Home Μάρκετινγκ 5 Βήματα για την Ενίσχυση της Επαγγελματικής Προβολής σας
5 Βήματα για την Ενίσχυση της Επαγγελματικής Προβολής σας

5 Βήματα για την Ενίσχυση της Επαγγελματικής Προβολής σας

Λέγεται ότι το 80% της επιτυχίας έγκειται στο να εμφανίζεσαι καθημερινά, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια.

Αυτό δεν είναι αρκετό.

Δεν αρκεί απλά να εμφανίζεσαι, ακόμα και αν δίνεις τον καλύτερο εαυτό σου.

Το θέμα είναι να βλέπουν και οι γύρω σου ότι εμφανίζεσαι.

Παρακάτω, ακολουθούν πέντε συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την επαγγελματική σας προβολή.

1. Ορίστε το προσωπικό σας Brand.

Ή μπορείτε να το ονομάσετε τομέα εξειδίκευσης.

Αυτό που είναι σημαντικό εδώ είναι να προσδιορίσετε τις δεξιότητες που είναι αποκλειστικά δικές σας: πράγματα που σας αρέσει να κάνετε, αλλά δεν τα κάνουν άλλοι, πράγματα που τα κάνετε εύκολα, αλλά είναι πιο δύσκολα για άλλους κ.λπ.

Μόλις ορίσετε αυτά τα χαρακτηριστικά, θα είναι πολύ πιο απλό να διατυπώσετε τι ακριβώς φέρετε στο τραπέζι.

Και μόλις έχετε σαφήνεια για το τι μπορείτε να φέρετε στο τραπέζι, εστιάστε στο να κάνετε περισσότερα από αυτά.

Έτσι, θα δείξετε στους ανθρώπους σε τι είστε καλός και θα ξέρουν πού να απευθυνθούν όταν έχουν ανάγκη.

2. Χρησιμοποιήστε τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).

Σίγουρα, αυτό περιλαμβάνει την πραγματική βελτιστοποίηση μηχανών ψηφιακής αναζήτησης, αλλά περιλαμβάνει επίσης το βιογραφικό σας, τους τίτλους των παρουσιάσεων και των εφημερίδων σας, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο μιλάτε για αυτό που κάνετε.

Μπορείτε να προσαρμόσετε τις αρχές του SEO στις καθημερινές σας επικοινωνίες.

Ο στόχος εδώ είναι να επιλέξετε ένα σύνολο λέξεων-κλειδιών και φράσεων που αντιπροσωπεύουν την επωνυμία που έχετε ορίσει στο πρώτο βήμα και να τις χρησιμοποιήσετε ελεύθερα σε όλες τις περιγραφές για εσάς και την εργασία σας.

Κάντε το αυτό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε όλα τα βιογραφικά που στέλνετε σε οποιονδήποτε άλλο (για να παρουσιαστείτε ως ομιλητής, για παράδειγμα).

Εάν είστε ενεργός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φροντίστε να χρησιμοποιείτε αυτές τις λέξεις-κλειδιά στις αναρτήσεις σας.

Εάν ωστόσο, σκέφτεστε ότι αυτό είναι ανειλικρινές, μην το κάνετε.

Θα πρέπει να επιλέγετε λέξεις που πράγματι περιγράφουν αυτό που κάνετε.

Γι’ αυτό, δημιουργήστε το σωστό σύνολο φράσεων που σας περιγράφουν και συμπεριλάβετέ τες σκόπιμα όταν περιγράφετε τον εαυτό σας και την εργασία σας.

3. Ξεκινήστε να γράφετε.

Ένας από τους ταχύτερους τρόπους για να κάνετε νέες συνδέσεις και να αποκτήσετε αναγνώριση για εξειδίκευση σε έναν συγκεκριμένο τομέα είναι να γράψετε γι’ αυτό.

Δεν χρειάζεται να γράψετε ένα βιβλίο ή ακόμη και να δημοσιεύσετε σε παραδοσιακά ιατρικά περιοδικά (αν και φυσικά μπορείτε, και αυτό έχει τη δική του σημασία).

Χωρίς να χρειάζεστε την έγκριση ή την άδεια κάποιου άλλου, μπορείτε να ξεκινήσετε σήμερα και να γράψετε μερικές αναρτήσεις ιστολογίου.

Μπορείτε να τις δημοσιεύσετε στον δικό σας ιστότοπο (τον οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε σε λιγότερο από είκοσι λεπτά).

Μπορείτε επίσης να τις δημοσιεύσετε στο Facebook ή στο LinkedIn ή να τις μοιραστείτε ως αναρτήσεις επισκέπτη στο ιστολόγιο κάποιου άλλου.

Με αυτόν τον τρόπο, θα δημιουργήσετε πολλά μικρά ίχνη στον ιστό που θα συνδέουν το περιεχόμενό σας με το όνομά σας.

Επειδή θα έχετε χρησιμοποιήσει επίσης καλό SEO και επωνυμία, οι συνάδελφοι και οι μηχανές αναζήτησης σύντομα θα αρχίσουν να προτείνουν τη δουλειά σας, όταν άλλα άτομα αναζητούν έναν ειδικό στην περιοχή σας.

Επιπλέον, θα έχετε ένα σωστό έργο που θα αντιπροσωπεύει τις ιδέες σας και πιθανώς τις αντιδράσεις άλλων ανθρώπων στις ιδέες σας.

Ένας από τους ταχύτερους τρόπους για να κάνετε νέες συνδέσεις και να αποκτήσετε αναγνώριση για εξειδίκευση σε έναν συγκεκριμένο τομέα είναι να γράψετε γι' αυτό.

4. Δώστε σημασία στις ανθρώπινες σχέσεις.

Μην περιορίζετε το δίκτυό σας στο τμήμα ή την ειδικότητά σας ή σε γιατρούς ή σε επαγγελματίες υγείας.

Μην περιορίζεστε στις προσπάθειες δικτύωσης με όσους είναι ανώτεροι σε εσάς, αλλά γνωρίστε τους ανθρώπους σε άλλα τμήματα και σε άλλα ιδρύματα.

Θα ανακαλύψετε νέες ευκαιρίες για φυσική συνεργασία με άτομα διαφορετικών κλάδων.

Οι περισσότεροι άνθρωποι θα χαρούν να συνδεθούν μαζί σας, ειδικά όταν μπορείτε να διατυπώσετε με ακρίβεια τους τρόπους με τους οποίους η εργασία σας τέμνεται με τους δικούς τους.

Αυτό το είδος εξωτερικής δικτύωσης είναι σημαντικό για τουλάχιστον τρεις λόγους.

Πρώτον, μπορεί να βρείτε εντελώς νέες εφαρμογές για τη διδασκαλία, την έρευνα και άλλους τομείς.

Δεύτερον, θα αρχίσετε να αναγνωρίζεστε σε τομείς εκτός των δικών σας.

Αυτό είναι μια μεγάλη ώθηση για προβολή και αξιοπιστία.

Όταν αναγνωρίζεστε ως εμπειρογνώμονας από επαγγελματίες έξω από τη σφαίρα σας, πραγματικά αναπτύσσεστε.

Τρίτον, θα εμπνευστείτε από νέες προοπτικές που θα κάνουν τη δουλειά σας καλύτερη και πιο σημαντική.

5. Σταματήστε να βλέπετε τους συναδέλφους σας ως ανταγωνιστές.

Ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και ακόμα και αν εργάζεστε στον ίδιο κλάδο, ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο.

Επομένως, υποστηρίξτε και γιορτάστε ο ένας τον άλλον.

Συλλογικά, θα κάνετε μεγαλύτερη διαφορά – αυτός είναι άλλωστε ο σκοπός της δουλειάς σας.

Εάν όλοι οι εμπλεκόμενοι απολαμβάνουν μια επαγγελματική ενίσχυση της προβολής ως αποτέλεσμα, αυτό είναι (πολύ πιθανό) μπόνους.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων