Πιστότητα Ασθενή

Η πιστότητα είναι μία κατάσταση του μυαλού!

Από οικονομικής πλευράς, η πιστότητα σας βοηθάει στο να αυξήσετε τα έσοδά σας και φυσικά αυξάνει τη φήμη και την εικόνα σας.

Εντούτοις, θα πρέπει να θυμόμαστε ότι για να καλλιεργήσουμε την πιστότητα, χρειάζεται μια συναισθηματική σύνδεση που χαρακτηρίζεται από εμπιστοσύνη, άνεση, κατανόηση, συγχώρεση, προσκόλληση και υπερηφάνεια.

Χρειάζεται ένας συναισθηματικός δεσμός με τον πελάτη-ασθενή.

Η πιστότητα των πελατών είναι καθαρά μία λειτουργία της υποκειμενικής αντίληψης του πελάτη σχετικά με την αξία που του παρέχεται, βασιζόμενη ανάλογα σε αυτό που χρειάζονται και επιθυμούν την κάθε δεδομένη χρονική στιγμή.

Πρόκειται για μία ΑΝΤΙΛΗΨΗ, βασισμένη στην εμπειρία!

customer loyalty

Θα χρειαστεί λοιπόν, να δημιουργήσετε «εμπειρίες» στο Ιατρείο σας που να "αξίζει" κάποιος να επιστρέψει σε σάς για αυτές.

Με τους νέους πελάτες-ασθενείς να γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, και να είναι πλέον πιο "δαπανηρό" το να τους αποκτήσει κανείς, γιατί να μην επικεντρωθείτε στο να αυξήσετε τις αποδοχές σας μέσω της πιστότητας των ήδη ασθενών-πελατών σας;

Υπάρχουν πολλά οφέλη για το Ιατρείο σας - όταν επικεντρωθείτε στην ανάπτυξη ενός προγράμματος ενεργειών βασισμένο στην πιστότητα:

• Οι πιστοί πελάτες συνήθως ξοδεύουν και περισσότερο.

• Αποτελούν ένα ρεύμα κερδών με την πάροδο του χρόνου. Ακόμη και σε δύσκολους καιρούς, οι πιστοί πελάτες-ασθενείς εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν την πιο κερδοφόρα κατηγορία σας.

• Οι πιστοί πελάτες κοστίζουν λιγότερο για να εξυπηρετηθούν.

• Το προσωπικό σας είναι εξοικειωμένο με αυτούς και έχουν περασμένο το ιστορικό τους στο αρχείο.

• Οι πιστοί ασθενείς είναι λιγότερο «ευαίσθητοι» σε ότι αφορά τις χρεώσεις, εφ 'όσον τους παρέχετε υπηρεσίες αξίας και είστε ανταγωνιστικοί σε λογικά πλαίσια.

Οι πελάτες σας είναι ήδη εξοικειωμένοι με εσάς, τους αρέσει να συνεργάζονται μαζί σας.

Η τιμή της ιατρικής πράξης είναι ένα σημαντικό στοιχείο της υπηρεσίας σας, τώρα περισσότερο από ποτέ, αλλά δεν αποτελεί και την μοναδική μεταβλητή για τους πελάτες.

customer loyalty 2

• Οι πιστοί πελάτες-ασθενείς είναι πιο επιεικείς. Οι νέοι πελάτες συχνά θα πρέπει να δελεαστούν με χαμηλές τιμές και άλλα κίνητρα. Το "break- even" σε αυτούς τους νέους πελάτες, μπορεί να μετρηθεί κατά τη διάρκεια μιας μακρύτερης χρονικής περιόδου.

Ας το παραδεχτούμε, με τους πιστούς σας πελάτες έχετε δημιουργήσει ένα «συναισθηματικό τραπεζικό λογαριασμό» μαζί τους με την πάροδο του χρόνου. Τα επίπεδα ανοχής μαζί σας θα είναι μεγαλύτερα από ό, τι θα είναι με τους άλλους.

Ας δεχθούμε ότι έχετε αποδείξει πως εργάζεστε προς όφελός τους και ενδιαφέρεστε για τις ανάγκες τους.

• Οι πιστοί πελάτες είναι πιο πιθανό να πληρώσουν την πλήρη τιμή της υπηρεσίας.
Διαφορετικά "εκπαιδεύετε" τους πελάτες σας να αναμένουν από εσάς ειδικές τιμές σε ορισμένες υπηρεσίες σας.

• Οι πιστοί πελάτες σας βοηθούν να βελτιώσετε το Ιατρείο σας. Θα σας δώσουν ανατροφοδότηση σχετικά με τα πράγματα που δε λειτουργούν, θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις διαδικασίες σας, και αν τους ζητηθεί, θα σας ενημερώσουν με το τι μπορεί να χρειαστεί στο μέλλον.

Αυτοί είναι οι πιο αποδοτικοί "σύμβουλοι" που θα μπορούσατε να μιλήσετε.

Αυτός είναι ο λόγος που οι online και offline έρευνες είναι τόσο ζωτικής σημασίας για τη μελλοντική επιτυχία της επιχείρησής σας.

Για να μεγαλώσετε άμεσα την κερδοφορία του Ιατρείου σας ψάξτε για τις πιο κερδοφόρες σχέσεις!

Διότι, στους πελάτες-ασθενείς που αναζητούμε να έρθουν σε μας, θα πρέπει να τους προσφέρουμε την καλύτερη «πρόταση αξίας» που να αποδίδει την καλύτερη εμπειρία για αυτούς. Αυτό που μπορεί να χαρακτηριστεί ως «ΦΡΟΝΤΙΔΑ» ή «ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ».

Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.