Home Τεχνολογία - Λογισμικό Η Απάτη με τους Διαμορφωτές της Κοινής Γνώμης στα Κοινωνικά Δίκτυα
Οι περισσότερες ερευνητικές μελέτες έχουν δείξει ότι οι “influencers” μπορούν να θεωρηθούν πιο αξιόπιστοι και προσιτοί από τα ίδια τα εμπορικά σήματα.

Η Απάτη με τους Διαμορφωτές της Κοινής Γνώμης στα Κοινωνικά Δίκτυα

Οι εταιρείες αξιοποιούν ολοένα και περισσότερο τα κοινωνικά δίκτυα που επηρεάζουν το καταναλωτικό κοινό.

Ωστόσο, υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες οι εταιρείες να έρθουν «τετ α τετ» στον χώρο του διαδικτύου με… καλοπληρωμένους απατεώνες!

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη για την ασφάλεια του κυβερνοχώρου, προβλέπεται ότι η απάτη στο διαδίκτυο, θα αυξηθεί σε 1 δισεκατομμύριο ευρώ μέχρι το 2020.

Η έκθεση, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης, ανέφερε ότι οι δαπάνες για το μάρκετινγκ των “followers” και των “influencers(Διαμορφωτές της Κοινής Γνώμης) θα ανέλθουν σε 8 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το τέλος του 2019.

Η πρακτική αυτή επέφερε ραγδαία αύξηση του αριθμού των “influencers” στα κοινωνικά δίκτυα, οι οποίοι, όχι μόνο πληρώνουν δήθεν followers, αλλά επίσης, έχουν τη δυνατότητα να εμφανίζουν ψεύτικά (αγορασμένα) like, να σχολιάζουν και να κοινοποιούν δημοσιεύσεις στα κοινωνικά δίκτυα.

Όπως ισχυρίστηκαν οι ερευνητές, οι δόλιες αυτές δραστηριότητες, θα μπορούσαν να διαταράξουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε εταιρείες που συνεργάζονται με αυτά τα άτομα.

Συνεπώς, όντας λιγότερο διατεθειμένοι να αγοράσουν προϊόντα, επηρεάζουν αρνητικά τις πωλήσεις μιας εταιρείας.

Οι περισσότερες ερευνητικές μελέτες έχουν δείξει ότι οι “influencers” μπορούν να θεωρηθούν πιο αξιόπιστοι και προσιτοί από τα ίδια τα εμπορικά σήματα.

Αυτός μάλιστα είναι και ένας λόγος για τον οποίο οι εταιρείες επιλέγουν να συνεργαστούν με “influencers”.

Παράλληλα όμως, το φαινόμενο αυτό δημιούργησε μια αγορά στην οποία μπορεί κανείς να αγοράσει σε αρκετά «οικονομικές τιμές» followers, likes, κ.λπ.

Η έκθεση ασχολήθηκε επίσης με τις γκρίζες περιοχές σε περιπτώσεις απάτης με επιρροή, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης αυτοματοποιημένων υπηρεσιών, οι οποίες επιτρέπουν στους χρήστες των κοινωνικών δικτύων να ασχολούνται με τις δημοσιεύσεις άλλων, με αντάλλαγμα ένα like.

www.MedicalManage.gr

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων