Home Επικαιρότητα Η Κρίση Αλλάζει Συμπεριφορές σε Θέματα Υγείας
Η Κρίση Αλλάζει Συμπεριφορές σε Θέματα Υγείας

Η Κρίση Αλλάζει Συμπεριφορές σε Θέματα Υγείας

Λόγω της πολύχρονης οικονομικής κρίσης, το επίπεδο της υγειονομικής περίθαλψης στην Ελλάδα έχει επιδεινωθεί.

Σύμφωνα με έρευνα της Medi Mark για τον Σύνδεσμο Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος, αποδεικνύεται ότι το 60% των Ελλήνων χρειάστηκε να μειώσουν τις δαπάνες ως προς τα θέματα υγείας.

Οι πάσχοντες από χρόνια νοσήματα και οι μεγαλύτερες ηλικίες έχουν επωμισθεί το μεγαλύτερο βάρος της επιδείνωσης, με αποτέλεσμα τη μείωση διαγνωστικών ή και προληπτικών εξετάσεων και της ιατρικής παρακολούθησης, που δημιουργούν μεγάλες ανησυχίες για τις μελλοντικές ανάγκες περίθαλψης, τους δείκτες νοσηρότητας και το προσδόκιμο επιβίωσης.

Οι συνέπειες αυτής της συμπεριφοράς, εντοπίζονται σε δύο επίπεδα, στο προσωπικό, καθώς απειλείται η υγεία των πιο ευάλωτων ομάδων του πληθυσμού, αλλά και στο συλλογικό, καθώς το δημόσιο θα κληθεί να καλύψει τα αυξημένα κόστη νοσηλείας ή και της αγωγής που θα προκύψουν.

Από το 60% των Ελλήνων που αναγκάστηκε να αλλάξει τη συμπεριφορά του σε θέματα υγείας, το 63% αναφέρει ότι αναγκάστηκε να μειώσει τις αγορές και άλλων προϊόντων – εκτός από φάρμακα – από τα φαρμακεία.

Η Κρίση Αλλάζει Συμπεριφορές σε Θέματα Υγείας

Το 36% αναβάλουν κάποια επίσκεψη σε γιατρό για προληπτικές εξετάσεις, το 35% μείωσε τις αγορές ΜΗΣΥΦΑ και το 33% ανέβαλε διαγνωστικές εξετάσεις.

Το 14% ανέβαλε επίσκεψη σε ιατρό ή νοσοκομείο, το 9% ακύρωσε ιδιωτικό ασφαλιστικό συμβόλαιο υγείας, το 8% ανέβαλε την εκτέλεση συνταγής και το 4% δήλωσε ότι μείωσε ή παρέλειψε κάποια ή κάποιες δόσεις φαρμάκου.

www.PharmaManage.gr 

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων