Home Τεχνολογία - Λογισμικό Ποιο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης Είναι το Ιδανικό για το Ιατρείο σας;
mobile apps

Ποιο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης Είναι το Ιδανικό για το Ιατρείο σας;

Έχετε ένα λογαριασμό σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, για να δημοσιεύετε οτιδήποτε θέλετε, οπουδήποτε και αν βρίσκεστε;

Ή μήπως έχετε δημιουργήσει λογαριασμούς σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και τώρα ξοδεύετε πολύ χρόνο και ενέργεια προσπαθώντας να τα διατηρείτε ενημερωμένα.

Όπως σε κάθε μορφή μάρκετινγκ και διαφήμισης, έτσι και για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρειάζεται μια στρατηγική.

Είναι καλύτερα λοιπόν να επιλέξετε αυτά που ταιριάζουν περισσότερο στα χαρακτηριστικά και στις ανάγκες σας και να τα χρησιμοποιείτε με τον καλύτερο τρόπο.

Οι περισσότεροι γιατροί δεν έχουν τις κατάλληλες γνώσεις σχετικά με το πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που τους παρέχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μια σωστά προβαλλόμενη στρατηγική σε αυτά τα μέσα, μπορεί να βελτιώσει και να αυξήσει την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης και κατά συνέπεια τα ποσοστά επισκέψεων σε αυτήν.

Ωστόσο, πώς μπορείτε να αναπτύξετε μια αποτελεσματική στρατηγική στα social media, αν δεν γνωρίζετε καν τις πλατφόρμες τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε;

Οι επιλογές είναι πολλές, αλλά ποια πλατφόρμα ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες του ιατρείου σας;

Το Facebook ή το Instagram;

Το Twitter ή το Pinterest;

Για να αποφασίσετε ποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης τελικά θα επιλέξετε, θα πρέπει να εξετάσετε το κοινό-στόχος σας, το περιεχόμενο που θέλετε να προωθήσετε και τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Παρακάτω θα δούμε έναν πλήρη οδηγό για το πώς να επιλέξετε τα κατάλληλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το ιατρείο σας.

1. Facebook

Με περισσότερους από 1,7 δις ενεργούς χρήστες παγκόσμια, το Facebook είναι η πλατφόρμα που χρησιμοποιούν οι περισσότερες επιχειρήσεις.

Χρησιμοποιώντας το, μπορείτε να μοιραστείτε ένα ελκυστικό περιεχόμενο με το κοινό-στόχο σας και επιπλέον, σας βοηθά να συλλέξετε πληροφορίες για τους ασθενείς σας.

Παρόλα αυτά, θα πρέπει να είστε σίγουροι ότι θα παρακολουθείτε τα σχόλια τους και θα ανταποκρίνεστε άμεσα σε αυτά.

Κοινό: Συνήθως μεταξύ 15 και 49 ετών. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, σχεδόν το 91% των millennials έχει λογαριασμό στο Facebook.

Κατάλληλο για: Ιατρεία που θέλουν να χτίσουν σχέσεις εμπιστοσύνης, με διάρκεια, με τους ασθενείς.

Το Facebook λειτουργεί κυρίως με το μοντέλο pay-for-play, το οποίο σημαίνει ότι το περιεχόμενο που κοινοποιείτε και οι αναρτήσεις σας ενδέχεται να μην προσεγγίζουν το ευρύτερο κοινό, εκτός αν πληρώνετε για να τις προωθήσετε.

Πχ, με το ποσό των 10 ευρώ, θα μπορούσατε να προσελκύσετε έως και 500 άτομα.

Πρέπει να είστε στο Facebook;

Σίγουρα ναι!

Αλλά μόνο αν δεν έχετε πρόβλημα με τον ανταγωνισμό.

Σύμφωνα με μια μελέτη, πάνω από το 70% των online χρηστών χρησιμοποιούν το Facebook.

Είναι το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Εάν το κοινό-στόχος σας χρησιμοποιεί το διαδίκτυο, είναι πολύ πιθανό να έχει λογαριασμό στο Facebook.

Πολλοί θεωρούν ότι το Pinterest είναι μόνο για ταξιδιώτες, λάτρεις του φαγητού ή fashionistas.

2. Instagram

Το Instagram έχει πάνω από 800 εκατ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες και ισχυρίζεται ότι κατέχει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά συμμετοχής από άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Συγκεκριμένα, ισχυρίζεται ότι αποτελεί την καλύτερη πλατφόρμα για την προσέλκυση των millennials και των χρηστών που προσελκύονται από την εικόνα ή το βίντεο.

Η πλατφόρμα προτιμά το περιεχόμενο που είναι ελκυστικό στο μάτι.

Στο Instagram, ιδιαίτερη σημασία έχουν τα hashtags.

Ενώ άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter, χρησιμοποιούν ένα ή δύο hashtags ανά post, το Instagram ενθαρρύνει τους χρήστες να χρησιμοποιούν όσο το δυνατόν περισσότερα hashtags, σχετικά πάντα με το περιεχόμενο.

Κοινό: Περίπου το 90% των χρηστών του Instagram είναι ηλικίας κάτω των 35 ετών.

Κατάλληλο για: Ιατρεία που θέλουν να προωθήσουν το brand τους μέσω της δημοσίευσης και της ανταλλαγής ελκυστικού περιεχομένου.

Είναι λίγο δύσκολο να μετρηθεί η άμεση απόδοση της επένδυσης.

Επιπλέον, είναι δύσκολο να συνδέσετε τον λογαριασμό του Instagram με μια ιστοσελίδα, αλλά μπορείτε να συμπληρώσετε ένα μικρό βιογραφικό σας.

Γι’ αυτό τον λόγο, η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι καλύτερη για την προώθηση ενός brand ή για την παροχή υποστήριξης σε λογαριασμούς άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Πρέπει να είστε στο Instagram;

Ναι, ειδικά εάν το περιεχόμενο που προωθείτε είναι οπτικά ελκυστικό.

Το Instagram λειτουργεί άψογα σε συνδυασμό με το Facebook ή το Twitter και μπορεί να βοηθήσει το ιατρείο σας να αναπτυχθεί.

3. Twitter

Με περισσότερα από 7.000 tweets κάθε λεπτό, το Twitter μπορεί να εξασφαλίσει μια θέση στη στρατηγική σας, εάν θέλετε να έχετε επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με το κοινό-στόχο σας.

Το Twitter συνδυάζει τέλεια όλους τους τύπους δημιουργικής επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένων του βίντεο, της εικόνας και του κειμένου.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λειτουργίες όπως οι ψηφοφορίες και τα hashtags για να τραβήξετε την προσοχή εκατομμυρίων χρηστών.

Σύμφωνα με μια έρευνα, το 42% των χρηστών του Twitter περιμένουν να λάβουν απάντηση μέσα σε μία ώρα από την ανάρτηση του ερωτήματος ή της ανησυχίας τους.

Θα προσελκύσετε περισσότερους fans όταν οι ήδη υπάρχοντες αρχίζουν να αλληλεπιδρούν και να μοιράζονται το περιεχόμενό σας.

Μπορείτε να δημοσιεύσετε ειδήσεις και άρθρα σχετικά με την ειδικότητά σας.

Τα hashtags μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις αλληλεπιδράσεις στις αναρτήσεις σας, γι ‘αυτό προσπαθήστε να συμπεριλάβετε όσο το δυνατόν περισσότερα.

Για να διατηρήσετε μια καλή ροή, είναι απαραίτητο να κάνετε ορισμένα tweet μερικές φορές την ημέρα.

Κοινό: Οι χρήστες του Twitter είναι από διάφορες ηλικιακές ομάδες, αλλά η πλειοψηφία αυτών είναι μεταξύ 18 και 50 ετών.

Κατάλληλο για: Ιατρεία που διαθέτουν άφθονο περιεχόμενο για κοινή χρήση και με στόχο την άμεση σύνδεση με υπάρχοντες και δυνητικούς ασθενείς.

Εάν δεν υπάρχει συχνή ροή στις αναρτήσεις σας, τα tweets σας μπορεί να έχουν μικρή διάρκεια ζωής.

Για να αποκτήσετε και να διατηρήσετε πολλούς ακόλουθους, θα πρέπει να είστε πολύ δραστήριοι και να δημοσιεύετε ενδιαφέρον περιεχόμενο.

Πρέπει να είστε στο Twitter;

Ναι, ειδικά αν στοχεύετε σε ένα νεότερο κοινό.

Το επίκαιρο και ποικίλο περιεχόμενο λειτουργεί εξαιρετικά στο Twitter.

Ωστόσο, μην ξεχνάτε ότι ένα tweet φτάνει στο αποκορύφωμά του μετά από 18 λεπτά, οπότε είναι σημαντικό να έχετε έτοιμο το επόμενο tweet γρήγορα.

4. Pinterest

Πολλοί θεωρούν ότι το Pinterest είναι μόνο για ταξιδιώτες, λάτρεις του φαγητού ή fashionistas.

Παρόλα αυτά, με περισσότερους από 100 εκατ. ενεργούς χρήστες, είναι μια από τις λίγες πλατφόρμες όπου το παλιό περιεχόμενο μπορεί επίσης να είναι αξιοποιηθεί.

Το Pinterest είναι ουσιαστικά μια πλατφόρμα στην οποία οι άνθρωποι μπορούν να «καρφιτσώσουν» το περιεχόμενο που δημοσιεύουν, γεγονός που την καθιστά μία από τις πιο αποτελεσματικές πλατφόρμες που παραπέμπουν στις ιστοσελίδες και αυξάνουν την επισκεψιμότητάς τους.

Κοινό: Περίπου το 85% των χρηστών είναι γυναίκες και το 67% είναι millennials.

Κατάλληλο για: Ιατρεία που μπορούν να μοιράζονται περιεχόμενο ή εικόνες που απεικονίζουν το πριν και το μετά των ασθενών, αλλά πάντα με τη συγκατάθεσή τους.

Το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης θεωρείται αργό όσον αφορά την προσέλκυση του κοινού.

Ωστόσο, εάν μπορείτε να καταφέρετε να δημιουργήσετε ένα φρέσκο περιεχόμενο που είναι ελκυστικό, μπορεί να αποδειχθεί μια ιδανική πλατφόρμα.

Πρέπει να βρεθείτε στο Pinterest;

Ναι, αλλά μόνο αν μπορείτε να δημιουργείτε συχνά περιεχόμενο αρκετά ελκυστικό.

5. LinkedIn

Αρχικά, το LinkedIn δημιουργήθηκε ως ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Στη συνέχεια, εξελίχθηκε ως δύναμη για μικρές επιχειρήσεις και στελέχη, αλλά και μεγάλες εταιρείες, με περισσότερους από 100 εκατ. χρήστες.

Αν θέλετε να επικοινωνείτε με τους συναδέλφους, και την επαγγελματική σας κοινότητα, πρέπει να έχετε ενεργή παρουσία.

Η διατήρηση της παρουσίας σας στο LinkedIn θα αυξήσει την προβολή του ιατρείου σας, κυρίως σε άλλους επαγγελματίες.

Μπορείτε να αυξήσετε την επαγγελματική αξιοπιστία σας, παραμένοντας ενεργός σε ομάδες και αφήνοντας τα σχόλια σας.

Ενώ υπάρχουν διαφορετικές απόψεις σχετικά με το τι πρέπει και δεν πρέπει να δημοσιεύεται στο LinkedIn, ένας καλός κανόνας είναι να παραμείνετε σε ένα καθαρά επαγγελματικό περιεχόμενο το οποίο σχετίζεται με το ιατρείο σας.

Κοινό: Πάνω από το 50% των χρηστών είναι μεταξύ 30 και 64 ετών.

Κατάλληλο για: Ιατρεία που συνεργάζονται με άλλους επαγγελματίες και θέλουν να αυξήσουν την ποιότητα και την ποσότητα των επαγγελματικών αναφορών τους.

Ο μόνος λόγος για την παρουσία σας στο LinkedIn είναι για να προωθήσετε το brand του ιατρείου σας .

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι στο LinkedIn;

Ναι, αλλά μόνο αν μπορείτε να ακολουθήσετε το συγκεκριμένο επιχειρηματικό παιχνίδι.

Το εξειδικευμένο κοινό του LinkedIn είναι γεμάτο από μεγάλες ιδέες για την παραγωγικότητα, τη δεοντολογία, τη δικτύωση και την πρόσληψη.

Ποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης τελικά θα σας προσφέρει περισσότερα;

Παρόλο που θεωρείται ότι ένα ιατρείο χρειάζεται παρουσία μόνο σε τρία μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτό μπορεί να μην ισχύει για κάθε γιατρό.

Όλα πρέπει να ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες ανάγκες και τους επιχειρηματικούς στόχους του.

Οι ειδικοί συστήνουν το Facebook και το Instagram, καθώς είναι οι δύο πλατφόρμες που προσελκύουν περισσότερους ασθενείς.

Ωστόσο, συνιστάται να επικεντρωθείτε πρώτα σε μια κοινωνική πλατφόρμα και από εκεί να προχωρήσετε σταδιακά.

Το Facebook είναι ένας από τους καλύτερους δικτυακούς τόπους κοινωνικής δικτύωσης για τη διατήρηση στενής επαφής με τους υπάρχοντες και τους πιθανούς ασθενείς σας.

Όχι μόνο θα σας βοηθήσει να οικοδομήσετε και να διατηρήσετε την αφοσίωση των ασθενών που ήδη έχετε, αλλά θα συμβάλει επίσης στην προσέλκυση νέων ασθενών.

Το μυστικό για το επιτυχές μάρκετινγκ βρίσκεται στην αξία που μπορούν να προσφέρουν οι υπηρεσίες σας στους ασθενείς σας.

Αντώνης Σακάλογλου, Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, PhD
ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ
www.MedicalManage.gr

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων