H Ψηφιακή Επικοινωνία στο Ιατρείο

Τα τελευταία χρόνια, πολλές καινοτομίες μπαίνουν όλο και πιο συχνά στο χώρο του Ιατρείου.

Η ψηφιακή επικοινωνία αποτελεί πλέον ένα σημαντικό μέσο ενημέρωσης και διοχέτευσης μηνυμάτων και έχει πολλά οφέλη.

Με τον όρο ψηφιακή επικοινωνία αναφερόμαστε σε μια μορφή ηλεκτρονικής προβολής της πληροφορίας, διαφήμισης και άλλων μηνυμάτων.

images

Ψηφιακά σημεία προβολής όπως LCD οθόνες ή plasma, βρίσκονται σε πολλούς ιδιωτικούς και δημόσιους χώρους σήμερα.

Φυσικά δρούνε σε συνέργεια με τα κλασικά υλικά επικοινωνίας, όπως οι καρτολίνες, τα stands, τα έντυπα, κλπ.

Βασικός στόχος των προβαλλόμενων μηνυμάτων στις οθόνες αυτές είναι κυρίως η ενημέρωση του πελάτη σε θέματα υγείας αλλά και σε υπηρεσίες ή προϊόντα που διατίθενται στο ιατρείο.

Παράλληλα αποτελούν και ένα μοντέρνο μέσο ποιοτικής επικοινωνίας μέσα στο ιατρείο που αναβαθμίζει την εικόνα του, αλλά και ένα μέσο απασχόλησης των ασθενών κατά τη διάρκεια της αναμονής τους.

Ταυτόχρονα παρέχεται η δυνατότητα στους Ιατρούς να δημιουργήσουν ένα δικό τους «κανάλι επικοινωνίας» προβάλλοντες δικές τους αποκλειστικά υπηρεσίες ή ιδιαίτερες προβολές υγείας ή ομορφιάς μέσα στο χώρο τους, αξιοποιώντας αυτό το μέσο και σε επίπεδο λειτουργικό αλλά και εμπορικό.

Από την πλευρά του marketing αυτά τα μέσα επικοινωνίας αναμφισβήτητα αυξάνουν το ενδιαφέρον του πελάτη σύμφωνα με μετρήσεις των ειδικών.

digital communication

Η χρήση της ψηφιακής επικοινωνίας μέσα στον επαγγελματικό χώρο ξεκίνησε στην Αμερική, στις αρχές του 21ου αιώνα και βασίστηκε στα αποτελέσματα μιας έρευνας που έγινε από το Point of Purchase Advertising Institute.

Χρησιμοποιώντας τη ψηφιακή επικοινωνία για την παροχή πληροφόρησης στον Τομέα της Υγείας στους πελάτες του Ιατρείου είναι μια αποδοτική, αλλά και παράλληλα επιμορφωτική ενέργεια.

Η χρήση της στο Ιατρείο συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη στόχων του Ιατρού, τόσο ως επιστήμονα όσο και ως επιχειρηματία.

Χωρίς να επηρεάζει τον τρόπο λειτουργίας των Ιατρείων, αποτελεί ένα εφόδιο για τους επιστήμονες Υγείας να επιτελέσουν το έργο τους πιο αποτελεσματικά και να έχουν παράλληλα οικονομικά οφέλη από την ισχυροποίηση της επιστημονικής τους εικόνας με τη δυνατότητα ανανέωσης των μηνυμάτων σε πραγματικό χρόνο και την αξιοποίηση του Διαδικτύου.

Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.