Uncategorised

Γνωρίζετε Καλά τους Ασθενείς Πελάτες σας;

Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον είναι σημαντικό να γνωρίζετε τους ασθενείς - πελάτες σας!

Γιατί; Επειδή σας επιτρέπει να κατανοήσετε και να προσαρμόσετε όλες τις ενέργειες των υπηρεσιών αλλά και της επικοινωνίας σας, ώστε τελικά να τους ικανοποιήσετε, έχοντας απώτερο στόχο, όχι μόνο να παραμείνουν πιστοί στο ιατρείο σας, αλλά και να σας εμπιστεύονται και να σας συστήσουν σε άλλους!

Σήμερα, ο ασθενής - πελάτης που "συνθέτει" το πελατολόγιο σας, είναι επίσης αυτός που καθοδηγεί και το σχέδιο ανάπτυξης του ιατρείου σας.

Μην ξεχνάτε ότι ο ασθενής - πελάτης είναι αυτός που κάνει την τελική λήψη της απόφασης του ιατρείου που θα επισκεφθεί.

Σήμερα, ο ασθενής - πελάτης που "συνθέτει" το πελατολόγιο σας, είναι επίσης αυτός που καθοδηγεί και το σχέδιο ανάπτυξης του ιατρείου σας.

Ένα ιατρείο που είναι φιλόξενο, φιλικό, με μια ικανή ομάδα συνεργατών, που προσφέρει υπηρεσίες υγείας επιπέδου αλλά και σε σωστές τιμές, δεν εξασφαλίζει πάντα ότι ο ασθενής - πελάτης θα είναι πιστός και δεν θα επισκεφθεί κάποιο άλλο ιατρείο.

Οι περισσότεροι ασθενείς - πελάτες δείχνουν, σε γενικές γραμμές τις εξής συμπεριφορές:

- Είναι ανυπόμονοι και αναζητούν γρήγορα αποτελέσματα στη θεραπεία τους.

- Είναι απαιτητικοί και ενημερωμένοι, επιζητώντας πολλά, νομίζοντας ότι ξέρουν τι πραγματικά είναι καλό γι' αυτούς.

- Αναζητούν την απλότητα και δεν επιθυμούν περίπλοκες συνομιλίες από τους ιατρούς και δυσνόητο λεξιλόγιο.

Το να υποδεχθείτε ονομαστικά τους ανθρώπους που έρχονται στο ιατρείο σας δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τους γνωρίζετε.

Διότι, για να πάρετε μία σαφή ιδέα για τα χαρακτηριστικά του ασθενή - πελάτη σας, θα πρέπει να μπορείτε να τα προσδιορίσετε από ποσοτική και ποιοτική άποψη.

Πρώτα λοιπόν οι αριθμοί: Θα πρέπει να γνωρίζετε τον αριθμό των ανθρώπων που επισκέπτονται καθημερινά το ιατρείο σας, να καθορίσετε την πιο πολυσύχναστη ημέρα της εβδομάδας, να αξιολογήσετε το ποσοστό του μέσου όρου των ασθενών - πελατών ανά ημέρα.

Έπειτα, η ποιοτική πλευρά: Άνδρες, γυναίκες ή παιδιά, επισκέπτονται το ιατρείο σας στην πλειοψηφία;

Ποιές ηλικιακές ομάδες εκπροσωπούνται;

Πόσες οι περιπτώσεις σοβαρών ασθενειών και ποιές είναι εκείνες που απαιτούν απλά τη συμβουλή σας;

Ο στόχος είναι να προσαρμόσετε όσο το δυνατόν καλύτερα την εικόνα του ιατρείου σας σε αυτό που οι πελάτες σας αναμένουν!

Ο στόχος είναι να διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές σας

- Με την καλύτερη προσαρμογή της προσφοράς των υπηρεσιών σας και την ανάλογη παρουσίασή τους,

- Με το κατάλληλο χρηματικό αντίτιμο, ανάλογα με την οικονομική δύναμη των ασθενών – πελατών σας και τις περιοχής που βρίσκεται το ιατρείο σας,

- Με τις συνθήκες υποδοχής και εξυπηρέτησής τους και

- Με το πρόγραμμα προβολής και επικοινωνίας σας.

Τα ιατρεία διαθέτουν δύο εξαιρετικά πλεονεκτήματα για να γνωρίσουν την πελατεία τους με το χαμηλότερο δυνατό κόστος:

Το πρώτο είναι οι ίδιοι οι ασθενείς σας και η συχνότητα που επισκέπτονται το ιατρείο σας και το δεύτερο πλεονέκτημα είναι οι συνεργάτες σας που μπορούν να συλλέξουν πληροφορίες.

Μην διστάσετε λοιπόν να το εκμεταλλευτείτε!

- Επωφεληθείτε από όλες τις πηγές των πληροφοριών.

- Παρατηρήστε τους ασθενείς - πελάτες σας, ακούστε τους, ρωτήστε τους!

- Αναλύστε τις πληροφορίες που συλλέξατε και καθορίστε τη στρατηγική που θα ακολουθήσετε.

Μην στηρίζεστε στις μέχρι τώρα εντυπώσεις σας

- «Προφανώς την πελατεία μου τη γνωρίζω πολύ καλά και δεν χρειάζεται να κάνω καμία έρευνα

- «Το μόνο που θέλουν οι ασθενείς μου είναι να φροντίσω για την υγεία τους!»

- «Γνωρίζω πολύ καλά γιατί έρχονται σε μένα οι ασθενείς μου!»

