Home Μάρκετινγκ Αναπτύξτε Μία Σωστή Στρατηγική Marketing για το Ιατρείο σας
Αναπτύξτε μια Σωστή Στρατηγική Μάρκετινγκ για το Ιατρείο σας.

Αναπτύξτε Μία Σωστή Στρατηγική Marketing για το Ιατρείο σας

Η βιομηχανία της υγειονομικής περίθαλψης αλλάζει συνεχώς.

Με τον ίδιο τρόπο, αλλάζουν και οι τρόποι με τους οποίους οι ασθενείς βρίσκουν νέους παρόχους και δομές υγείας.

Είναι ζωτικής σημασίας οι οργανισμοί υγειονομικής περίθαλψης και τα ιατρεία να βρουν τρόπους επικοινωνίας με τους ασθενείς-στόχους τους όπου και να βρίσκονται – και αυτό μπορεί να γίνει μέσω του διαδικτύου και των μηχανών αναζήτησης.

Εάν θέλετε να προσεγγίσετε και να προσελκύσετε περισσότερους ασθενείς, θα πρέπει να συμπεριλάβετε μια ποικιλία τακτικών στη στρατηγική σας για να διασφαλίσετε ότι η επωνυμία σας θα είναι ορατή, οπουδήποτε και οποτεδήποτε οι ασθενείς αναζητούν ιατρεία σαν το δικό σας.

Παρακάτω, υπάρχει μια λίστα με τις 6 από τις καλύτερες ιδέες στρατηγικής μάρκετινγκ, τις οποίες μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε σήμερα για να προσελκύσετε νέους ασθενείς στο ιατρείο σας.

1. Ξεκινήστε το «πληρωμή ανά κλικ» μάρκετινγκ του ιατρείου σας με πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης.

Οι χρήστες αναζητούν κάτι περισσότερο από απλώς καταναλωτικά προϊόντα στο διαδίκτυο.

Συχνά, εάν πρέπει να βρουν έναν νέο πάροχο υγειονομικής περίθαλψης ή ιατρείο, θα μεταβούν στις μηχανές αναζήτησης για να βρουν ένα ιατρείο κοντά στην τοποθεσία τους.

Εάν θέλετε αυτοί οι πιθανοί ασθενείς να μπορούν να βρουν το δικό σας ιατρείο, θα πρέπει να αυξήσετε την ορατότητά σας στις μηχανές αναζήτησης.

Ένας τρόπος για να έχετε πιο άμεσα αποτελέσματα σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google, είναι να συμπεριλάβετε διαφημίσεις «πληρωμής ανά κλικ» ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ του ιατρείου σας.

Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης όταν οι άνθρωποι πληκτρολογούν όρους αναζήτησης που σχετίζονται με το ιατρείο σας.

Σε αντίθεση με το SEO, το οποίο μπορεί να πάρει λίγο χρόνο για να κάνει τη μαγεία του, οι ιατρικές διαφημίσεις «πληρωμής ανά κλικ» παράγουν άμεσα αποτελέσματα.

Πολλοί ασθενείς αναζητούν ιατρεία κοντά στο σπίτι, την εργασία ή την τρέχουσα τοποθεσία τους και οι διαφημίσεις «πληρωμής ανά κλικ» μπορεί να είναι εξαιρετικές για τη δημιουργία περισσότερης κίνησης στον ιστότοπό σας.

Στοχεύοντας λέξεις-κλειδιά και φράσεις που περιλαμβάνουν την πόλη ή την περιοχή στην οποία βρίσκεται το ιατρείο σας, μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους τοπικούς ασθενείς στον ιστότοπό σας.

2. Βελτιώστε τη στρατηγική SEO σας για να αυξήσετε την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης.

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) σάς βοηθά να κατατάσσεστε ψηλότερα στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης, έτσι ώστε το ιατρείο σας να είναι πιο ορατό στους ασθενείς που σας χρειάζονται.

Όλο και περισσότεροι ασθενείς ξεκινούν την αναζήτηση για εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης και ιατρεία στο διαδίκτυο, καθιστώντας το SEO ακόμη πιο σημαντικό.

Το SEO περιλαμβάνει την πραγματοποίηση αλλαγών στη διάταξη και το περιεχόμενο του ιστότοπού σας, ώστε να είναι πιο ελκυστικό για τις μηχανές αναζήτησης.

Εάν θέλετε να κατατάσσεστε στην πρώτη σελίδα του Google, θα πρέπει να εργαστείτε με συνέπεια για να βελτιώσετε το SEO σας.

Αυτό απαιτεί μια σε βάθος γνώση των βέλτιστων πρακτικών SEO.

Όχι μόνο η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο, αλλά πρέπει επίσης να γίνεται σε συνεχή βάση, καθώς οι λέξεις-κλειδιά και οι βέλτιστες τεχνικές αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου.

Πολλοί ασθενείς αναζητούν παρόχους υγειονομικής περίθαλψης σε κανάλια κοινωνικών μέσων όπως το Facebook.

3. Χρησιμοποιήστε κοινωνικά μέσα για να δημιουργήσετε το εμπορικό σας σήμα στο διαδίκτυο.

Εάν πιστεύετε ότι το μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών μέσων είναι μόνο για εταιρίες που πωλούν καταναλωτικά προϊόντα, κάνετε λάθος.

Οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης χρησιμοποιούν πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram και το Twitter για να προσεγγίσουν πιθανούς πελάτες και νέους ασθενείς.

Το μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βοηθήσει τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης να βελτιώσουν την αναγνώριση του ιατρείου τους και να προσελκύσουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Μέσω του προφίλ σας, του περιεχομένου που δημοσιεύετε και των κριτικών που αφήνουν οι ασθενείς σας, οι νέοι πελάτες μπορούν να μάθουν πολλά για το ιατρείο και τις υπηρεσίες που παρέχετε.

Επομένως, συμπεριλαμβάνοντας τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη στρατηγική μάρκετινγκ του ιατρείου σας, μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε περισσότερα άτομα στον ιστότοπό σας.

Πολλοί ασθενείς αναζητούν παρόχους υγειονομικής περίθαλψης σε κανάλια κοινωνικών μέσων όπως το Facebook.

Όταν βρίσκουν το ιατρείο σας σε μια κοινωνική πλατφόρμα, μπορούν να μεταβούν εύκολα στον ιστότοπό σας.

Εκεί θα μπορούν να μάθουν περισσότερα για τις υπηρεσίες σας και ακόμη και να κλείσουν ραντεβού.

4. Αναπτύξτε το μάρκετινγκ μέσω email για να διατηρείτε τους ασθενείς σας ενημερωμένους.

Μιλώντας για την προσέλκυση ασθενών… το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να διατηρήσετε τους ασθενείς σας ενημερωμένους και πιστούς σε εσάς.

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένα εξαιρετικό κανάλι ψηφιακού μάρκετινγκ για την αποστολή ενημερωτικών δελτίων, ιατρικών ειδήσεων, υπενθυμίσεων ραντεβού και άλλων.

Με την αποστολή email, μπορείτε να εργαστείτε για να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη με δυνητικούς ασθενείς, καθώς και με υπάρχοντες.

Παρέχοντας στους συνδρομητές του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την υγεία τους και τις υπηρεσίες σας, μπορείτε να εργαστείτε για να δημιουργήσετε και να προωθήσετε μακροχρόνιες σχέσεις με τους ασθενείς σας.

Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη του μάρκετινγκ μέσω email είναι η δυνατότητα αποστολής στοχευμένων μηνυμάτων που έχουν καλύτερη απήχηση σε διαφορετικά είδη κοινού.

Τμηματοποιώντας τη λίστα email σας, μπορείτε να δημιουργήσετε ξεχωριστές λίστες ασθενών με παρόμοια ενδιαφέροντα ή ανησυχίες.

Αυτό σας επιτρέπει να στέλνετε περισσότερο στοχευμένο και σχετικό περιεχόμενο στους παραλλήπτες του email σας.

Τα email μπορούν επίσης να έχουν θετικό αντίκτυπο στην εξυπηρέτηση πελατών.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να υπενθυμίσετε τα ραντεβού στους ασθενείς σας ή να στείλετε σημαντικά έγγραφα που πρέπει να συμπληρώσουν πριν από το ραντεβού τους.

Αυτή η απλή διαδικασία μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη διατήρηση των ασθενών σας ικανοποιημένων και έτσι να τους κάνει να επιστρέψουν.

Ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας παίζει επίσης ζωτικό ρόλο στο πώς οι ασθενείς αντιλαμβάνονται το ιατρείο σας.

5. Δημιουργήστε μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου για να ενημερώνετε τους ασθενείς.

Δεν είναι μυστικό ότι μερικές φορές η ιατρική βιομηχανία μπορεί να προκαλεί σύγχυση.

Είτε ψάχνουν για τον σωστό τύπο υγειονομικής περίθαλψης είτε για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με μια περίπλοκη ιατρική κατάσταση, πολλοί ασθενείς χρειάζονται βοήθεια για να κάνουν τις σωστές επιλογές.

Εκεί έρχεται το μάρκετινγκ περιεχομένου.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί μία απαραίτητη τακτική για να συμπεριλάβετε στη στρατηγική του ιατρείου σας, καθώς σας επιτρέπει να εκπαιδεύσετε πιθανούς ασθενείς μέσω ελκυστικού, σχετικού και ενημερωτικού περιεχομένου.

Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να έχει τη μορφή ιστολογίου σχετικά με το «πώς να επιλέξετε τον σωστό πάροχο υγειονομικής περίθαλψης» ή τη μορφή ενός πιο λεπτομερούς e-Book, για μια συγκεκριμένη υπηρεσία στην οποία εξειδικεύεται το ιατρείο σας.

Ανεξάρτητα από τον τύπο του περιεχομένου που δημιουργείτε, ο στόχος είναι να παρέχετε συνάφεια και ενημέρωση στους δυνητικούς πελάτες σας.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια σημαντική τακτική για χρήση σε συνδυασμό με τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.

Μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που εστιάζει σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και φράσεις που χρησιμοποιούν οι ασθενείς σας για να βρουν εγκαταστάσεις όπως η δική σας στο διαδίκτυο.

Όσο καλύτερο περιεχόμενο έχετε στον ιστότοπό σας, τόσο πιο πιθανό είναι ο ιστότοπός σας να κατατάσσεται υψηλότερα στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης.

Επιπλέον, με τη δημιουργία περιεχομένου σχετικού με τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα σας ή με τις πιο επίκαιρες πληροφορίες, αποδεικνύεται η γνώση, η κατάρτιση και η εξειδίκευσή σας.

6. Χρησιμοποιήστε έναν επαγγελματικό σχεδιασμό ιατρικού ιστότοπου.

Σχεδόν κάθε πτυχή της στρατηγικής μάρκετινγκ οδηγεί πίσω στον ιστότοπό σας.

Ο ιστότοπός σας αποτελεί την πρώτη εντύπωση που θα αποκτήσουν για εσάς και το ιατρείο σας οι δυνητικοί σας ασθενείς.

Εάν θέλετε να κάνετε τη σωστή πρώτη εντύπωση, είναι ζωτικής σημασίας να βεβαιωθείτε ότι ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας είναι εύκολος στην πλοήγηση κι ότι παρέχει στους επισκέπτες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν την απόφαση σχετικά με το εάν το ιατρείο σας είναι κατάλληλο ή όχι.

Ο στόχος της ιστοσελίδας σας είναι να δώσει σε νέους και πιθανούς ασθενείς τις πληροφορίες που χρειάζονται και να απαντήσει στις ερωτήσεις τους πριν ακόμη μπουν στο ιατρείο σας.

Επομένως, είναι σημαντικό να καταστήσετε σαφές ποιους τύπους υπηρεσιών παρέχετε.

Ωστόσο, το περιεχόμενο δεν είναι το μόνο σημαντικό στοιχείο ενός αποτελεσματικού ιστοτόπου.

Ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας παίζει επίσης ζωτικό ρόλο στο πώς οι ασθενείς αντιλαμβάνονται το ιατρείο σας.

Ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι ελκυστικός χωρίς να είναι πολύ φορτωμένος με πληροφορίες.

Τα πάντα, από τα χρώματα και τις εικόνες που χρησιμοποιείτε μέχρι το στυλ της γραμματοσειράς, θα πρέπει να δίνουν στους επισκέπτες μια θετική εντύπωση για εσάς και το ιατρείο σας.

{module title=”Adsence article”}

Ένα άλλο ζωτικό στοιχείο του σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας είναι η πλοήγηση.

Εάν η πλοήγηση στον ιστότοπό σας είναι δύσκολη, οι χρήστες θα σταματήσουν να ασχολούνται πολύ γρήγορα.

Χρησιμοποιήστε ένα απλό μενού πλοήγησης που διευκολύνει τους επισκέπτες να βρουν αυτό που αναζητούν το συντομότερο δυνατό.

Είναι επίσης σημαντικό για τον ιστότοπό σας να ανταποκρίνεται σε όλες τις συσκευές.

Τα άτομα θα χρησιμοποιήσουν την πιο βολική συσκευή για να αναζητήσουν έναν ιατρικό πάροχο.

Αυτό σημαίνει συχνά ότι μπορεί να χρησιμοποιούν το smartphone ή το tablet τους, ειδικά αν είναι εν κινήσει.

Εάν ο ιστότοπός σας δεν έχει βελτιστοποιηθεί για κινητές συσκευές, μπορεί να απομακρύνετε πιθανούς ασθενείς από τον ιστότοπό σας.

Ξεκινήστε να αναπτύσσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ για το ιατρείο σας

Τώρα που γνωρίζετε ποιες τακτικές θα σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε και να προσελκύσετε πιθανούς ασθενείς, ήρθε η ώρα να αναπτύξετε τη στρατηγική μάρκετινγκ του ιατρείου σας.

Θυμηθείτε πως όπως αλλάζει η βιομηχανία υγειονομικής περίθαλψης με την πάροδο του χρόνου, έτσι αλλάζουν και οι βέλτιστες στρατηγικές για την εύρεση και προσέλκυση νέων ασθενών.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων