Στοιχεία Ικανοποίησης Ασθενή-Πελάτη

Η πιστότητα του πελάτη βασίζεται πάνω απ' όλα στην ικανοποίηση του.

Αυτή η έννοια της ανταπόκρισης στις ανάγκες και τις προσδοκίες του ασθενή, παίρνει τη θέση της στις υπηρεσίες που προσφέρει ο ιατρός.

Patient_Satisfaction

Τα Στοιχεία που Συνθέτουν την Ικανοποίηση του Ασθενή Είναι:

  • Η διαδικασία του να ακούτε τον πελάτη "Με άκουσε προσεκτικά".
  • Ο διάλογος πάνω στους στόχους και συχνά μια διαπραγμάτευση. Ο ασθενής πρέπει να θεωρείται σαν ενεργός συνομιλητής που απαιτεί σεβασμό.
  • Υπάρχει μια σχέση κερδίζω/κερδίζεις που στηρίζεται στην αμοιβαία εκτίμηση της κατάστασης και από τα δυο μέρη. Αυτές οι στιγμές είναι μια ευκαιρία να παρέχουμε παιδαγωγικές πληροφορίες στον ασθενή.
  • Οι αμοιβαίες συμφωνίες (τις είδαμε παραπάνω).
  • Οι συνεργάτες του ιατρού(νοσοκόμος, μαία, διαιτολόγος, αισθητικός, φυσικοθεραπευτής κ.α).
  • Η παρακολούθηση που περιλαμβάνει επαναληπτικές επισκέψεις, ή τηλεφωνική παρακολούθηση.

Patient Satisfaction

Πλάνο μιας Συμφωνίας Βάσει Στόχων

Είναι απαραίτητο για να ενεργοποιήστε μια ενεργό συμμετοχή του ασθενή να:

  1. Καθορίστε στόχους (ιατρού, ασθενή).
  2. Οριοθετήστε τους στόχους στα απαραίτητα χρονικά στάδια όπου ιδανικά περιμένετε ένα αποτέλεσμα.
  3. Κινητοποιήστε την συνεργασία του πελάτη σας. Βάλτε τον να σας πει τι θα κάνει ακριβώς στο πρώτο ενικό.
  4. Ζητείστε με θετικές φράσεις από τον ασθενή, να συμφωνήσει για το όφελος.
  5. Να είστε συγκεκριμένος και ρεαλιστικός. Μην μιλάτε με γενικότητες.
  6. Απαντήστε σε όλες του τις ερωτήσεις(ποιος, τι, πότε, που, μέχρι πόσο, σε ποιες συνθήκες, με τι μέσα…).
  7. Οργανώστε, με την συγκατάθεση του ασθενή, τον επανέλεγχο.
  8. Εξηγείστε του τι θα κάνει στα επόμενα βήματα.
  9. Κάντε συγκεκριμένο το επιθυμητό αποτέλεσμα σε κάθε στάδιο.
  10. Αντιμετωπίστε τις αντιρρήσεις, τις αντιστάσεις του πελάτη.
  11. Ενισχύστε την τελική ικανοποίηση της αναγνώρισης του οφέλους.

Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.