Home Πιστότητα Ασθενή Στοιχεία Ικανοποίησης Ασθενή – Πελάτη
Η πιστότητα του πελάτη βασίζεται πάνω απ' όλα στην ικανοποίηση του.

Στοιχεία Ικανοποίησης Ασθενή – Πελάτη

Η πιστότητα του πελάτη βασίζεται πάνω απ’ όλα στην ικανοποίηση του.

Αυτή η έννοια της ανταπόκρισης στις ανάγκες και τις προσδοκίες του ασθενή, παίρνει τη θέση της στις υπηρεσίες που προσφέρει ο ιατρός.

Τα στοιχεία που συνθέτουν την ικανοποίηση του ασθενή είναι:

Η διαδικασία του να ακούτε τον πελάτη.

Ο διάλογος πάνω στους στόχους και συχνά μια διαπραγμάτευση.

Ο ασθενής πρέπει να θεωρείται σαν ενεργός συνομιλητής που απαιτεί σεβασμό.

Υπάρχει μια σχέση κερδίζω/κερδίζεις που στηρίζεται στην αμοιβαία εκτίμηση της κατάστασης και από τα δυο μέρη.

Αυτές οι στιγμές είναι μια ευκαιρία να παρέχουμε παιδαγωγικές πληροφορίες στον ασθενή.

Οι αμοιβαίες συμφωνίες (τις είδαμε παραπάνω).

Οι συνεργάτες του ιατρού(νοσοκόμος, μαία, διαιτολόγος, αισθητικός, φυσικοθεραπευτής κ.ά.).

Η παρακολούθηση που περιλαμβάνει επαναληπτικές επισκέψεις ή τηλεφωνική παρακολούθηση.

Πλάνο μιας συμφωνίας βάσει στόχων

Είναι απαραίτητο για να ενεργοποιήστε μια ενεργό συμμετοχή του ασθενή να:

Καθορίστε στόχους (ιατρού, ασθενή).

Οριοθετήστε τους στόχους στα απαραίτητα χρονικά στάδια όπου ιδανικά περιμένετε ένα αποτέλεσμα.

Κινητοποιήστε την συνεργασία του πελάτη σας και βάλτε τον να σας πει τι ακριβώς θα κάνει.

Ο ασθενής πρέπει να θεωρείται σαν ενεργός συνομιλητής που απαιτεί σεβασμό.

Ζητήστε με θετικές φράσεις από τον ασθενή, να συμφωνήσει για το όφελος.

Να είστε συγκεκριμένος και ρεαλιστικός και να μην μιλάτε με γενικότητες.

Απαντήστε σε όλες του τις ερωτήσεις(ποιος, τι, πότε, πού, μέχρι πόσο, σε ποιες συνθήκες, με τι μέσα…).

Οργανώστε, με την συγκατάθεση του ασθενή, τον επανέλεγχο.

Εξηγήστε του τι θα κάνει στα επόμενα βήματα.

Κάντε συγκεκριμένο το επιθυμητό αποτέλεσμα σε κάθε στάδιο.

{module title=”Adsence article”}

Αντιμετωπίστε τις αντιρρήσεις, τις αντιστάσεις του πελάτη.

Ενισχύστε την τελική ικανοποίηση της αναγνώρισης του οφέλους.

{module title=”Υπογραφή”}

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων