fbpx
FB 01

Ποιο είναι το Μυστικό για τη Δημιουργία Εξαιρετικής Φήμης του Γιατρού

Για να δημιουργήσετε μία καλή φήμη και να είστε επιτυχημένος γιατρός, μπορείτε να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές από την πρώτη ημέρα της καριέρας σας, καθώς δεν θα έχετε ποτέ μια δεύτερη ευκαιρία να κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση.

Ποιό το Μυστικό για τη Δημιουργία Εξαιρετικής Φήμης του Γιατρού;

Πρόκειται για απλές συμβουλές, που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε μεγάλη φήμη, γεγονός που θα σας οδηγήσει και σε καλή ταμειακή ροή.

Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι: να είστε γνωστός από την πρώτη ημέρα ως γιατρός: Ικανός, Διαθέσιμος και Προσιτός.

Ικανός

Το να είναι κάποιος ικανός, ορίζεται ως ένας άνθρωπος με γνώσεις, επαγγελματισμό και ευφυΐα.

Οι ασθενείς που συναντάτε πρέπει να αισθάνονται ότι έχετε επαρκή ικανότητα και γνώσεις. Το προσωπικό σας, οι ασθενείς σας και οι συνεργαζόμενοι γιατροί, πρέπει όλοι να έχουν εμπιστοσύνη στις ικανότητές σας.

Η ικανότητά σας γίνεται προφανής αμέσως μόλις ξεκινήσετε την πρακτική σας.

Βεβαιωθείτε λοιπόν, πως κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε από το ξεκίνημα της καριέρας σας.

Φροντίστε επίσης, να έχετε την ανάλογη εμπειρία, προτού αντιμετωπίσετε περίπλοκες και σοβαρές υποθέσεις ασθενών.

Όταν και οι άλλοι γιατροί αισθάνονται ότι μπορούν να εμπιστευτούν την κρίση και την ικανότητά σας, θα χαρούν να σας στείλουν ασθενείς και να συνεργαστούν μαζί σας.

Εάν δεν έχουν αυτήν την εμπιστοσύνη σε εσάς, θα αναζητήσουν έναν άλλον για να παραπέμψουν τους ασθενείς.

Διαθέσιμος

Διαθέσιμος ορίζεται πως είστε στη διάθεση κάποιου, προσιτός, πρακτικός, βολικός, παρών. Εάν δεν είναι εύκολο να επικοινωνήσουν μαζί σας, οι ασθενείς θα σταματήσουν να καλούν.

Εάν η διαδικασία για να σας δει κάποιος είναι πολύπλοκη, θα πάνε εκεί όπου είναι πιο εύκολη. Βεβαιωθείτε ότι όλοι γνωρίζουν ότι είστε διαθέσιμοι για να τους βοηθήσετε εάν σας χρειάζονται.

Το να είσαι διαθέσιμος δεν σημαίνει να αφήνεις τους ασθενείς και το προσωπικό να καλούν όλες τις ώρες. Αυτό να γίνει σαφές και κανείς δεν θα είναι απογοητευμένος.

Σκεφτείτε προσεκτικά πώς να το κάνετε αυτό, έχοντας κατά νου το προσωπικό και την ευημερία των ασθενών. Τώρα είναι η ώρα να θέσετε βασικούς κανόνες για το πώς θα λειτουργήσετε ως θεράπων ιατρός.

Περιμένετε όλοι να είναι στην ώρα τους και να ξεκινήσουν αμέσως στις 8:00 π.μ.; Τότε θα είσαστε εκεί εσείς στις 7:45 π.μ.

Θέλετε λίγο προσωπικό χρόνο ενδιάμεσα; Βεβαιωθείτε ότι στο πρόγραμμα σας έχετε αφήσει ανοικτή κάποια ώρα για το μεσημεριανό γεύμα ή προσωπικά τηλέφωνα.

Θέλετε να έχετε το Σαββατοκύριακο ελεύθερο; Καταστήστε σαφές σε όλους ότι θα φύγετε. Βεβαιωθείτε ότι οι συνεργάτες σας γνωρίζουν πώς λειτουργείτε.

Θα γίνετε γνωστοί και με φήμη, όταν η επικοινωνία μαζί σας είναι εύκολη και είναι ευχάριστο για σας να βοηθάτε και να εξυπηρετείτε  όσους καλούν.

Όταν άλλοι γιατροί σας στέλνουν ασθενείς για τους οποίους ανησυχούν, καλέστε τους ξανά προσωπικά πίσω για να τους ενημερώσετε για το τι συμβαίνει με το περιστατικό.

Θα εκτιμήσουν τα σχόλια σας και θα είναι πιο πιθανό να στείλουν τους ασθενείς τους για να σας δουν στο μέλλον.

Προσιτός

Ο προσιτός χαρακτήρας ορίζεται ως φιλικός, καλός, ευχάριστος, εγκάρδιος, ζεστός, και ευγενικός. Ποιος θέλει να έχει έναν γιατρό που έχει κακό χαρακτήρα ή είναι ευερέθιστος;

Οι άνθρωποι προσελκύονται όταν είστε συμπαθητικοί και ευγενείς.

Βοηθήστε το προσωπικό σας με τα προσωπικά τους προβλήματα. Ένας φιλικός γιατρός είναι και ένας πολυάσχολος γιατρός. Οι άνθρωποι θα αναζητούν τις υπηρεσίες σας.

Αυτές οι τρεις απλές έννοιες - ικανός, διαθέσιμος και προσιτός - θα σας οδηγήσουν σε μεγάλη φήμη. Ένας γιατρός με μεγάλη φήμη θα είναι απασχολημένος και ευτυχισμένος.

Κάνοντας μια καλή πρώτη εντύπωση θα αυξήσετε τις πιθανότητες να αγαπήσετε τη δουλειά σας και να την κάνετε καλά.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:



Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων