Χρήση Βίντεο και Προσκλήσεων Call To Action (CTA) στην Ιστοσελίδα σας

Βίντεο

Η οπτική αφήγηση είναι ένα σημαντικό στοιχείο του επιτυχημένου μάρκετινγκ και είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύετε επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας, ειδικά όταν έχετε δημιουργήσει την εμπειρία που έχετε στο μυαλό σας.

Τα βίντεο είναι μια από τις πιο διαδραστικές και ενδιαφέρουσες μορφές περιεχομένου.

Τα βίντεο είναι μια από τις πιο διαδραστικές και ενδιαφέρουσες μορφές περιεχομένου.

Η προσθήκη βίντεο στην ιστοσελίδα σας, μπορεί να αυξήσει την αφοσίωση των ασθενών σας και να αυξήσει τον χρόνο που παραμένουν εκεί.

Τα βίντεο, αποτελούν μια ενδιαφέρουσα μέθοδο για την προσθήκη σχετικού περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας.

Περιεχόμενο όπως blogs βίντεο και μαρτυρίες ασθενών, μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με το κοινό-στόχο σας.

Εάν έχετε δημιουργήσει ένα βίντεο που παρέχει πληροφορίες σχετικά με την πρακτική ή τις υπηρεσίες σας, θα πρέπει να είναι κάτι που θέλετε να βλέπουν συχνά οι επισκέπτες του ιστότοπού σας.

Ωστόσο, όταν σκοπεύετε να προσθέσετε ένα βίντεο, βεβαιωθείτε ότι η ποιότητα του βίντεο είναι υψηλή και τα γραφικά του να είναι επαγγελματικών προδιαγραφών, καθώς τα βίντεο χαμηλής ποιότητας, οδηγούν τους επισκέπτες μακριά από τον ιστότοπό σας.

Επιλέξτε λοιπόν ένα επαγγελματικό βίντεο, το οποίο θα προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες και θα κάνει τους επισκέπτες να αισθάνονται σίγουροι για την πρακτική και τις υπηρεσίες σας.

Για παράδειγμα, η  χρήση ενός "βίντεο επεξήγησης", είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα που κάνει τον ιστότοπό σας ελκυστικό και ενημερωτικό, χωρίς να προσθέτει μεγάλο περιεχόμενο.

Οι περισσότεροι συνήθως επισκέπτες σε έναν ιστότοπο, προτιμούν να παρακολουθούν ένα βίντεο αντί να διαβάζουν ένα μακρύ κείμενο.

Η προσθήκη βίντεο μπορεί να φαίνεται σαν μεγάλη δουλειά, αλλά δεν είναι τόσο απαιτητική όσο φαίνεται.

Για να δημιουργήσετε βίντεο, μπορείτε απλώς να επανατοποθετήσετε το υπάρχον περιεχόμενό σας σε βίντεο παρουσίασης.

Προσκλήσεις Call To Action (CTA)

Μερικά συναρπαστικά CTA, αν χρησιμοποιηθούν με σύνεση, μπορούν να ενισχύσουν το ποσοστό παραμονής των επισκεπτών σας.

Σκεφτείτε ότι τα CTA παρακινούν τους επισκέπτες σας για να πραγματοποιήσουν τις επιθυμητές ενέργειες.

Μερικά συναρπαστικά CTA, αν χρησιμοποιηθούν με σύνεση, μπορούν να ενισχύσουν το ποσοστό παραμονής των επισκεπτών σας.

Το μυστικό για τα CTA, είναι να χρησιμοποιήσετε τη σωστή γλώσσα και να σχεδιάσετε την τοποθέτησή τους στρατηγικά.

Η τέλεια στιγμή για να ζητήσετε από τους επισκέπτες σας να αλληλεπιδράσουν με ένα CTA, είναι μετά την ολοκλήρωση της ανάγνωσης του περιεχομένου σας.

Συνήθως οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας αποχωρούν από αυτή μόλις συγκεντρώσουν τις πληροφορίες που αναζητούν.

Ωστόσο, με μια κατάλληλη ενέργεια CTA ενδέχεται να τους δοθεί ένας ακόμη λόγος για να εξερευνήσουν τον ιστότοπό σας λίγο περισσότερο.

Ένα στρατηγικά τοποθετημένο κουμπί CTA, μπορεί να μετατρέψει τους παθητικούς επισκέπτες της ιστοσελίδας σε ενεργούς, έτοιμους να προγραμματίσουν ένα ραντεβού ή να εγγραφούν στα newsletters σας.

Το να κάνετε ορατά τα CTA σας, θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους του ιστότοπού σας.

Το περιεχόμενο των κουμπιών CTA σας, είναι η καλύτερη ευκαιρία να επικοινωνήσετε με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.

Το σαφές και συνοπτικό κείμενο, μπορεί να αυξήσει την αφοσίωση των ασθενών και να κάνει σαφέστερους τους σκοπούς σας.

Το πρόβλημα με ένα στατικό CTA είναι ότι η πλειοψηφία των επισκεπτών σας, μπορεί να το χάσει, γι’ αυτό και  ένας από τους καλύτερους τρόπους αντιμετώπισης αυτού του προβλήματος, είναι η χρήση ενός κινούμενου slide-in opt-in, το οποίο θα τραβήξει την προσοχή των επισκεπτών, χωρίς να τους ενοχλεί.

Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να προσελκύσετε επισκέπτες στον ιστότοπό σας.

Ωστόσο, το πιο σημαντικό στοιχείο είναι να έχετε περιεχόμενο το οποίο ενδιαφέρει τους επισκέπτες σας.

Η επικαιροποίηση του ιστότοπού σας με λέξεις-κλειδιά, μπορεί να φέρει περισσότερους επισκέπτες, αλλά δεν αποτελεί μακροπρόθεσμη λύση.

Ένας επιτυχημένος ιστότοπος, θα πρέπει να επιτύχει τη σωστή ισορροπία, προκειμένου να προωθήσει τις υπηρεσίες σας και προσελκύσει ασθενείς στο ιατρείο σας.

Ο ιστότοπός σας, πρέπει να είναι αρκετά εντυπωσιακός για να προσελκύσει την προσοχή των επισκεπτών, αλλά θα πρέπει και να είναι αρκετά χρήσιμος, ώστε να μεταφέρει την ουσία της πρακτικής σας.

www.MedicalManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.