fbpx

Ψηφιακοί Γιατροί - Τι Ρόλο θα Παίξει η Τηλε-Υγεία Μετά την Πανδημία του Κορωνοϊού;

Η τηλε-υγεία ήρθε στο προσκήνιο της ιατρικής όταν η πανδημία μας έπληξε για πρώτη φορά, αλλά πόσο μέλλον έχει, παραμείνει υπό αμφισβήτηση.

Όταν η πανδημία COVID-19 άρχισε να διαπερνά τις Ηνωμένες Πολιτείες, οι γιατροί πρωτοβάθμιας περίθαλψης είδαν τον αριθμό των επισκέψεων στο ιατρείο είτε να μειώνονται δραματικά είτε να σταματούν εντελώς.

Πολλοί γιατροί είδαν τα προς το ζην τους να απειλούνται καθώς συσσωρεύονταν ακυρώσεις ραντεβού.

Ως αποτέλεσμα, τα Κέντρα Medicare & Medicaid Services άλλαξαν τις πολιτικές πληρωμής Medicare για να αποζημιώσουν τις επισκέψεις τηλε-υγείας για ένα ευρύτερο φάσμα φροντίδας και ορισμένοι νομοθετικοί περιορισμοί χαλάρωσαν προσωρινά για να διευκολύνουν τους γιατρούς να επικοινωνούν με τους ασθενείς τους από απόσταση.

Ψηφιακοί Γιατροί - Τι Ρόλο θα Παίξει η Τηλε-Υγεία Μετά την Πανδημία του Κορωνοϊού;

Πριν από την πανδημία, η τηλε-υγεία καλυπτόταν από το Medicare μόνο σε ορισμένες περιστάσεις, όπως ασθενείς που ζουν σε αγροτικές περιοχές με μικρή πρόσβαση στην υγειονομική φροντίδα.

Η τεχνολογία αλλάζει τις απαιτήσεις, ανοίγοντας τη δυνατότητα χρήσης smartphone και αυξάνοντας την ευκολία των καταναλωτών.

Οι περισσότεροι ιδιωτικοί ασφαλιστικοί φορείς ακολούθησαν επίσης το προβάδισμα της Medicare και άλλαξαν τις πολιτικές αποζημίωσης.

«Ο φόβος από τους ασθενείς και η αλλαγή στις πολιτικές πληρωμών οδήγησαν πραγματικά και διευκόλυναν μια εξαιρετικά υψηλή αύξηση της ζήτησης για τηλε-υγεία», δήλωσε ο Anders Gilberg, ανώτερος αντιπρόεδρος για κυβερνητικές υποθέσεις, της Medical Group Management Association.

Οι πρακτικές με δυνατότητες τηλε-υγείας αυξάνουν γρήγορα την ικανότητά τους, ενώ άλλοι εγκατέστησαν την τεχνολογία που απαιτείται για την πραγματοποίηση απομακρυσμένων επισκέψεων.

Σύμφωνα με την έρευνα Medical Economics® 2020 Tele-health-EHR, πάνω από το 77% των ιατρών που ρωτήθηκαν χρησιμοποίησαν την τηλε-υγεία για πρώτη φορά λόγω της COVID-19.

«Ήταν μια σωτηρία για ιατρικές πρακτικές», δήλωσε ο Gilberg. Οι ασθενείς και οι γιατροί αγκάλιασαν την τεχνολογία και την ευκολία που παρέχει και τα ιατρεία άρχισαν να συλλέγουν ξανά εισόδημα.

Αλλά καθώς η ένταση της πανδημίας μειώνεται και οι επισκέψεις στο ιατρείο «επιστρέφουν», το μέλλον της τηλε-υγείας είναι υπό αμφισβήτηση. «Είχαμε πρακτικές σε ένα σημείο που κάναμε σχεδόν 100% επισκέψεις τηλε-υγείας, αλλά αυτό έχει μειωθεί σημαντικά, παρόλο που οι πολιτικές πληρωμής από το Medicare εξακολουθούν να ισχύουν», δήλωσε ο Gilberg.

«Προκειμένου να καταστεί μόνιμη η τηλε-υγεία, πρέπει να έχει μια βιώσιμη δομή αποζημίωσης πίσω από αυτήν, και θα είναι μόνιμη μόνο τη στηρίξει η Κυβέρνηση».

Είναι πραγματικά η Κυβέρνηση προσανατολισμένη στην τηλε-υγεία;

Παρά το γεγονός ότι η τηλε-υγεία είναι μια εξαιρετική λύση σε προκλήσεις των ημερών μας, εξακολουθούν να υπάρχουν ερωτήματα που το Κογκρέσο θα θέλει να απαντήσει πριν προβεί σε μόνιμες αλλαγές στην αποζημίωση τηλε-υγείας.

«Νομίζω ότι το Κογκρέσο μπορεί να μην εξετάζει απαραίτητα πλήρη και μόνιμη κάλυψη της τηλε-υγείας, αλλά ίσως μια προσπάθεια να το καλύψει πέρα ​​από την κατάσταση έκτακτης ανάγκης για τη δημόσια υγεία, και στη συνέχεια το Κογκρέσο μπορεί να μελετήσει ποιος είναι ο αντίκτυπός του στη χρήση, το κόστος και την ποιότητα», δήλωσε ο Gilberg.

«Μένει ακόμη να δούμε αν μπορεί να προσφερθεί η ίδια ποιότητα υπηρεσιών, χωρίς τη «δια ζώσης» προσέγγιση με τον ασθενή».

Σε ορισμένους τομείς, όπως η συμπεριφορική υγεία, όπου μπορεί να μην απαιτείται φυσική εξέταση και ένας ασθενής μπορεί να είναι πιο άνετος να μην βρίσκεται στο ιατρείο, μπορεί να είναι ευκολότερο να πουλήσει στο Κογκρέσο για να επιτρέψει περισσότερη τηλε-υγεία.

Το ίδιο ισχύει και για τη διαχείριση της χρόνιας περίθαλψης, όπου ένα απλό check-in μπορεί να είναι το μόνο που απαιτείται.

Είναι πραγματικά η Κυβέρνηση προσανατολισμένη στην τηλε-υγεία;

Αλλά θα εξακολουθήσει να έχει την ίδια απήχηση η τηλε-υγεία όταν τελειώσει η κατάσταση έκτακτης ανάγκης για τη δημόσια υγεία;

«Είναι πιθανό να περιορίζεται σε πλατφόρμες συμβατές με HIPAA, οπότε όχι μόνο να καλείτε τον γιατρό σας στο FaceTime ή το Zoom ή κάτι τέτοιο», δήλωσε ο Gilberg.

«Σήμερα, οι καταναλωτές απαιτούν κάποιο βαθμό άνεσης, οπότε υπάρχει αυτή η πτυχή. Επιπλέον, ειδικά μεταξύ του πληθυσμού Medicare, όταν πηγαίνουν στον γιατρό προτιμούν μια δια-ζώσης εξέταση».

Οι ηγέτες του Κογκρέσου, οι οποίοι έχουν ήδη εκφράσει ανησυχίες για την αύξηση του κόστους της υγειονομικής περίθαλψης, πρέπει επίσης να παλέψουν με την ιδέα ότι μια πιο βολική υπηρεσία τηλε-υγείας μπορεί να είναι πιο προσιτή.

«Ένας από τους λόγους για τους οποίους η επέκταση της τηλε-υγείας στο Medicare δεν έχει γίνει ακόμη πραγματικότητα, είναι επειδή υπήρξε ανησυχία ότι εάν έχετε ευρεία κάλυψη, θα αυξήσει τον όγκο και θα αυξήσει ενδεχομένως την περιττή φροντίδα, επειδή είναι πολύ βολικό», είπε ο Gilberg.

