10 Συμβουλές για να Κερδίσετε από το Facebook

Το Facebook είναι η πιο δημοφιλής κοινωνική πλατφόρμα δικτύωσης στην Ελλάδα με πάνω από 5,3 εκατομμύρια χρήστες.

Μία σελίδα έχει πλέον τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως ένα απίστευτο εργαλείο, που μπορεί να προσελκύει ολοένα και περισσότερους ασθενείς-πελάτες.

Παρακάτω θα δούμε μερικές συμβουλές για το πώς να μεγιστοποιήσετε την απήχηση της σελίδας του Ιατρείου σας και να προσθέσετε αξία στο περιεχόμενό της.

Το Facebook είναι η πιο δημοφιλής κοινωνική πλατφόρμα δικτύωσης στην Ελλάδα με πάνω από 5,3 εκατομμύρια χρήστες.

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΜΙΑ ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ

Η φωτογραφία εξωφύλλου σας είναι μια μεγάλη ευκαιρία για να προσελκύσετε τους χρήστες και να αναδείξετε το Ιατρείο σας.

Μπορείτε να επιλέξετε είτε μία φωτογραφία του εσωτερικού χώρου, είτε μία φωτογραφία με τους συνεργάτες σας.

Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ένα εικαστικό που να αναδεικνύει την ειδικότητα και τις υπηρεσίες σας.

Οποιαδήποτε φωτογραφία επιλέξετε θα πρέπει να είναι καλής ποιότητας και υψηλής ανάλυσης, για να πετύχετε μία επαγγελματική παρουσίαση του Ιατρείου σας.

ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΜΙΑ ΕΞΥΠΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία του προφίλ σας εμφανίζεται στις ενημερώσεις της αρχικής σελίδας των ακολούθων (Followers) σας, δίπλα από τα σχόλια και τις απαντήσεις που δίνετε, αλλά και μέσα στη φωτογραφία εξωφύλλου σας.

Επιπλέον, έχει τεράστια επιρροή στην αντίληψη της εικόνας του Ιατρείου σας από τους χρήστες.

Προσπαθήστε, λοιπόν, να κάνετε τη φωτογραφία σας αναγνωρίσιμη, ώστε οι χρήστες να διακρίνουν εύκολα ότι είστε εσείς.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΕΝΑ ΚΟΥΜΠΙ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗΣ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ

Η σελίδα σας στο Facebook είναι μία μεγάλη ευκαιρία να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, με αποτέλεσμα να οδηγήσετε περισσότερους πελάτες στο Ιατρείο σας.

Κάτω από τη φωτογραφία εξωφύλλου σας, θα βρείτε ένα μπλε κουμπί «Προσθήκη κουμπιού», όπου πατώντας το μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε επιλογές όπως «Επικοινωνήστε μαζί μας», «Δείτε τις υπηρεσίες μας» κ.ά. και να προσθέσετε τον σύνδεσμο της ιστοσελίδας του Ιατρείου σας.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ»

Η ενότητα «Πληροφορίες» βρίσκεται κάτω από τη φωτογραφία προφίλ και συχνά είναι η πρώτη επιλογή των χρηστών που ψάχνουν τη σελίδα σας.

Με αυτό στο μυαλό σας, είναι καλή ιδέα να αφιερώσετε 10 λεπτά, ώστε να συμπληρώσετε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τις υπηρεσίες του Ιατρείου και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.

Μπορείτε να συμπεριλάβετε πληροφορίες και προσφορές που έχετε ήδη αναρτήσει στις δημοσιεύσεις σας, ώστε να προωθήσετε το Ιατρείου σας σε μελλοντικούς ασθενείς-πελάτες.

Αυτή η ενότητα σας δίνει την ευκαιρία, αν οι χρήστες βρουν εύκολα τις πληροφορίες που θέλουν, να ακολουθήσουν τη σελίδα σας και να δουν μελλοντικές δημοσιεύσεις σας.

Στο facebook, οι φωτογραφίες έχουν μεγαλύτερη απήχηση από ένα απλό κείμενο και είναι πιο εύκολα αντιληπτές από τους χρήστες.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ

Είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε οπτικό περιεχόμενο στις δημοσιεύσεις σας για να τραβήξετε την προσοχή, ώστε να αλληλεπιδράτε με τους υπάρχοντες και να προσελκύετε μελλοντικούς ασθενείς-πελάτες.

Οι φωτογραφίες έχουν μεγαλύτερη απήχηση από ένα απλό κείμενο και είναι πιο εύκολα αντιληπτές από τους χρήστες.

Τα βίντεο είναι άλλος ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αφηγηθείτε μία ιστορία ή να εξηγήσετε μία διαδικασία ιατρικής πράξης αλλά και για να χτίσετε σχέσεις με τους ασθενείς-πελάτες σας.

Είναι σημαντικό να εξασφαλίσετε ότι οι εικόνες και τα βίντεο είναι ευκρινή, καθαρά και ότι προβάλλουν την επαγγελματική εικόνα του Ιατρείου σας.

Προσπαθήστε να δημοσιεύετε φωτογραφίες σχετικές με τις υπηρεσίες σας, από την ομάδα των συνεργατών σας ή πληροφορίες που βοηθούν τους χρήστες να σας γνωρίσουν καλύτερα και θα βοηθήσει να χτίσετε τις σχέσεις και την εμπιστοσύνη με την τοπική κοινότητα.

ΔΩΣΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΑΣ ΣΕΛΙΔΑ

Οι ειδοποιήσεις βρίσκονται στο πάνω μέρος της σελίδας σας και είναι ένας εύκολος τρόπος να ελέγχετε πώς οι άλλοι χρήστες αλληλεπιδρούν μαζί σας.

Για να αποφύγετε δυσάρεστες εμπειρίες με μελλοντικούς πελάτες, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε και να γνωρίζετε εγκαίρως οποιαδήποτε αλληλεπίδραση στη σελίδα σας.

Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των ακολούθων και της απήχησης σας.

ΚΑΡΦΙΤΣΩΣΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Η σελίδα σας στο Facebook αναρτά όλες τις νέες ενημερώσεις πρώτες, με αποτέλεσμα μία σημαντική και εύστοχη δημοσίευση να καταλήγει πολύ σύντομα στο κάτω μέρος των αναρτήσεών σας.

Το καρφίτσωμα μίας δημοσίευσης στη σελίδα του Ιατρείου σας, θα την τοποθετήσει στην κορυφή των αναρτήσεών σας μέχρι εσείς να την αφαιρέσετε και θα είναι το πρώτο μήνυμα που θα διαβάζουν οι επισκέπτες σας.

Μπορείτε να καρφιτσώσετε ακόμα και μια δημοσίευση με μια καινούργια θεραπεία ή μια νέα μέθοδο που εφαρμόζετε, για να ενισχύσετε την απήχηση της σελίδας σας.

Μία καρφιτσωμένη δημοσίευση αναγνωρίζεται από το μπλε εικονίδιο καρφίτσας στο πάνω δεξιά μέρος της.

Για να την αφαιρέσετε απλά πατήστε τις τρεις κουκκίδες «•••», δεξιά από το μπλε εικονίδιο της καρφίτσας και επιλέξτε «Ξεκαρφίτσωμα από την κορυφή της σελίδας».

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΑΣ

Είναι σημαντικό να κάνετε συχνές δημοσιεύσεις για να διατηρήσετε και να αυξήσετε την απήχηση της σελίδας σας.

Φυσικά, σε ένα πιεστικό εργασιακό περιβάλλον είναι δύσκολο να βρείτε τον χρόνο που απαιτείται.

Ο προγραμματισμός μιας δημοσίευσης, σας δίνει τη δυνατότητα να την αναρτήσετε ακριβώς τη στιγμή που θέλετε στους χρήστες της σελίδας σας, καθώς σας γλιτώνει πολύτιμο χρόνο και σας βοηθά να ελέγχετε το περιεχόμενο που θα χρησιμοποιήσετε.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ

Οι χρήστες συνήθως επιλέγουν πρώτα να δουν τη φωτογραφία, είτε του προφίλ, είτε του εξωφύλλου σας.

Πατήστε λοιπόν, πάνω στη φωτογραφία του προφίλ ή του εξωφύλλου σας και πάνω δεξιά θα βρείτε μία μπλε επιλογή «Προσθέστε μια περιγραφή».

Πατήστε εκεί και συμπληρώστε τον σύνδεσμο της ιστοσελίδας του Ιατρείου σας.

Με αυτήν την κίνηση θα δώσετε τη δυνατότητα σε αυτούς που ενδιαφέρονται, να μάθουν περισσότερα για εσάς και για τις υπηρεσίες σας.

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ HASHTAG

Τα hashtag σας επιτρέπουν να βρίσκετε δημοσιεύσεις που αφορούν συγκεκριμένα θέματα και με αυτό τον τρόπο επιτρέπουν στους χρήστες να παίρνουν μέρος σε μεγάλου εύρους διαδικτυακές συζητήσεις.

Την επόμενη φόρα που θα δημιουργήσετε μία καμπάνια ευαισθητοποίησης κοινού σε ένα θέμα υγείας στη σελίδα του Ιατρείου σας, μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε hashtag, ώστε να αυξήσετε την απήχησή σας στην τοπική κοινότητα.

Εμμανουέλα Τουρνά, Digital Manager
ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ

www.MedicalManage.gr

Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.