- «Απ’ όσο γνωρίζω, οι ασθενείς μου είναι κυρίως ηλικιωμένοι!»

Τι πρέπει να κάνετε

- Να κάνετε τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο μια ερεύνα στην πελατεία σας για τα θέλω και τις εντυπώσεις τους.

- Να λαμβάνετε υπ’ όψιν τα σχόλια και την κριτική των πελατών σας.

- Να βάζετε τους πελάτες σας να συμμετέχουν στις εξελίξεις του ιατρείου σας.

- Να χρησιμοποιείτε τους συνεργάτες σας στην πρώτη γραμμή πληροφόρησης.

- Να αξιοποιείτε τα αποτελέσματα των ερευνών σας για τα σχέδια εξέλιξης του ιατρείου σας.

Τι να αποφύγετε

- Να υπερεκτιμάτε τον βαθμό γνώσης σας σχετικά με τους ασθενείς - πελάτες σας.

- Να γενικεύετε μία μεμονωμένη παρατήρηση ενός ασθενή - πελάτη ή να θέλετε να τους ικανοποιήσετε όλους.

- Να θεωρείτε ότι ο ασθενής - πελάτης πρέπει να προσαρμοστεί στα δεδομένα του ιατρείου σας (ωράρια λειτουργίας, τιμές, κ.λπ.) και όχι εσείς σε αυτά που τον ικανοποιούν!

- Να νομίζετε ότι μια μελέτη πελατείας είναι δαπανηρή, ανούσια και άχρηστη για την περίπτωσή σας.

- Να νομίζετε ότι ο ασθενής - πελάτης δεν εξελίσσεται και δεν είναι ενήμερος.

Υπάρχουν σήμερα λύσεις που μπορείτε να τρέξετε μόνοι σας μια έρευνα με τη χρήση των google forms ανέξοδα!

www.MedicalManage.gr

Καλές Γιορτές

Σαν το Άστρο στον ουρανό,
ας λάμψει η ελπίδα μας
για έναν καλύτερο κόσμο...

Σας ευχόμαστε
Καλά Χριστούγεννα
και ευτυχισμένος
ο καινούριος χρόνος!

product thumb

3η Εκπαιδευτική Διημερίδα στην Κρήτη

3rdcrete

Η 3η Εκπαιδευτική Διημερίδα: Το Φαρμακείο στην Ελλάδα «Παρόν και Μέλλον» στέφθηκε με τεράστια επιτυχία, με 467 συμμετοχές, κάτι που την καθιστά σημείο αναφοράς για τους Φαρμακοποιούς και τους Iατρούς που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Φωτογραφίες


Έρευνα Συμμετεχόντων

Η 3η Διημερίδα, η οποία συνεχίζει τη μεγάλη επιτυχία της 2ης Διημερίδας θα επικεντρωθεί σε θέματα Management, Διαχείρισης, Marketing, Merchandising, Επικοινωνίας Υγείας Πελάτη και Νέων Τεχνολογιών.

Απευθύνεται σε Φαρμακοποιούς, τους βοηθούς και συνεργάτες τους, σε στελέχη πωλήσεων και marketing εταιρειών και σε όσους δραστηριοποιούνται στο χώρο του Φαρμακείου.

Δείτε τη ΔΩΡΕΑΝ Πρόσκληση με
το Αναλυτικό Πρόγραμμα
Ελάτε και απο Όλη την ΕλλάδαΣυνδυάστε την Πληροφόρηση
και τη Γνώση
για το Φαρμακείο σας με... Την Κρητική Φιλοξενία!

Μία διοργάνωση του
Συνεταιρισμού Φαρμακοποιών
Κρήτης και Δωδεκανήσων (ΣΥΦΑΚ)
με την υποστήριξη των 
PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
και
MEDICAL management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Για τη Διευκόλυνσή σας στην Είσοδο
Κάντε Τώρα την ONLINE ΕΓΓΡΑΦH
Συμπληρώστε τη Φόρμα και θα Λάβετε τη
Δωρεάν Ηλεκτρονική Κάρτα Εισόδου

asas3

asas2

Η Συμμετοχή Όλων στη Διημερίδα Είναι ΔΩΡΕΑΝ
με Δωρεάν Parking, Garderobe,
Έντυπο Διημερίδας, Τσάντα,
Μπλοκ Σημειώσεων, Στυλό,
Καφέδες, Cookies,
Αναψυκτικά και Snacks!
Παρέχεται
Πιστοποιητικό Παρακολούθησης
Ελάτε και με τα Παιδιά σας!
Θα υπάρχει μια γωνιά φιλική
προς τα παιδιά
ηλικίας 1 έως 10 ετών
για να τα απασχολήσει δημιουργικά
με κατασκευές, παιχνίδια και δραστηριότητες
κατά τη διάρκεια της Διημερίδας

syfak logo web

Τ.: 2810 302 080 • F.: 2810 302 119 
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. • www.syfak.gr

PM logo2

MM logo

Τ.: 210 984 3274 • F.: 211 800 5575
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ευχαριστούμε για την Υποστήριξη και τη Συνεργασία των πιο κάτω Εταιρειών, που Δραστηριοποιούνται στο Χώρο της Υγείας και Ενεργά Συμμετέχουν στην Επιμόρφωση των Φαρμακοποιών και των Ιατρών:

 3rdcretrsponsors

Διοργάνωση:

LOGO XAPAMH GR

*****

Περισσότερα Άρθρα...

  1. 6η Διημερίδα + Έκθεση

Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.