«Το Γραφείο Προϋπολογισμού του Κογκρέσου πιστεύει ότι θα αυξήσει τον όγκο Medicare από την πλευρά του ιατρού και, ως εκ τούτου, ενδέχεται να αυξήσει το κόστος του προγράμματος στην κυβέρνηση. Η άλλη πλευρά είναι ότι, αν μπορείτε να κάνετε μερικά από τα προληπτικά πράγματα πιο βολικά και να κρατήσετε τους ασθενείς έξω από το νοσοκομείο, αυτό θα εξοικονομήσει μακροπρόθεσμα χρήματα από δαπανηρούς τύπους χρήσης σε ασθενείς».

Ακόμα κι αν το Κογκρέσο κάνει μόνιμες τις αλλαγές στην πολιτική για την υγεία, τα ποσοστά αποζημίωσης θα ήταν πιθανώς χαμηλότερα για τις εικονικές επισκέψεις από ό, τι είναι τώρα.

Τι σκέφτονται οι ιδιώτες για την τηλε-υγεία

Οι περισσότεροι ιδιωτικοί ασφαλιστικοί φορείς τείνουν να ακολουθούν τη Medicare όταν πρόκειται για αποζημίωση, οπότε όταν η Medicare ενίσχυσε την τηλε-υγεία, οι περισσότεροι από αυτούς έκαναν το ίδιο.

Ενώ οι ιδιωτικοί ασφαλιστές εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για την τηλε-υγεία, μπορεί να μην έχει όφελος για τις ιδιωτικές πρακτικές, ακόμη και αν αποφασίσουν να συνεχίσουν την αποζημίωση μετά τη λήξη της έκτακτης ανάγκης για τη δημόσια υγεία.

Η τηλε-υγεία μπορεί να μην είναι όφελος για τους γιατρούς, παρόλο που παρέχει έναν τρόπο παρακολούθησης της υγείας των ασθενών με χρόνιες παθήσεις.

«Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάθε μία από αυτές τις τηλε-υγειονομικές επισκέψεις θα αποζημιωθεί βάσει αμοιβής για υπηρεσία», δήλωσε ο Gilberg.

Μια πρακτική είναι πιο πιθανό να λάβει κάποια μορφή πληρωμένης πληρωμής για κάθε ασθενή, οπότε ενώ η τεχνολογία διευκολύνει τον έλεγχο των ασθενών, αυτός ο χρόνος τηλε-υγείας δεν θα αντισταθμιστεί απαραίτητα.

Οι υποστηρικτές της τηλε-υγείας επισημαίνουν ότι ακολουθεί το μοντέλο των τραπεζικών συναλλαγών, αν και με πολύ πιο αργό ρυθμό.

Πριν από μια δεκαετία, σχεδόν όλες οι τραπεζικές εργασίες γίνονταν αυτοπροσώπως στα καταστήματα.

Η τηλε-υγεία μπορεί να μην είναι όφελος για τους γιατρούς, παρόλο που παρέχει έναν τρόπο παρακολούθησης της υγείας των ασθενών με χρόνιες παθήσεις.

Σήμερα, οι απλούστερες συναλλαγές πραγματοποιούνται ως επί το πλείστον στο διαδίκτυο, με τα τραπεζικά καταστήματα να χειρίζονται πιο περίπλοκες ανάγκες.

Πολλοί πιστεύουν ότι οι νόμοι για την ισοτιμία τηλε-υγείας, που έχουν περάσει πολλές πολιτείες, θα βοηθήσουν να διασφαλιστεί ότι οι γιατροί αποζημιώνονται για εικονικές επισκέψεις με τον ίδιο ρυθμό με τις επισκέψεις στο ιατρείο.

Η τηλε-υγεία μπορεί επίσης να είναι απαραίτητη για να βοηθήσει στην εκκρεμότητα έλλειψης ιατρών πρωτοβάθμιας περίθαλψης.

Είναι η τηλε-υγεία μια αξιόλογη μακροπρόθεσμη επένδυση;

Η COVID-19 ενίσχυσε την αποδοχή της τηλε-υγείας τόσο για τους ασθενείς όσο και γιατρούς, αλλά τα άγνωστα στοιχεία σχετικά με την αποζημίωση και τον μακροπρόθεσμο ενθουσιασμό των ασθενών το καθιστούν ένα δύσκολο στοίχημα για πρακτικές που έχουν περιοριστεί σε μετρητά. Θα αποδώσει η επένδυση;

«Σίγουρα πρόκειται να απορρίψουμε ορισμένα από εκεί που είναι τώρα», δήλωσε ο Jeremy Gabrysch, MD, ιδρυτής της Remedy, ενός παρόχου εικονικής φροντίδας που εδρεύει στο Ώστιν του Τέξας.

«Οι πάροχοι θα είναι πιο πρόθυμοι να δουν τους ασθενείς να επιστρέφουν στην κλινική, και οι ασθενείς μπορεί να έλκουν ακόμη και προς αυτό. Αλλά δεν νομίζω ότι θα επιστρέψουμε εκεί που ήμασταν».

Και η επιστροφή αποκλειστικά σε δια-ζώσης επισκέψεις μπορεί να βλάψει τη μακροπρόθεσμη προοπτική μιας πρακτικής, προσθέτει.

«Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με το να πηγαίνουμε πάρα πολύ πίσω στο παλιό status quo, επειδή υπάρχουν αυτές οι νεότερες ομάδες ασθενών που προτιμούν αυτού του είδους την εξ αποστάσεως φροντίδα υγείας», δήλωσε ο Gabrysch.

«Και στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι σε όλες τις γενιές έχουν βρει ότι η τηλε-υγεία είναι πολύ βολική και ότι εξακολουθούν να είναι πολύ συνδεδεμένοι με τον γιατρό τους, ακόμη και όταν συνδέονται μαζί του μέσω βίντεο. Δεν θέλουμε να χάσουμε αυτήν την ευκαιρία».

Οι γιατροί δεν μπορούν να αγνοήσουν την τηλε-υγεία ως επιλογή, επειδή θα διαδραματίσει ζωτικό ρόλο στην καλή φροντίδα με βάση την αξία.

«Η τηλε-υγεία θα είναι κρίσιμη και κάθε ιατρός πρωτοβάθμιας περίθαλψης που θέλει να παρέχει καλύτερη πρόσβαση στη φροντίδα υγείας, θα πρέπει να κινηθεί προς πρωτοβουλίες που βασίζονται στην αξία, να εξετάσει και να επενδύσει στην τηλε-υγεία».

Ο Gilberg βλέπει τις δυνατότητες, αλλά πιστεύει ότι πολλά θα εξαρτηθούν από την αποζημίωση, για γενική αποδοχή.

«Περιμένω μακροπρόθεσμα ότι μπορεί να δείτε μεγαλύτερη ανάληψη, ειδικά για κάτι όπως η συμπεριφορική υγεία, σε αντίθεση με άλλες υπηρεσίες όπου πρέπει πραγματικά να δείτε έναν ασθενή να κάνει κάποιες διαγνωστικές εξετάσεις», δήλωσε ο Gilberg.

«Εάν η ζήτηση του ασθενούς δεν υπάρχει και οι ασφαλιστικοί φορείς δεν την υποστηρίζουν, είναι πολύ απίθανο οι γιατροί και οι ιατρικές πρακτικές να είναι σε θέση να το προμηθεύσουν, επειδή τα περιθώρια τους είναι ήδη μικρά.

Μόλις βγούμε από την πανδημία, η τηλε-υγεία θα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την κάλυψη των πληρωτών καθώς και από τη ζήτηση των ασθενών».

Κοινοποιήστε το Άρθρο:



Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων