Home Διαχείριση Οι 4 Κορυφαίες Προκλήσεις Διαχείρισης του Ιατρείου
Οι 4 Κορυφαίες Προκλήσεις Διαχείρισης του Ιατρείου.

Οι 4 Κορυφαίες Προκλήσεις Διαχείρισης του Ιατρείου

Έχουμε συγκεντρώσει μια λίστα με τις κορυφαίες προκλήσεις, αλλά και λύσεις, που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι γιατροί.

Από αυτή τη λίστα, έχουμε συγκεντρώσει τα τέσσερα πιο σημαντικά θέματα που επικεντρώνονται στη διαχείριση ενός ιατρείου.

Ας δούμε παρακάτω ποια θέματα είναι αυτά.1. Τα Διοικητικά Βάρη

Το όριο μεταξύ της πολυάσχολης εργασίας και της υπερκόπωσης είναι μικρό.

Νιώθετε ότι περνάτε πολλές ώρες στον υπολογιστή ή στο tablet σας;

Πολλοί γιατροί παραπονιούνται ότι οι διαδικασίες και η συνεχώς αυξανόμενη γραφειοκρατία, τους κλέβει χρόνο και τους εμποδίζει να αφιερώνουν τον χρόνο που θέλουν στους ασθενείς.

Γι’ αυτό το λόγο είναι απαραίτητο να υπάρχει ένα άτομο στο ιατρείο σας, το οποίο θα ασχολείται με τα γραφειοκρατικά θέματα αυτού του τύπου, είτε πρόκειται για ραντεβού, είτε για άλλες καθημερινές διαδικασίες του ιατρείου σας.

Έτσι θα μπορείτε να αφιερώνετε περισσότερο χρόνο στους ασθενείς σας.

2. Ανεξάρτητο Ιατρείο ή Νοσοκομείο;

Οι γιατροί και κυρίως οι νέοι θέλουν περισσότερο μια θέση σε ένα κρατικό νοσοκομείο παρά να έχουν στο δικό τους ανεξάρτητο ιατρείο.

Ορισμένοι μάλιστα θεωρούν το μεγάλο νοσοκομειακό σύστημα ως ένα καταφύγιο, συγκριτικά με το διοικητικό φόρτο που έχει το δικό τους ανεξάρτητο ιατρείο, αλλά και τις πιέσεις που έχει ο ανταγωνισμός.

Εν τούτοις ο μισθός στα κρατικά νοσοκομεία είναι σήμερα λιγότερο ελκυστικός μετά το τέλος της αρχικής τους σύμβασης.

Αυτοί που τολμούν το ιδιωτικό ιατρείο είναι αυτοί με μεγάλη αυτοπεποίθηση και με μεγάλη όρεξη να επενδύσουν σε σκληρή δουλεία και σοβαρές ενέργειες μάρκετινγκ για να κερδίζουν καθημερινά την πελατεία τους κτιζοντας συνεχώς τη φήμη τους.

3. Οι Ασθενείς έχουν Αυξημένες Απαιτήσεις

Ένα βασικό θέμα στη διαχείριση του ιατρείου σας είναι η ικανοποίηση των ασθενών σας.

Όπως και οποιαδήποτε επιχείρηση η οποία παρέχει υπηρεσίες σε πελάτες, έτσι και οι γιατροί πάντα θέλουν οι ασθενείς τους να είναι ικανοποιημένοι.

Η εξισορρόπηση της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών με την ανάγκη για τη θετική ανταπόκριση των ασθενών, αποτελεί συνεχώς μια πρόκληση.

Η πρόκληση για τους κλινικούς ιατρούς είναι ότι ο στόχος της ικανοποίησης των ασθενών δεν είναι πάντοτε ευθυγραμμισμένος με τον στόχο της παροχής υψηλής ποιότητας φροντίδας.

4. Κινητοποίηση Προσωπικού

Πώς να κρατάτε την ομάδα σας ευχαριστημένη;

Οποιονδήποτε και αν ρωτήσετε, σε οποιονδήποτε κλάδο, θα σας πει ότι η επιχείρησή του είναι τόσο καλή όσο και τα άτομα που εργάζονται σε αυτή. 

Η πρόσληψη του σωστού προσωπικού και η διατήρησή του είναι το κρίσιμο στοιχείο για την επιτυχία σας.

Ωστόσο, το να κρατήσετε κινητοποιημένο το προσωπικό σας αποτελεί πρόκληση, καθώς συνήθως τα άτομα που εργάζονται μαζί σας δεν είναι ικανοποιημένα από τις αποδοχές τους.

Είναι στην ιδιοσυγκρασία σας και ζωτικής σημασίας να αναγνωρίσετε την ικανότητα και την επιτυχία του κάθε ατόμου αλλά και της συνολικής ομάδας.

Οι επιτυχημένοι ιατροί πρέπει «να περπατούν στα παπούτσια» του προσωπικού τους προκειμένου να τους κρατούν ευχαριστημένους στη δουλειά τους, ανταμείβοντάς τους εκτός από τον μισθό τους, με ουσιαστικούς και δημιουργικούς τρόπους βάσει στόχων ποιοτικών και ποσοτικών.

www.MedicalManage.gr

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων