Home Μάρκετινγκ Συμβουλές για την Προώθηση του Ιστότοπού σας
Συμβουλές για την Προώθηση του Ιστοτόπου Σας

Συμβουλές για την Προώθηση του Ιστότοπού σας

Όποια και αν είναι η αφετηρία σας, είναι εξαιρετικά σημαντικό να διασφαλίσετε ότι σκέφτεστε το ψηφιακό μάρκετινγκ ως μέρος της συνολικής στρατηγικής ανάπτυξης του ιατρείου σας.

Η αξιοποίηση του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και της διαφήμισης ιστoτόπων μπορεί να προσελκύσει νέους ασθενείς να σας επισκεφθούν.

Οι καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια αποτελεσματική και αποδοτική μέθοδος επικοινωνίας, προσφέροντας σημαντικά υψηλότερες αποδόσεις από πολλά άλλα πιο παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας, όπως το άμεσο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Υπάρχουν πολλά οφέλη από τη χρήση μιας καμπάνιας email για να επικοινωνήσετε με τις επαφές σας.

Καταρχάς, είναι χαμηλού κόστους.

Επιπλέον, η σχετικά εύκολη εφαρμογή και το χαμηλό μηνιαίο κόστος για τη χρήση της, δείχνουν πως το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προσφέρει έναν οικονομικά αποδοτικό τρόπο επίτευξης τεράστιου αριθμού προοπτικών.

Οι περισσότεροι πελάτες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχουν εύχρηστες διεπαφές που δεν απαιτούν να έχετε σημαντική τεχνική εξειδίκευση και επομένως, σας επιτρέπουν να δημιουργείτε ελκυστικά και ισχυρά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε σχεδόν ελάχιστο χρόνο.

Σε αντίθεση με άλλα μέσα, τα αποτελέσματα μπορούν να παρακολουθούνται απευθείας μέσω του παρόχου email και της Google Analytics, πράγμα που σημαίνει ότι οι βελτιώσεις μπορούν εύκολα να εντοπιστούν και να εφαρμοστούν.

Και, φυσικά, σας δίνει άμεσα αποτελέσματα.

Τα email αποστέλλονται όποτε τα προγραμματίζετε και μπορείτε να δείτε αποτελέσματα μέσα σε λίγα λεπτά.

Ο παραλήπτης απέχει μόνο μερικά κλικ από την πιθανή επικοινωνία μαζί σας.

Ενίσχυση της ευαισθητοποίησης

Στέλνοντας ένα email στη βάση δεδομένων σας, μπορείτε να επισημάνετε το φάσμα των υπηρεσιών που παρέχετε και να επικοινωνήσετε την ευκολία με την οποία οι μελλοντικοί ασθενείς σας μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτές.

Δοκιμάστε να προσαρμόσετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου γύρω από τις ημερομηνίες ευαισθητοποίησης για την υγεία.

Για παράδειγμα, λίγες εβδομάδες πριν από την ημέρα κατά του καπνίσματος, μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που να επικοινωνεί όλα τα οφέλη της υπηρεσίας διακοπής του καπνίσματος που παρέχετε και να ενημερώσετε τους δυνητικούς ασθενείς σας πώς μπορούν να την αξιοποιήσουν στο έπακρο.

Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι οι νόμοι περί προστασίας προσωπικών δεδομένων υπαγορεύουν ότι πρέπει να έχετε άδεια για την αποστολή email μάρκετινγκ σε οποιαδήποτε από τις βάσεις δεδομένων των επαφών σας.

Επίσης, τυχόν πελάτες που λαμβάνουν απροσδόκητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από εσάς, είναι πιθανό να επισημάνουν το email σας ως ανεπιθύμητο, το οποίο θα έχει επιζήμια επίδραση στη δυνατότητα αποστολής μελλοντικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε εκείνους.

Προώθηση ιστοσελίδας

Ο ιστότοπός σας είναι μια υπέροχη πλατφόρμα για επικοινωνία με υπάρχοντες και μελλοντικούς ασθενείς.

Ωστόσο, οι χρήστες δεν τείνουν να παραμένουν στον ιστότοπο για πολλή ώρα, εάν τα οφέλη δεν κοινοποιούνται αποτελεσματικά στην αρχική σελίδα.

Τα banner είναι ένας ισχυρός τρόπος επικοινωνίας ενός μηνύματος στους χρήστες σας.

Συμβουλές για την Προώθηση του Ιστοτόπου Σας

Υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη ρύθμιση του ιστοτόπού σας:

  • Εύκολα αναγνωρίσιμες προωθήσεις υπηρεσιών

Μην έχετε τα βασικά σας μηνύματα στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας σας, καθώς πιθανότατα δεν θα εμφανίζονται.

Για παράδειγμα, όταν προωθείτε τις υπηρεσίες σας, διασφαλίστε ότι τα βασικά θέματα όπως το κόστος, ο τρόπος πρόσβασης στην υπηρεσία και οι λόγοι χρήσης της υπηρεσίας βρίσκονται στο επάνω μέρος της σελίδας.

  • Μην συμπεριλάβετε πάρα πολλά στην αρχική σελίδα

Η αρχική σας σελίδα πρέπει να επικοινωνεί αποτελεσματικά το ότι είστε γιατρός, ποια είναι η βασική υπηρεσία που παρέχετε και τι θέλετε να επιτύχουν οι χρήστες από την επίσκεψη στον ιστότοπό σας.

Το κύριο μενού θα πρέπει να εστιάζει στα πιο χρήσιμα πράγματα για τους χρήστες / πελάτες σας, για παράδειγμα, το φάσμα των υπηρεσιών που προσφέρετε, τυχόν προσφορές που έχετε εκείνη τη στιγμή, στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.

  • Εύκολη πλοήγηση και φιλική προς τον χρήστη σχεδίαση

Ένας ιστότοπος θα πρέπει να επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν οτιδήποτε μέσα σε αυτόν με τρία κλικ.

Όταν σκέφτεστε τη δομή, προσπαθήστε να διατηρήσετε συνοχή.

Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του χρήστη και σκεφτείτε πού θα περιμένατε να βρείτε κάποιο συγκεκριμένο περιεχόμενο.

  • Τακτική συντήρηση

Ένας παρωχημένος ιστότοπος θα χρησιμεύσει μόνο για τη μείωση της εμπιστοσύνης ενός χρήστη στις παροχές σας.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε αφιερώσει χρόνο για να ενημερώσετε τον ιστότοπό σας και να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό του είναι επίκαιρο.

Την άνοιξη για παράδειγμα, ίσως θελήσετε να προσφέρετε συμβουλές για τις αλλεργίες και το χειμώνα να εστιάσετε περισσότερο στις χειμερινές παθήσεις.

  • Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

Η βελτιστοποίηση του ιστοτόπού σας σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας θα εμφανίζεται υψηλότερα στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης του Google.

Αυτό μπορεί να είναι πολύ σημαντικό για την οδήγηση σχετικών χρηστών στον ιστότοπό σας.

Μια τακτική ροή νέου ή ενημερωμένου περιεχομένου, μαζί με την έρευνα και τη χρήση λέξεων-κλειδιών στις σελίδες σας, σίγουρα θα βοηθήσει.

  • Φιλικός προς κινητά

Οι περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν κινητές συσκευές και όχι επιτραπέζιο υπολογιστή για την επίσκεψη σε ιστοσελίδες.

Ως εκ τούτου, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο αναπροσαρμογής του ιστοτόπου σας, ώστε να είναι φιλικός προς κινητές συσκευές.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων