Home Μάρκετινγκ Γιατί η Ιστοσελίδα σας δεν Προσελκύει Νέους Ασθενείς;
Γιατί η Ιστοσελίδα σας δεν Προσελκύει Νέους Ασθενείς

Γιατί η Ιστοσελίδα σας δεν Προσελκύει Νέους Ασθενείς;

Ο τρόπος με τον οποίο επιλέγετε να διαθέσετε και να προβάλλετε τις υπηρεσίες σας σε πιθανούς ασθενείς πρέπει να βασίζεται στους κανόνες της αγοράς, τα δημογραφικά στοιχεία και τα χρήματα που διαθέτετε.

Πριν από μια δεκαετία, οι ασθενείς χρησιμοποιούσαν την ιστοσελίδα σας για να βρουν πληροφορίες όπως την τοποθεσία του ιατρείου, το ωράριο και πληροφορίες επικοινωνίας.

Τώρα, η ιστοσελίδα σας δεν αποτελεί πλέον μόνο έναν απλό κατάλογο, αλλά το πιο σημαντικό εργαλείο για την προσέλκυση νέων ασθενών. Μήπως όμως, η ιστοσελίδα σας είναι ξεπερασμένη και καθόλου ενημερωμένη;

Αν ναι, τι σημαίνει αυτό για το ιατρείο σας; Ας δούμε λοιπόν, τρία πράγματα που πρέπει να έχουν οι ιστοσελίδες των ιατρών στις μέρες μας ώστε να παραμένουν ανταγωνιστικοί.Εφαρμογή της Ιστοσελίδας σε Κινητά

Από τον Απρίλιο του 2015, η Google έχει αρχίσει να «τιμωρεί» τις ιστοσελίδες που δεν είναι συμβατές με κινητά.

Αν η ιστοσελίδα σας δεν είναι συμβατή ή δεν ανταποκρίνεται σε κινητά τηλέφωνα, ο αλγόριθμος της Google θα την κατατάξει χαμηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, παρά την προσπάθεια και τα χρήματα που έχετε διαθέσει.

Σχεδόν το 80% της συνολικής κίνησης στο διαδίκτυο προέρχεται πλέον από κινητές συσκευές (smartphone ή tablet). Οι πιθανοί επισκέπτες-ασθενείς θα χρειαστεί να ξοδέψουν χρόνο για να χρησιμοποιήσουν, να μεγεθύνουν και να πλοηγηθούν στην ιστοσελίδα σας.

Το γεγονός αυτό οδηγεί τους χρήστες να εγκαταλείψουν και να κλείσουν την ιστοσελίδα. Ο μέσος άνθρωπος ξοδεύει λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα στην αρχική σελίδα μιας ιστοσελίδας πριν αποφασίσει αν θα χρησιμοποιήσει την υπηρεσία ή όχι.

Τι σημαίνει αυτό;

Ότι η ιστοσελίδα του ιατρείου σας έχει 10 δευτερόλεπτα για να πείσει έναν ασθενή να περιηγηθεί περαιτέρω σε αυτή και αν τελικά θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Αν αυτό γίνεται με αργούς ρυθμούς φόρτωσης, δύσκολη πλοήγηση και μη συμβατή με το κινητό διάταξη, οι πιθανότητες είναι ότι ο ασθενής θα μεταβεί σε άλλη ιστοσελίδα.

Στην πραγματικότητα, μία μελέτη έδειξε ότι το 57% των χρηστών κινητής τηλεφωνίας θα εγκαταλείψει την ιστοσελίδα αν η φόρτωση χρειαστεί περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα.

Το πρώτο βήμα για να καθορίσετε εάν ο δικτυακός τόπος του ιατρείου σας πρέπει να ενημερωθεί είναι το Google Mobile Friendly Test.

Απλά πηγαίνετε στον σύνδεσμο, εισάγετε την ιστοσελίδα της πρακτικής σας και θα λάβετε τα αποτελέσματα.

Περιεχόμενο

Ένα από τα πράγματα που λείπουν στις ιστοσελίδες των γιατρών είναι το πολύτιμο περιεχόμενο.

Εκτός από το βιογραφικό του γιατρού και τη σελίδα “σχετικά με την ειδικότητά μου”, οι ιστοσελίδες συχνά στερούνται σχετικού περιεχομένου.

Οι ασθενείς πλέον αναζητούν την ενημέρωση για τα προβλήματα και τις θεραπείες τους και ο πρώτος τρόπος αναζήτησης για αυτούς είναι οι ιατρικές ιστοσελίδες.

Ένα άλλο συνηθισμένο λάθος είναι η σύνδεση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας με άλλες εξωτερικές, οι οποίες μπορεί να είναι σχετικές αλλά απομακρύνουν τους χρήστες από την δική σας ιστοσελίδα.

Γιατί ενώ θέλετε να προσελκύσετε τους ασθενείς, τελικά τους διώχνετε;

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να δημιουργήσετε περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας είναι χρησιμοποιώντας περιλήψεις λέξεων 200-300 με συμβουλές, σε περιπτώσεις και καταστάσεις που αντιμετωπίζετε συχνά στην ειδικότητά σας, καθώς και θεραπείες ή διαδικασίες που χρησιμοποιείτε.

Ο στόχος της ιστοσελίδας σας είναι να κρατήσετε τους χρήστες στη σελίδα σας μέχρι να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Γιατί η Ιστοσελίδα σας δεν Προσελκύει Νέους Ασθενείς 2

Calls to action

Οι προσκλήσεις για αλληλεπίδραση και προτροπή των ασθενών να θέσουν τις ερωτήσεις που θέλουν ή να στείλουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή να καλέσουν με ένα μόνο κλικ, αποτελούν στρατηγικά βήματα δράσης που συμβάλουν στην αύξηση απόκτησης νέων ασθενών.

Μάλιστα, μελέτες έχουν δείξει ότι η αύξηση αυτή μπορεί να φτάσει το 25%.

Η διατύπωση των ερωτήσεων για αλληλεπίδραση με τους ασθενείς είναι μια επιστήμη από μόνη της και μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στην αύξηση του αριθμού νέων ασθενών.

Η ιδέα του επανασχεδιασμού της ιστοσελίδας σας ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των νέων χρηστών-ασθενών του internet είναι κάτι απαραίτητο στις μέρες μας.

Το θέμα είναι πόσο θα σας στοιχίσει σε χρόνο και χρήμα. Αλλά η πραγματική ερώτηση είναι πόσα χρήματα θα χάσετε αν δεν προσεγγίστε σωστά τον ασθενή σας !

 

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων