3 Ψηφιακές Τάσεις που Πρέπει να Ακολουθήσουν οι Ιατροί

Τα τελευταία χρόνια υπήρξαν αρκετές δυναμικές αλλαγές σχετικά με την προσέλκυση ασθενών από τους ιατρούς.

Για πρώτη φορά στην ιστορία, η περισσότερη επισκεψιμότητα και χρήση στο διαδίκτυο προέρχεται από κινητές συσκευές και όχι από επιτραπέζιους υπολογιστές.

Παρακάτω θα δούμε 3 από τις πιο σημαντικές ψηφιακές τάσεις, που πρέπει να γνωρίζουν ο ιατροί για να συνεχίζουν να αυξάνουν τον αριθμό των ασθενών τους.

1η - Η χρήση των Smartphone

Για πρώτη φορά στην ιστορία, η περισσότερη επισκεψιμότητα και χρήση στο διαδίκτυο προέρχεται από κινητές συσκευές και όχι από επιτραπέζιους υπολογιστές.

Στην πραγματικότητα, έως το 50% της χρήσης του διαδικτύου γίνεται πλέον από smartphone ή tablet και ο μέσος Έλληνας περνά έως και 3 ώρες την ημέρα πάνω σε μια κινητή συσκευή.

Ως αποτέλεσμα της αυξανόμενης χρήσης των smartphone έναντι επιτραπέζιων υπολογιστών παγκόσμια, η Google έχει ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να προσαρμόζουν τους ιστότοπούς τους έτσι ώστε ν' ανταποκρίνονται σε κινητά.

Ένας ιστότοπος με δυνατότητα απόκρισης σε κινητά είναι αυτός που αλλάζει αυτόματα τη διάταξη και τις τοποθετήσεις ορισμένων μενού και κουμπιών αυτόματα.

Μάλιστα τα τελευταία χρόνια, η Google έχει αρχίσει να επιβάλλει κυρώσεις σε ιστότοπους που δεν κάνουν αυτήν την προσαρμογή, υποβαθμίζοντάς τους, ώστε στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης να βρίσκονται εκτός της πρώτης σελίδας.

Τι σημαίνει αυτό για το ιατρείο σας;

Εάν ένας πιθανός ασθενής στην περιοχή σας αναζητά έναν ιατρό της ειδικότητάς σας, οι ιστοσελίδες που ανταποκρίνονται σε κινητά θα ξεπερνούν σε κατάταξη αυτές που δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι σχεδόν οι μισοί ασθενείς πλέον χρησιμοποιούν τη Google για να αναζητήσουν έναν ιατρό, αν ο ιστότοπός σας δεν κατατάσσεται στην πρώτη σελίδα, επειδή είναι ξεπερασμένος, θα μπορούσατε να χάσετε αρκετούς ασθενείς τον μήνα και να τους χαρίσετε στους ανταγωνιστές σας.

Πολλά ιατρεία δεν ενημερώνουν συχνά τις ιστοσελίδες τους λόγω κόστους και χρόνου.

Ωστόσο, ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας σας μπορεί να μην έχει το κόστος το οποίο πιστεύετε.

Σκεφτείτε πόσους νέους ασθενείς, και επομένως έσοδα, μπορεί να χάσετε από τους ανταγωνιστές σας εξαιτίας αυτού.

Επιπλέον, αν χρησιμοποιείτε οποιαδήποτε μορφή ψηφιακού μάρκετινγκ (Google Adwords, διαφημίσεις μέσω κοινωνικών μέσων κ.λπ.), είναι πιθανό οι λογαριασμοί σας να τιμωρούνται ή να βαθμολογούνται χαμηλότερα ,για όσους κάνουν αναζήτηση από κινητό τηλέφωνο.

2η - Η σημαντικότητα του Video

Σήμερα πλέον σχεδόν το 30% της συνολικής δραστηριότητας στο διαδίκτυο αποτελείται από παρακολούθηση βίντεο, και οι χρήστες περνούν μία ή περισσότερες ώρες κάθε εβδομάδα βλέποντας βίντεο σε ιστότοπους όπως το YouTube και το Facebook.

Το YouTube είναι πλέον η δεύτερη πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης στον κόσμο μετά τη Google.

Πολλοί ασθενείς επιλέγουν να παρακολουθούν βίντεο από ιατρούς που εξηγούν αιτίες και θεραπείες για διάφορες παθήσεις, αντί να διαβάζουν μεγάλης έκτασης γραπτό περιεχόμενο.

Πρόκειται για τον "σύγχρονο ασθενή" που έχει λιγότερο χρόνο για να διαβάσει περιεχόμενο και θέλει να πάρει πληροφορίες εύκολα και αποτελεσματικά.

Οι ασθενείς που παρακολουθούν βίντεο πρακτικής των ιατρών, αισθάνονται ότι έχουν μια εικόνα για την προσωπικότητα και τη συμπεριφορά του, πριν τον συναντήσουν και οι περισσότεροι πιστεύουν ότι ένα βίντεο μπορεί να επηρεάσει τις αποφάσεις τους.

Τι σημαίνει αυτό για το ιατρείο σας;

Η επένδυση στη δημιουργία βίντεο υψηλής ποιότητας με περιεχόμενο είναι επιτακτική για τα ιατρεία που αναπτύσσουν στρατηγική στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Το περιεχόμενο του βίντεο μπορεί να περιλαμβάνει ερωτήσεις και απαντήσεις του ιατρού σχετικά με διάφορες παθήσεις και προβλήματα, ή μαρτυρίες ασθενών.

Τα βίντεο αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές στρατηγικές μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων.

Η επένδυση στη δημιουργία βίντεο υψηλής ποιότητας με περιεχόμενο είναι επιτακτική για τα ιατρεία που αναπτύσσουν στρατηγική στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
3η - Κοινωνικά μέσα ενημέρωσης ως κύρια πηγή ειδήσεων

Σχεδόν πλέον οι μισοί Έλληνες ενημερώνονται για τις ειδήσεις από τα κοινωνικά δίκτυα.

Αυτό είναι μια σημαντική στροφή από την τηλεόραση και τις εφημερίδες που ήταν μέχρι πρότινος οι κύριες πηγές ειδήσεων, και δεν προκαλεί καθόλου έκπληξη καθώς ο μέσος Έλληνας ξοδεύει σχεδόν μία ώρα την ημέρα στα κοινωνικά δίκτυα.

Ο πιθανός λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ότι καθώς οι ιστότοποι των κοινωνικών μέσων, όπως το Facebook, χρησιμεύουν ως συγκεντρωτικοί ιστότοποι ειδήσεων όπου οι χρήστες μπορούν να βρουν πληροφορίες από όλες τις αξιόπιστες πηγές ειδήσεων, από τοπικές εφημερίδες έως εθνικά τηλεοπτικά δίκτυα, σε ένα μόνο μέρος.

Τα κοινωνικά δίκτυα αναγνώρισαν πολύ νωρίς τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσαν να αποκομίσουν έσοδα από τον χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες στα δίκτυά τους, επιτρέποντας την προβολή διαφημίσεων υψηλής στοχοθεσίας .

Τι σημαίνει αυτό για το ιατρείο σας;

Όλη αυτή η περίοδος που αφιερώνετε στα κοινωνικά μέσα κάθε μέρα είναι η ιδανική ευκαιρία να αναδείξετε τις υπηρεσίες και τις γνώσεις σας σε πιθανούς ασθενείς.

Όταν χρησιμοποιούνται σωστά, οι διαφημίσεις στο Facebook και στο Instagram μπορούν να στοχεύουν σε χρήστες ανάλογα με τις τοποθεσίες, τις συμπεριφορές και τους ιστοτόπους τους οποίους επισκέφθηκαν πρόσφατα και τα ενδιαφέροντά τους.

Η γνώση των συμπεριφορών αυτών μπορεί να σας επιτρέψει να στοχεύσετε τις διαφημίσεις απευθείας σε εκείνους της περιοχής σας, να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητά σας και να προσελκύσετε νέους ασθενείς.

Φανταστείτε μια διαφήμιση σε μια εφημερίδα που προβλήθηκε μόνο σε άτομα με συγκεκριμένη πάθηση...

Αυτό ακριβώς μπορεί να κάνει το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων για το ιατρείο σας!

www.MedicalManage.gr

Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.