fbpx

Γιατί Κάθε Ιατρός Πρέπει να Βρίσκεται στο YouTube

Σίγουρα οι περισσότεροι από όσους γνωρίζετε, είναι πολύ πιθανό να είναι σε κάποια μορφή κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

Είτε πρόκειται για το Facebook, το Twitter, το Instagram ή το YouTube, οι περισσότεροι άνθρωποι είναι εγγεγραμμένοι σε τουλάχιστον 1 με 2 από αυτά τα κοινωνικά δίκτυα αυτές τις ημέρες.

Το βίντεο είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία του μάρκετινγκ.

Είτε πρόκειται για το Facebook, το Twitter, το Instagram ή το YouTube, οι περισσότεροι άνθρωποι είναι εγγεγραμμένοι σε τουλάχιστον 1 με 2 από αυτά τα κοινωνικά δίκτυα αυτές τις ημέρες.

Σύμφωνα με την Google, το 64% των καταναλωτών χρησιμοποιούν βίντεο για να ερευνήσουν επαγγελματίες υγείας και 56% παρακολουθούν βίντεο για να μάθουν για συγκεκριμένες θεραπείες ή προβλήματα υγείας.

Το YouTube είναι ένας από τους δημοφιλέστερους ιστότοπους κοινωνικών μέσων στον κόσμο, με πάνω από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

Έχει εντοπιστεί σε περισσότερες από 90 χώρες και είναι προσβάσιμο σε 80 διαφορετικές γλώσσες.

Το YouTube, λοιπόν, καθιστά δυνατή τη δημιουργία και την προβολή βίντεο για όλον τον κόσμο.

Είναι ένας από τους πιο ισχυρούς χώρους κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, εξαιτίας της ικανότητας των ασθενών να σας δουν πριν έρθουν να επισκεφθούν το ιατρείο σας.

Είναι αυτό που λέμε «δοκιμάστε προτού αγοράσετε».

Είναι μια μορφή μάρκετινγκ που επιτρέπει στους ασθενείς να αισθάνονται άνετα μαζί σας προτού σας επισκεφτούν.

Ακολουθούν τέσσερις λόγοι για τους οποίους κάθε γιατρός πρέπει να βρίσκεται στο YouTube.

1. Για να δημιουργήσετε εκπαιδευτικά βίντεο για τους ασθενείς σας

Ορισμένες υπηρεσίες που προσφέρετε μπορεί να είναι πιο περίπλοκες από άλλες.

Για παράδειγμα, στη χειρουργική επέμβαση της σπονδυλικής στήλης, οι διαδικασίες και οι συνθήκες μπορεί να είναι τρομακτικές για πολλούς ασθενείς.

Τέτοιου είδους συνθήκες και διαδικασίες μπορεί να είναι δύσκολο για τους ασθενείς να τις κατανοήσουν, ειδικά όταν θέλουν να σας εξηγήσουν το πρόβλημα υγείας τους κατά τη διάρκεια σύντομων επισκέψεων στο ιατρείο σας.

Εκπαιδευτικά όμως βίντεο που εξηγούν συγκεκριμένες συνθήκες και επικεντρώνονται σε οδηγίες πριν ή μετά τη θεραπεία, μπορούν να βοηθήσουν τους ασθενείς να κατανοήσουν την πάθησή τους και να χρησιμεύσουν ως οδηγός, βήμα προς βήμα, πριν και μετά από οποιαδήποτε ιατρική διαδικασία.

Η κοινή χρήση βίντεο στο YouTube, που αναλύει λεπτομερώς τη διαδικασία από την αρχή μέχρι το τέλος, βοηθά τους ασθενείς να κατανοήσουν καλύτερα, ενώ ταυτόχρονα φέρνουν περισσότερους ασθενείς στο ιατρείο σας.

Αυτά μάλιστα τα βίντεο μπορούν να σταλούν στους ασθενείς σας ως σύνδεσμοι για να τα παρακολουθήσουν πριν από το ραντεβού τους ή να τα βλέπουν στο ιατρείο ενώ περιμένουν να σας δουν.

Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθούν ως αναφορά για ανασκόπηση μετά την επίσκεψή τους.

Με τον τρόπο αυτό, οι ασθενείς μπορούν να μάθουν περισσότερα για την κατάστασή τους ή την επερχόμενη διαδικασία θεραπείας τους και μπορούν να ενημερωθούν καλύτερα.

2. Για να προωθήστε το πάθος σας

Το να είσαι στην κάμερα σου επιτρέπει να μιλάς περισσότερο γι’ αυτά που είσαι παθιασμένος στη δουλειά σου.

Είτε πρόκειται για μια συγκεκριμένη πάθηση στην ειδικότητά σας, είτε για την πιο πρόσφατη τεχνολογία στον τομέα σας, η δημιουργία περιεχομένου για το YouTube σας επιτρέπει να μοιραστείτε αυτόν τον ενθουσιασμό με τους θεατές σας.

Είτε πρόκειται για μια συγκεκριμένη πάθηση στην ειδικότητά σας, είτε για την πιο πρόσφατη τεχνολογία στον τομέα σας, η δημιουργία περιεχομένου για το YouTube σας επιτρέπει να μοιραστείτε αυτόν τον ενθουσιασμό με τους θεατές σας.

3. Για να κτίσετε όνομα και φήμη και να προωθήσετε την πρακτική σας

Εάν η στρατηγική μάρκετινγκ της ιατρικής πρακτικής σας δεν περιλαμβάνει βίντεο, ήρθε η ώρα να επανεξετάσετε την προσέγγισή σας.

Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα της δημιουργίας εκπαιδευτικών βίντεο και περιεχομένου στο YouTube για θέματα της ειδικότητάς σας ή για μια καινοτομία σας, προσεγγίζει τους ασθενείς.

Σε αντίθεση με το γραπτό περιεχόμενο όπως οι αναρτήσεις άρθρων στο web site σας, το βίντεο κυριολεκτικά «μιλάει» στο κοινό-στόχο σας.

Παράλληλα, εκτός από τα εκπαιδευτικά βίντεο, μπορείτε να έχετε και διαφημιστικά βίντεο, όπως μαρτυρίες ασθενών, εικόνες από το ιατρείο σας, τους χώρους και το προσωπικό σας, οι οποίες μπορούν να δώσουν μια εικόνα για τη ζωή σας ως ιατρό και να δώσουν στους θεατές σας την ευκαιρία να σας γνωρίσουν καλύτερα.

4. Για να δημιουργήσετε μια άλλη πηγή εισοδήματος

Ως ανταμοιβή για τη σκληρή δουλειά σας στη δημιουργία βίντεο, εβδομαδιαίων αναρτήσεων, απαντήσεων σε σχόλια και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το YouTube επιβραβεύει τους δημιουργούς του, επιτρέποντας τους να κερδίζουν έσοδα από τα βίντεό τους, αφού ξεπεράσουν έναν ελάχιστο αριθμό συνδρομητών.

Μόλις το κανάλι σας ξεπεράσει 1.000 συνδρομητές και 10.000 προβολές, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση συνεργασίας με το YouTube για να επιτρέψετε την αναπαραγωγή διαφημίσεων κατά τη διάρκεια των βίντεό σας.

Ένα ποσοστό αυτών των εσόδων από διαφημίσεις καταβάλλεται στη συνέχεια στον δημιουργό βίντεο κάθε μήνα.

Άλλες μορφές εισοδήματος από το YouTube μπορούν να προέρχονται από χορηγίες, προβολή συνεργατών σας αλλά και πωλήσεις προϊόντων.

Η δημιουργία βίντεο στο YouTube για την προώθηση της πρακτικής σας είναι ο καλύτερος τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού-στόχου σας.

Με απλά λόγια, το μάρκετινγκ της ιατρικής πρακτικής είναι πιο αποτελεσματικό με το βίντεο.

Το μάρκετινγκ αυτό για τους γιατρούς που χρησιμοποιούν το YouTube δημιουργεί μια σύνδεση, επιτρέποντας στους ασθενείς να αισθάνονται ότι μιλάτε απευθείας σε αυτούς.

Η κοινή χρήση των βίντεό σας στο YouTube είναι ένας εύκολος τρόπος για να επισημάνετε, τόσο την προσωπικότητα, όσο και την εμπειρία σας, κάνοντας τους ασθενείς να νιώθουν πιο άνετα να αφήσουν την υγεία τους στα χέρια σας.

Επομένως, αν δεν χρησιμοποιείτε ήδη το YouTube για βίντεο, ήρθε η ώρα της κάμερας, για να προωθήσετε την πρακτική σας και να μοιραστείτε τα πάθη σας με τον κόσμο.

www.MedicalManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.