Home Διαχείριση Η Δύναμη του Μετασχηματισμού της Υγείας του Πληθυσμού
Η Δύναμη του Μετασχηματισμού της Υγείας του Πληθυσμού.

Η Δύναμη του Μετασχηματισμού της Υγείας του Πληθυσμού

Η ανάγκη για υπηρεσίες υγείας του πληθυσμού δεν ήταν ποτέ πιο κρίσιμη.

Η επιδημία των χρόνιων ασθενειών, σε συνδυασμό με τη γήρανση του πληθυσμού και τη συρρίκνωση των πόρων, επιβαρύνει τα τρέχοντα συστήματα υγείας πέρα ​​από κάθε μέτρο.

Λάβετε υπόψη ότι ένας γιατρός σπαταλά σχεδόν το ήμισυ του χρόνου εκτελώντας γραφειοκρατικές εργασίες στον υπολογιστή και είναι σαφές ότι το status quo δεν λειτουργεί για ασθενείς ή επαγγελματίες υγείας.

Πρέπει το σύστημα υγείας να μετασχηματιστεί και να δοθεί μια πιο προσεκτική ματιά στο πώς να διατηρήσουμε τους πληθυσμούς μας πιο υγιείς.

Γιατί η υγεία του πληθυσμού είναι το μέλλον

Επί του παρόντος, πολλές χρόνιες παθήσεις επηρεάζουν έναν στους τρεις ενήλικες σε όλο τον κόσμο.

Δυστυχώς πολύ λίγα χρήματα δαπανώνται για προληπτική υγεία από τον κρατικό προϋπολογισμό, λαμβάνοντας υπόψη τη μακροπρόθεσμη εξοικονόμηση κόστους και τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει ένα ισχυρό οικοσύστημα για την υγεία του πληθυσμού.

Η υγεία του πληθυσμού – η συλλογή και ανάλυση δεδομένων δημόσιας υγειονομικής περίθαλψης σε όλες τις ρυθμίσεις περίθαλψης για τον εντοπισμό των πιο διαδεδομένων αναγκών μιας κοινότητας – αποτελεί μέρος της λύσης.

Μπορεί να συμβάλει στην αποτελεσματικότερη παροχή της περίθαλψης με τη θεραπεία πληθυσμών υψηλού κινδύνου έγκαιρα, πριν καταλήξουν σε επείγουσα περίθαλψη – άρα βάζοντας λιγότερη πίεση στις υποδομές υγείας και σε εκείνους που εμπλέκονται στη φροντίδα πρώτης γραμμής.

Αυτό θα αποτελέσει επανάσταση στους τρόπους με τους οποίους παρέχουμε φροντίδα και εξίσου βελτιώσεις και οφέλη σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.

Η υγεία του πληθυσμού συνδέεται στενά με τη διαστρωμάτωση των κινδύνων, τη διαδικασία εντοπισμού ομάδων πληθυσμού υψηλού κινδύνου που είναι πιθανό να αντιπροσωπεύουν μεγαλύτερο μέρος του κόστους της υγειονομικής περίθαλψης.

Αναγνωρίζοντας αυτά τα άτομα υψηλού κινδύνου / υψηλού κόστους νωρίς και προσφέροντάς τους προληπτική φροντίδα προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους, είναι δυνατό να βελτιωθούν τα αποτελέσματα της υγείας τους και οι εμπειρίες τους.

Η έγκαιρη παρέμβαση ωφελεί τους ασθενείς, βοηθώντας τους να αποφύγουν τις συνθήκες που μπορεί να οδηγήσουν στην ανάγκη επείγουσας φροντίδας.

Οι πρωτοβουλίες για την υγεία του πληθυσμού είναι επίσης βασικές για να διασφαλιστεί ότι ικανοποιούνται οι ατομικές ανάγκες υγείας.

Αυτό περιλαμβάνει τους ανθρώπους που είναι καλά και εκείνους που είναι ευαίσθητοι σε ορισμένες ασθένειες ή ζουν μαζί τους στο σπίτι.

Η υγεία του πληθυσμού ωφελεί επίσης τους παρόχους, διασφαλίζοντας αποτελεσματικότερη δαπάνη κεφαλαίων, έτσι ώστε οι επενδύσεις να πραγματοποιούνται όπου πραγματικά χρειάζονται.

Η υγεία του πληθυσμού μπορεί να οδηγήσει σε εξοικονόμηση κόστους μέσω χαμηλότερων εισαγωγών στο νοσοκομείο, μικρότερης παραμονής και μειωμένων επανεισαγωγών.

Παρέχουμε φροντίδα σήμερα για αλλαγή αύριο

Η αλλαγή του τρόπου της παροχής ιατρικής φροντίδας δεν πρόκειται να γίνει μόνο από μία μόνο δομή.

Όλοι πρέπει να αναλάβουν ενεργό ρόλο για την υγεία του πληθυσμού, από τους προμηθευτές, τους κρατικούς φορείς και τα ασφαλιστικά ταμεία, έως το ιατρικό προσωπικό πρώτης γραμμής.

Η υγεία του πληθυσμού συνδέεται στενά με τη διαστρωμάτωση των κινδύνων, τη διαδικασία εντοπισμού ομάδων πληθυσμού υψηλού κινδύνου που είναι πιθανό να αντιπροσωπεύουν μεγαλύτερο μέρος του κόστους της υγειονομικής περίθαλψης.

Εδώ είναι τρία σημαντικά βήματα που η «βιομηχανία» υγειονομικής περίθαλψης πρέπει να εφαρμόσει στην πράξη για να επιφέρει αυτή τη ζωτική αλλαγή:

1. Η νοοτροπία έχει σημασία

Για να οικοδομηθεί και να ενεργοποιηθεί ένα επιτυχημένο οικοσύστημα και στρατηγική για την υγεία του πληθυσμού, πρέπει να υπάρξει μια αλλαγή στη νοοτροπία για τη φροντίδα που παρέχετε, με βάση την αξία και την προληπτική θεραπεία.

Οι ηγέτες της υγειονομικής περίθαλψης έχουν την ευκαιρία να ηγηθούν εδώ.

Θα πρέπει να κοινοποιήσουν το όραμά τους στις ομάδες με τις οποίες συνεργάζονται και να βοηθήσουν τους ασκούμενους ιατρούς σε αυτό το ταξίδι.

Οι ηγέτες που εμπλέκουν τους ασκούμενους στην αλλαγή, συμβουλεύοντάς τους για βασικές αποφάσεις, θα βιώσουν μια ομαλότερη μετάβαση.

2. Εκμετάλλευση της τεχνολογικής επανάστασης

Η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τους γιατρούς να παρέχουν φροντίδα με βάση την αξία, γρηγορότερα και καλύτερα.

Έχει ήδη ανοίξει νέες και συναρπαστικές ευκαιρίες, βοηθώντας τους γιατρούς να κατανοήσουν καλύτερα τους πληθυσμούς των ασθενών, να περιηγηθούν στο τοπίο της υγειονομικής περίθαλψης και να ενεργοποιήσουν τους ασθενείς όπως ποτέ άλλοτε.

Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, τα σημαντικά δεδομένα από αρχεία ασθενών μπορούν να μετατραπούν σε ενεργές πληροφορίες.

Αυτό βοηθά στην εστίαση των μεγαλύτερων πληθυσμών σε μικρότερα, πιο στοχευμένα υποσύνολα πληθυσμών, με βάση τις ακριβείς ανάγκες υγείας τους και παρέχει πληροφορίες βάσει τεκμηρίων για τη λήψη πιο ενημερωμένων αποφάσεων.

Η ενσωμάτωση τεχνολογικών εξελίξεων και νέων δυνατοτήτων, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η ψηφιακή μάθηση και οι μηχανές ανάλυσης για καθημερινές εργασίες και διοικητικές διαδικασίες, μπορούν να ελευθερώσουν χρόνο στους ιατρούς για να μπορούν να τον περάσουν καλύτερα με τους ασθενείς τους.

Η άνοδος της απομακρυσμένης παρακολούθησης και της τηλεϊατρικής, αυξάνει επίσης το οικοσύστημα της υγείας του πληθυσμού και επαναφέρει τον τρόπο με τον οποίο οι γιατροί μπορούν να παρέχουν φροντίδα.

Σε ορισμένες χώρες αλλά και περιοχές όπου υπάρχει έλλειψη ιατρών πρωτοβάθμιας περίθαλψης, η τηλεϊατρική προσφέρει λύσεις επιτρέποντας να πραγματοποιούνται ραντεβού και παρακολούθηση πρωτοβάθμιας φροντίδα.

Ωστόσο, πρέπει να είμαστε ρεαλιστές σχετικά με τους περιορισμούς αυτού του «γενναίου νέου κόσμου».

Στην πραγματικότητα πολλοί υπάλληλοι υγείας μπορεί να μην διαθέτουν υπολογιστές με κάμερες συνδεδεμένες στις οθόνες τους για να επιτρέπουν τις βιντεοσκοπήσεις ή ότι το Wi-Fi ενδέχεται να μην έχει επαρκές εύρος ζώνης.

Συνεπώς είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί η τεχνολογία δεν είναι «θαυματουργή θεραπεία» όπως συχνά λέγεται ότι είναι.

Η συνεργασία είναι το κλειδί για τη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της «αλλαγής» και της «πραγματικότητας».

3. Πώς η συνεργασία μπορεί να μετατρέψει το όραμα σε πραγματικότητα:

Υπάρχει μια διχοτομία μεταξύ του μακροπρόθεσμου οράματος και της πραγματικότητας των οργανωτικών δομών στις οποίες λειτουργούμε.

Η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα. Ούτε χτίστηκε μόνο της. Αυτή είναι ακριβώς η νοοτροπία που όλοι οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης πρέπει να συνεργαστούν για να επιφέρουν αλλαγές.

Η συνεργασία είναι το κλειδί για τη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της «αλλαγής» και της «πραγματικότητας».

Οι προμηθευτές, για παράδειγμα, πρέπει να γνωρίζουν την πραγματικότητα και να διασφαλίζουν ότι η τεχνολογική καινοτομία είναι αναλώσιμη.

Εδώ είναι ένα άλλο σημαντικό σημείο: ένας προμηθευτής δεν θα έχει όλες τις απαντήσεις ή όλα τα εργαλεία.

Για να δημιουργηθεί το σωστό σύστημα υποστήριξης για ένα περιβάλλον που βασίζεται στην αξία ενός οργανισμού, μιας δομής υγείας, πρέπει οι προμηθευτές, μαζί με τα ασφαλιστικά ταμεία και το προσωπικό της πρώτης γραμμής, να συνεργαστούν μεταξύ τους για να δημιουργήσουν ακριβώς το σωστό οικοσύστημα που μπορεί να αναπτυχθεί με ευέλικτους τρόπους.

Αυτό απαιτεί θάρρος και έμφαση στη διαλειτουργικότητα.

Προσπαθώντας για ένα καλύτερο μέλλον υγειονομικής περίθαλψης

Η υγεία του πληθυσμού σημαίνει ότι η μακροχρόνια υγεία ενός ασθενούς έχει σημασία σε αντίθεση με τη θεραπεία κάθε άρρωστου ασθενούς ως μια μονωμένη περίπτωση.

Οι γιατροί, μαζί με άλλα μέρη που θα εμπλακούν στον μετασχηματισμό, θα πρέπει να έχουν υψηλό κίνητρο για να κάνουν την υγειονομική περίθαλψη καλύτερη και πιο ανθρώπινη.

Πρέπει όλοι να επενδύσουμε προσωπικά στη δημιουργία ενός καλύτερου συστήματος, διότι η υγειονομική περίθαλψη μας επηρεάζει όλους κάποια στιγμή στη ζωή μας.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων