Home Διοίκηση Διαχείριση των Ραντεβού του Ιατρείου
Σκεφτείτε πόσο ενοχλούνται οι ασθενείς σας όταν υπάρχουν καθυστερήσεις στην εξέτασή τους για 1-2 ώρες.

Διαχείριση των Ραντεβού του Ιατρείου

Η πρώτη εντύπωση του ασθενούς για τον ιατρό του μπορεί να γίνει μέσα στα πρώτα λεπτά της εισόδου στο ιατρείο του.

Η εμφάνιση του ιατρείου και η λειτουργία του, δημιουργούν άμεσες εντυπώσεις για τον ίδιο τον γιατρό και τη πρακτική του / της.

Υπάρχει μεγάλη διαφορά στο επίπεδο άνεσης των ιατρείων των διαφόρων ιατρών, που κυρίως οφείλεται, σε μεγάλο βαθμό, σε από αυτό που ονομάζουμε «Λειτουργίες του Front Office».

Για να το θέσουμε με άλλο τρόπο, οφείλεται και στο πώς μεταχειριζόσαστε τον ασθενή σας, εκτός από την καθαρά ιατρική εξέταση, όταν επισκέπτεται το ιατρείο ή την κλινική σας.

Ποιός είναι ο εύλογος χρόνος για να περιμένει ο ασθενής σας στην αναμονή;

Σκεφτείτε πόσο ενοχλούνται οι ασθενείς σας όταν υπάρχουν καθυστερήσεις στην εξέτασή τους για 1-2 ώρες.

Εάν ο ασθενής φτάσει στο ραντεβού του των 17:00, ενδέχεται να μην εξεταστεί μέχρι τις 18:30.

Κανείς δεν ανέχεται μια τέτοια καθυστέρηση!

Γιατί κάποιοι γιατροί πιστεύουν ότι αυτή η αναμονή δεν αποτελεί πρόβλημα αλλά αντίθετα θεωρούν ότι αν υπάρχουν πολλοί ασθενείς στην αναμονή δείχνει ότι είναι πολύ καλοί γιατροί;

Γιατί σε κάποια ιατρεία υπάρχουν συνεχώς καθυστερήσεις στα ραντεβού, ενώ άλλα μπορούν να λειτουργούν με συνέπεια;

Σπάνια υπάρχει μια καλή δικαιολογία για την αναμονή των ασθενών για ένα υπερβολικό χρονικό διάστημα αναμονής.

Ακολουθούν ορισμένες προτάσεις για την τήρηση του χρονοδιαγράμματος των ραντεβού.

Μια συνήθης εξέταση για έναν ασθενή συνήθως διαρκεί τον ίδιο χρόνο όπως και για τον επόμενο ασθενή, λαμβάνοντας όμως υπόψη και τα έκτακτα περιστατικά ή ότι ορισμένοι ασθενείς υποβάλλουν περισσότερες ερωτήσεις από άλλους και καθυστερούν.

Χρήσιμες συμβουλές:

Όλοι στο ιατρείο – γιατροί, νοσηλευτές και προσωπικό – θα πρέπει να προσέχουν την ώρα.

Τα ιατρεία πρέπει να ακολουθούν τα ωράρια των ραντεβού.

Εάν ένα ραντεβού των 17:30 εμφανιστεί μισή ώρα νωρίτερα, και πριν από το ραντεβού των 17:15, τότε το ραντεβού των 17:15 δεν θα πρέπει να καθυστερήσει λόγω της πρόωρης άφιξης.

Ο σκοπός ενός ημερολογίου ραντεβού είναι η ομαλή ροή των ασθενών.

Μην βάζετε ραντεβού την ίδια ώρα για πάνω από ένα ασθενή.

Μην λέτε για παράδειγμα σε 3-4 ασθενείς να έρθουν στις 17:00 και στη συνέχεια να τους εξετάσετε κατά σειρά άφιξης.

Δώστε διαφορετικούς χρόνους ραντεβού σε κάθε ασθενή και προγραμματίστε τους σε σειρά.

Να ενημερώνονται οι ασθενείς για να φροντίσουν να έρθουν εγκαίρως στο ραντεβού τους. Αυτό μπορεί να γίνει με φιλικό, αλλά και αδιάλλακτο τρόπο.

Αν ένα ραντεβού των 17:00 έρθει στις 17:30, το άτομο της υποδοχής πρέπει να πει ευγενικά, «Κύριε Χ, σας περιμέναμε στις 17:00».

Οι ασθενείς… θα λάβουν το μήνυμα.

{module title=”Υπογραφή”}

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων