Home Τεχνολογία - Λογισμικό Συνηθισμένα Λάθη στη Διαχείριση Δεδομένων των Ασθενών
Συνηθισμένα Λάθη που Κάνουν οι Γιατροί στη Διαχείριση Δεδομένων των Ασθενών.

Συνηθισμένα Λάθη στη Διαχείριση Δεδομένων των Ασθενών

Η υγειονομική περίθαλψη παραμένει ένας από τους πιο παραβιασμένους τομείς, με επιθέσεις από hackers να πλήττουν κλινικές και νοσοκομεία.

Οι οργανισμοί υγειονομικής περίθαλψης αποτελούν ιδανικό θήραμα για τους hackers, καθώς πολλοί από αυτούς χρησιμοποιούν ξεπερασμένο λογισμικό ασφαλείας και συνεχίζουν να υποεπενδύουν στην ασφάλεια του κυβερνοχώρου.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, στα περισσότερα περιστατικά επιθέσεων ασφάλειας, τα δεδομένα των ασθενών διακυβεύονται λόγω αμέλειας των εργαζομένων και απλού ανθρώπινου λάθους.

Οι hackers μπορούν να αποκτήσουν μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στο δίκτυο του οργανισμού ως αποτέλεσμα επιτυχημένων επιθέσεων ηλεκτρονικού “ψαρέματος” ή με άλλες απάτες.

Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη;

Αδύναμη διαχείριση κωδικού πρόσβασης.

Ένα από τα καθήκοντα των παρόχων υγειονομικής περίθαλψης είναι να προστατεύουν τα ιατρικά αρχεία και τις προσωπικές πληροφορίες των ασθενών τους, τα οποία είναι πολύ ευαίσθητα.

Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τους κωδικούς πρόσβασης που έχουν διαρρεύσει. Δυστυχώς, οι γιατροί χρησιμοποιούν συγκλονιστικά αδύναμους κωδικούς πρόσβασης και αυτό είναι μια από τις κύριες αιτίες παραβίασης δεδομένων.

Μη ασφαλής αποθήκευση και κοινή χρήση δεδομένων.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι γιατροί αποθηκεύουν τα αρχεία των ασθενών τους χωρίς κρυπτογράφηση στους υπολογιστές τους. Αυτός είναι ένας μεγάλος κίνδυνος, καθώς οι hackers αποκτούν πρόσβαση σε αρχεία και ενδέχεται να σας απειλήσουν ότι αυτά θα διαρρεύσουν ή θα τα καταστρέψουν, εκτός εάν καταβληθούν λύτρα. Επιπλέον, πολλές κλινικές μοιράζονται τις πληροφορίες των ασθενών τους μεταξύ τους ή με τρίτους παρόχους μέσω email.

Το email, είναι μία από τις λιγότερο ασφαλείς μεθόδους για την ανταλλαγή πληροφοριών.

Χρήση ξεπερασμένου λογισμικού.

Με τη φροντίδα των ασθενών να αποτελεί προτεραιότητα στο ιατρείο, οτιδήποτε άλλο δευτερεύον όπως η ασφάλεια των υπολογιστών συνήθως παραβλέπεται.

Ένα από τα σημαντικότερα λάθη είναι η έλλειψη ενημερώσεων λογισμικού. Οι ενημερώσεις είναι πολύ σημαντικές καθώς περιλαμβάνουν σημαντικές επιδιορθώσεις που εμποδίζουν τους hackers να εκμεταλλευτούν γνωστά τρωτά σημεία ασφαλείας.

Πώς θα μπορούσαν οι γιατροί να βελτιώσουν την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο;

Παρά το γεγονός ότι η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο είναι ένας πολύπλοκος μηχανισμός, υπάρχουν ορισμένα εύχρηστα μέτρα που πρέπει να λάβει ένας γιατρός για να βελτιώσει την ασφάλειά του στον κυβερνοχώρο.

– Δημιουργία πολύπλοκων και μοναδικών κωδικών πρόσβασης για όλους τους λογαριασμούς στο διαδίκτυο και τακτική ενημέρωση και αποθήκευσή τους με ασφάλεια σε έναν διαχειριστή κωδικών πρόσβασης.

Χρήση ελέγχου ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων για πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας κατά την σύνδεση στο διαδίκτυο.

– Κρυπτογράφηση δεδομένων ασθενών και ιατρικών αρχείων για αποφυγή διαρροών. Οι φιλικές προς τον χρήστη λύσεις κρυπτογράφησης διασφαλίζουν ότι οι σημαντικές πληροφορίες που αποθηκεύονται, τόσο σε προσωπικούς όσο και σε εταιρικούς υπολογιστές, προστατεύονται πάντα από τα αδιάκριτα βλέμματα.

Για ασφαλή κοινή χρήση, τα αρχεία πρέπει πρώτα να κρυπτογραφηθούν, ώστε, σε περίπτωση υποκλοπής, κανένας ξένος να μην μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στο περιεχόμενό τους.

– Αυτοεκπαίδευση για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Δεδομένου ότι οι επιθέσεις των hackers συνήθως ξεκινούν με ένα ηλεκτρονικό μήνυμα ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing), η ευαισθητοποίηση και η εκπαίδευση θα βοηθήσουν έναν γιατρό να αναγνωρίσει απάτες ηλεκτρονικού “ψαρέματος” και να αποφύγει τη λήψη κακόβουλου λογισμικού ή την κοινή χρήση ευαίσθητων πληροφοριών με τους παραπλανητές.

 

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων