fbpx
FB 01

Διαφήμιση στο Διαδίκτυο VS Διαφήμιση στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

Για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, οι επιχειρήσεις έχουν την επιλογή να χρησιμοποιούν είτε τη διαφήμιση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης (ΜΜΕ) είτε τη διαφήμιση στο Διαδίκτυο.

Ενώ και οι δύο αυτές επιλογές μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις μιας επιχείρησης, ίσως θα έπρεπε να επαναξιολογήσoυν το επιχειρηματικό μοντέλο και τις μεθόδους πωλήσεων που χρησιμοποιούν.

Γενικό VS Στοχευμένο

Μία από τις διαφορές στο μάρκετινγκ των ΜΜΕ και στο μάρκετινγκ του διαδικτύου είναι το επίπεδο εξειδίκευσης που μπορούν να επιτύχουν οι διαφημιστές.

Με το πρώτο, οι διαφημιζόμενοι στέλνουν συνήθως ένα μήνυμα σε ένα μεγάλο ακροατήριο, ταυτόχρονα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τεράστιους χαμένους πόρους, καθώς πολλοί βλέπουν μια διαφήμιση που δεν τους ενδιαφέρει ή απλά «αλλάζουν κανάλι»!

Με τη διαφήμιση μέσω διαδικτύου, η διαφήμισή σας εμφανίζεται μόνο όταν κάποιος πληκτρολογεί μια συγκεκριμένη «λέξη-κλειδί» ή στοχεύει συγκεκριμένο κοινό. 

Διαφήμιση στο Διαδίκτυο VS Διαφήμισης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Προϋπολογισμός
 

Άλλη μία διαφορά μεταξύ της διαδικτυακής διαφήμισης και της διαφήμισης στα ΜΜΕ είναι ο προϋπολογισμός που απαιτείται.

Στα ΜΜΕ, συνήθως, το κόστος του προϋπολογισμού είναι πολύ μεγαλύτερο. Για παράδειγμα, ίσως χρειαστεί να ξοδέψετε δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να ξεκινήσετε μια διαφημιστική καμπάνια στα ΜΜΕ.

Από την άλλη, για μια online καμπάνια, θα μπορούσατε να αρχίσετε ρεαλιστικά με οποιοδήποτε χρηματικό ποσό.

Απόδοση στην επένδυσή σας

Όταν επενδύετε στη διαφήμιση, θέλετε να γνωρίζετε ότι θα πετύχει. Όταν χρησιμοποιείτε τα ΜΜΕ, είναι δύσκολο να μετρήσετε την απόδοση της επένδυσής σας.

Για παράδειγμα, με μια τηλεοπτική διαφήμιση δεν μπορεί να είστε βέβαιοι εάν οι πωλήσεις αυξάνονται λόγω της διαφήμισης ή λόγω άλλων παραγόντων.

Με τις διαφημίσεις στο διαδίκτυο, είναι εύκολο να ελέγχετε τις εμφανίσεις, τα «κλικ» και πόσα από αυτά οδηγούν σε μια αγορά. Αυτό σας δείχνει ακριβώς τι παίρνετε για τα χρήματα που επενδύετε.

Συμπερασματικά

Ενώ η διαδικτυακή διαφήμιση έχει πολλά και συγκεκριμένα πλεονεκτήματα έναντι των παραδοσιακών μέσων μαζικής ενημέρωσης, πολλές επιχειρήσεις λανθασμένα και με τεράστιο κόστος εξακολουθούν να βασίζονται στα ΜΜΕ για τη διαφήμισή τους.

www.MedicalManage.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:



Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων