαλλήλους και τελικά πλήττει σε συνολικό επίπεδο την επιχείρησή σας, αφού σε βάθος χρόνου μειώνεται η συνοχή της ομάδας, υπάρχει αρνητικό κλίμα και επηρεάζεται και η απόδοση όλων.

Τι μπορείτε να κάνετε λοιπόν σε πρακτικό επίπεδο για να αποφύγετε τις συχνές εναλλαγές προσωπικού;

Ακολουθούν μερικές συμβουλές που ίσως σας φανούν χρήσιμες.

1. Επιλεκτικές Προσλήψεις

Πριν ξεκινήσετε να αναζητάτε νέους υπαλλήλους, αξιολογήστε και την ήδη υπάρχουσα ομάδα σας και βεβαιωθείτε ότι έχετε τους κατάλληλους υπαλλήλους στην κατάλληλη θέση.

Αν τελικά διαπιστώσετε ότι θα πρέπει να προβείτε σε πρόσληψη ενός νέου συνεργάτη, είναι προτιμότερο να παίρνετε συνεντεύξεις και να αξιολογείτε τους υποψηφίους με προσοχή, όχι μόνο για να βεβαιωθείτε ότι έχουν τις σωστές ικανότητες, αλλά επίσης για να βεβαιωθείτε ότι ταιριάζουν στην εταιρική σας κουλτούρα, στη φιλοσοφία σας και φυσικά ότι θα μπορέσουν να δέσουν ως ομάδα και με τους υπόλοιπους υπαλλήλους.

2. Προσφορά Ανταγωνιστικού Πακέτου Αποδοχών

Αν θέλετε να κρατήσετε τα ταλέντα στην επιχείρησή σας, τότε θα πρέπει να τους πληρώσετε.

Ο μισθός θα πρέπει να βασίζεται στις ικανότητες των υποψηφίων και την εμπειρία τους, στην προσφορά και τη ζήτηση, στη γεωγραφική τοποθεσία και στην προϋπηρεσία τους.

Παρόλα αυτά, ο υψηλός μισθός δεν είναι πάντα ο καθοριστικός παράγοντας για να ψάξει ένας υπάλληλος εργασία αλλού.

Πολλές φορές μπορεί να αναζητά κάποια άλλα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως είναι το ασφαλιστικό πακέτο, η ασφάλεια ζωής, το ευέλικτο ωράριο, κ.λπ.

3. Παροχή ενός Άνετου Περιβάλλοντος Εργασίας και Εταιρικής Κουλτούρας

Όλοι οι υπάλληλοι θέλουν να νιώθουν ασφάλεια και άνεση στον χώρο εργασίας τους.

Για αυτό και ο επαγγελματικός σας χώρος πρέπει να είναι καθαρός, περιποιημένος, να έχει καλό αερισμό, ικανοποιητικό φωτισμό και μια σωστή θερμοκρασία.

Όσον αφορά την εταιρική κουλτούρα, να μην ξεχνάτε ότι ο άνθρωπος πρέπει να είναι στο επίκεντρο και αυτό θα είναι κάτι που θα πρέπει να βρείτε τον τρόπο για να το μεταδώσετε και στην ομάδα σας, με την οποία πρέπει να μοιράζεστε τα ίδια όνειρα και φιλοδοξίες.

Θα πρέπει να προσφέρετε τη δυνατότητα απόκτησης νέων δεξιοτήτων και γνώσεων σε όλους τους υπαλλήλους σας.

4. Εκπαίδευση του Προσωπικού

Θα πρέπει να προσφέρετε τη δυνατότητα απόκτησης νέων δεξιοτήτων και γνώσεων σε όλους τους υπαλλήλους σας.

Οι νέες τεχνολογίες, οι αλλαγές στην εργατική νομοθεσία, η τεράστια επιρροή του διαδικτύου και ο νέος ασθενής – πελάτης που είναι πλέον πιο ενημερωμένος είναι μόνο μερικοί από τους λόγους για να κρατάτε τους υπαλλήλους σας πλήρως καταρτισμένους.

Και αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, είτε μέσω άρθρων, εγχειριδίων και κάθε άλλου ενημερωτικού υλικού, αλλά και μέσω εξειδικευμένων σεμιναρίων και προγραμμάτων πιστοποίησης.

5. Μάθετε να τους Ακούτε

Μπορείτε να μάθετε πολλά όταν ακούτε τους υπαλλήλους σας.

Είτε πρόκειται για ένα θέμα που αφορά την πρακτική σας στο ιατρείο είτε για κάποιο προσωπικό τους πρόβλημα, είναι σημαντικό να αφιερώσετε λίγα λεπτά για να μιλήσετε μαζί τους ή ακόμα και να συζητήσετε μαζί τους τι τους κρατά στην ομάδα σας και τι θα τους έκανε να φύγουν.

6. Σταθερές Αξιολογήσεις

Οι αξιολογήσεις αυτές μπορούν να φανούν πολύ χρήσιμες.

Αυτές οι κατ’ ιδίαν συναντήσεις σας επιτρέπουν να ορίσετε τους στόχους σας και με ποιόν τρόπο θα τους πετύχετε.

Παρόλα αυτά η συζήτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει και το τι χρειάζονται αυτοί για να επιτύχουν τους στόχους τους.

Να θυμάστε ότι θα πρέπει να κάνετε διάλογο και όχι διάλεξη.

7. Η Επιβράβευση

Τελευταίο και πιο σημαντικό είναι να αναγνωρίζετε αυτά που έχουν πετύχει οι υπάλληλοί σας και να τους το λέτε.

Αυτό θα μπορούσε να γίνει λεκτικά απλώς με ένα ευχαριστώ ή ακόμα και με μια σημείωση γραμμένη στο χέρι, μετά από μια δύσκολη μέρα στο ιατρείο.

Με όποιον τρόπο πάντως και αν αποφασίσετε να επιβραβεύσετε τους υπαλλήλους σας, το να τους επαινείτε όταν πετυχαίνουν τους στόχους τους είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να τους κάνετε να αισθάνονται άνετα και κάτι που ίσως τους κρατήσει περισσότερο καιρό στην ομάδα σας.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων