fbpx

Πώς οι Γιατροί Μπορούν να Κάνουν πιο Ανθρώπινη την Εικονική Φροντίδα

Για χρόνια, θεωρούσαμε πως οι γιατροί και οι ασθενείς πρέπει να κάθονται μαζί στην ίδια αίθουσα εξετάσεων για να αναπτύξουν προσωπικές σχέσεις εμπιστοσύνης.

Πώς οι Γιατροί Μπορούν να Κάνουν πιο Ανθρώπινη την Εικονική Φροντίδα

Αλλά η COVID-19 έχει αποδείξει ότι η επικοινωνία μέσω της τεχνολογίας μπορεί να δημιουργήσει τεράστιες προσωπικές διασυνδέσεις.

Τη δεκαετία του 1930, οι επισκέψεις του γιατρού στο σπίτι των ασθενών αντιπροσώπευαν το 40 τοις εκατό όλων των συναντήσεων ιατρού-ασθενούς.

Μέχρι το 1980, ο αριθμός αυτός είχε μειωθεί σε λιγότερο από ένα τοις εκατό.

Όμως, η «χρυσή εποχή» της κατ’ οίκον επίσκεψης του γιατρού έχει έρθει σε πλήρη κύκλο - αν και με εικονικό τρόπο.

Με τη σύγχρονη τεχνολογία, ούτε καν το πιο φιλόξενο ιατρείο δεν μπορεί να κάνει πιο ανθρώπινη  την υγειονομική περίθαλψη με τον τρόπο που μπορεί να κάνει μια εικονική κλήση στο σπίτι.

Είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί οι ασθενείς αγκαλιάζουν πρόθυμα τις εικονικές συναντήσεις με τους γιατρούς τους.

Το 83% των Αμερικανών δηλώνουν ότι αναμένουν να πραγματοποιήσουν επισκέψεις τηλε-ιατρικής μετά το τέλος της COVID-19.

Αυτός ο αριθμός είναι τεράστιος όταν σκεφτείτε το γεγονός ότι μόλις το 8% των ασθενών είχε πραγματοποιήσει επίσκεψη τηλε-ιατρική πριν από την πανδημία.

Πολλοί οργανισμοί θέτουν σε εφαρμογή την τηλε-ιατρική τόσο γρήγορα που αγωνίζονται να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των ασθενών όσον αφορά την εικονική επικοινωνία.

Μια πρόσφατη μελέτη συνέκρινε τη στάση των ασθενών αμέσως πριν από την COVID-19 και στη συνέχεια μερικούς μήνες μετά την έναρξη της πανδημίας.

Η έρευνα δεν διαπίστωσε μόνο ότι η επιθυμία των ασθενών για ψηφιακή επικοινωνία έχει αυξηθεί, αλλά και ότι η συνολική ικανοποίηση των ασθενών είναι μειωμένη.

Τα καλά νέα είναι ότι η ανάπτυξη εικονικών σχέσεων υπερβαίνει την παραδοσιακή επίσκεψη τηλε-ιατρικής που βασίζεται σε βίντεο ή ήχο.

Στην πραγματικότητα, η εικονική σχέση ιατρού-ασθενούς μπορεί να οικοδομηθεί με ή χωρίς τη χρήση της τηλε-ιατρικής.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους οι ιατροί μπορούν να προσεγγίσουν τους ασθενείς, που δεν περιλαμβάνουν  αναγκαστικά την φυσική επίσκεψη.

Αμφίδρομη αποστολή μηνυμάτων

Όλοι γνωρίζουμε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν απαντούν πλέον στις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις.

Αυτό που ίσως εκπλαγείτε να μάθετε είναι ότι το 19% των ανθρώπων δεν ελέγχουν ποτέ τον αυτόματο τηλεφωνητή τους.

Αυτό σημαίνει ότι ένας τεράστιος αριθμός από αυτά τα φωνητικά  μηνύματα που άφησε το προσωπικό του ιατρείου σας δεν ακούστηκε ποτέ από τους ασθενείς.

Αντίθετα, τα γραπτά μηνύματα έχουν γίνει ο πιο προτιμώμενος τρόπος επικοινωνίας - και όχι μόνο για φίλους και συγγενείς.

Το 47% των ασθενών (και αυτός ο αριθμός αυξάνεται καθημερινά) θέλει τη δυνατότητα να επικοινωνεί με τον πάροχό του.

Το αμφίδρομο γραπτό μήνυμα είναι το πρώτο βήμα για την ανάπτυξη μιας εικονικής σχέσης με τους ασθενείς.

Οι ασθενείς είναι σε θέση να στείλουν ένα γραπτό μήνυμα για να υποβάλουν μια ερώτηση ή να κλείσουν ραντεβού κι εσείς είστε σε θέση να ανταποκριθείτε γρήγορα και εύκολα.

Πώς οι Γιατροί Μπορούν να Κάνουν πιο Ανθρώπινη την Εικονική Φροντίδα

Αυτοματοποιημένες κλήσεις ή email

Γνωρίζατε ότι η πλειονότητα των ασθενών δεν θυμάται τις συστάσεις και τις θεραπείες που τους παρέχουν οι γιατροί τους;

Η χρήση αυτοματοποιημένων κλήσεων ή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να υπενθυμίζετε στους ασθενείς οδηγίες φροντίδας βοηθά στην επίλυση αυτού του προβλήματος.

Ταυτόχρονα, επιτρέπει στους ασθενείς να γνωρίζουν ότι νοιάζεστε για αυτούς και την υγεία τους.

Αυτό όχι μόνο θα βελτιώσει τα ποσοστά συμμόρφωσης στη θεραπεία, αλλά θα αυξήσει επίσης τα συνολικά επίπεδα ικανοποίησης.

Οι ασθενείς αισθάνονται συνδεδεμένοι μαζί σας και η σχέση ενισχύεται.

Εκπαιδευτική επικοινωνία

Οι οργανισμοί υγειονομικής περίθαλψης πρέπει να στέλνουν τακτική εκπαιδευτική επικοινωνία με τη μορφή ενημερωτικών δελτίων ή email.

Όπως και οι αυτοματοποιημένες οδηγίες φροντίδας, αυτές οι πληροφορίες θα ενισχύσουν την αίσθηση ότι νοιάζεστε για την υγεία του ασθενούς.

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε περιόδους όπως η COVID-19 όπου οι ασθενείς αισθάνονται σύγχυση και ανησυχία.

Εκτός από τα τακτικά ενημερωτικά δελτία, σκεφτείτε να στείλετε στοχευμένες εκπαιδευτικές πληροφορίες σε ασθενείς που εμπίπτουν σε συγκεκριμένες κατηγορίες.

Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε να στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ειδικά σε όλους τους ασθενείς σας άνω των 65 ετών ή σε αυτούς που διαγιγνώσκονται με παθήσεις υψηλού κινδύνου όπως ο διαβήτης.

Υπενθυμίσεις ραντεβού και οφειλών

Ακόμη και τα αυτοματοποιημένα μηνύματα που υπενθυμίζουν στους ασθενείς τα επερχόμενα ραντεβού ή τις καθυστερημένες οφειλές τους, μπορούν να εμβαθύνουν μια σχέση με τους ασθενείς σας.

Καθώς ένας ασθενής βλέπει ότι εργάζεστε για να επικοινωνήσετε μαζί τους, αυτή η σχέση μεγαλώνει.

Ζούμε σε έναν ψηφιακό κόσμο και είναι καιρός οι οργανισμοί υγειονομικής περίθαλψης να το εκμεταλλευτούν.

Υπάρχουν ευκαιρίες για σύνδεση και επικοινωνία με τους ασθενείς που θα ήταν αδιανόητες πριν από λίγα χρόνια.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε τώρα το Application!


Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων