Αγώνας Ταχύτητας ή Μαραθώνιος;

Οι διαφημιζόμενοι πολύ συχνά επενδύουν μεγάλα ποσά σε μικρής διάρκειας ενέργειες προβολής.

H Ομάδα του Ιατρείου

Αν δεν έρθουν άμεσα τα αποτελέσματα που προσδοκούν, τότε σταματούν όλες τις προσπάθειες και «ονομάζουν» την ενέργεια ως ανεπιτυχή.

Οι ενέργειες προβολής είναι ένας μαραθώνιος... Δεν είναι ένας αγώνας ταχύτητας!

Πάντοτε να επενδύετε μικρότερα ποσά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα παρά να ξοδεύετε πολλά σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με έρευνες, το 80% των πωλήσεων γίνονται από την πέμπτη ως τη δωδέκατη επαφή με τον δυνητικό πελάτη.

Αυτό το στατιστικό μπορεί να συσχετιστεί με το πόσες φορές πρέπει να εκτεθείτε σε έναν δυνητικό πελάτη μέχρι να γίνει πελάτης σας.

Μόνο ένα μακροχρόνιο και συνεχές πλάνο προβολής θα φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Ιωάννης - Ευάγγελος Χαραμής
Χαραμή ΑΕ
www.MedicalManage.gr 

Με την περιήγησή σας στο medicalmanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.