fbpx
Αυθημερόν Αττικής και Next Day Αττικής και σε Όλη την Ελλάδα
Like us on facebook!

Μήπως το Προσωπικό του Ιατρείου «Υπονομεύει» το Marketing;

Κατά τη διάρκεια της εξέτασης είστε σε θέση να δείτε πως νιώθει ο ασθενής σας για την εμπειρία του στο ιατρείο σας, αλλά τι γίνεται όταν αυτός απομακρύνεται;

Αν το προσωπικό του ιατρείου κάνει συνεχώς λάθη, μπερδεύει τα ραντεβού και δεν είναι η επικοινωνία με τον ασθενή το δυνατό του σημείο, τότε ίσως να υπονομεύει την εμπειρία του ασθενή, παρά τις φιλότιμες προσπάθειές σας.

Δείτε τι Mπορείτε να Kάνετε:

Μήπως το Προσωπικό του Ιατρείου «Υπονομεύει» το Marketing;

Αξιολογήστε το Προσωπικό σας

Η αξιολόγηση του προσωπικού μπορεί να γίνει συγκρίνοντας την πρακτική σας με άλλες παρόμοιες πρακτικές θα σας βοηθήσει να καθορίσετε αν έχετε ικανοποιητικό προσωπικό και πόσο σας κοστίζει σε σχέση με τους άλλους.

Σκεφτείτε να Προσαρμόσετε τους Μισθούς

Οι ιατροί είναι αυτοί που φροντίζουν τον ασθενή, αλλά οι υπάλληλοι υποδοχής και οι γραμματείς είναι συχνά το πρόσωπο του ιατρείου σας.

Είναι οι πρώτοι και οι τελευταίοι που αλληλεπιδρούν με τον ασθενή και εκεί καταφεύγει ο ασθενής όταν έχει κάποιο αίτημα, κανονίζει ένα ραντεβού ή έχει κάποια απορία.

Όταν λοιπόν δεν αμείβονται επαρκώς, θα αναζητήσουν αλλού κάποια επαγγελματική ευκαιρία.

Να Παρέχετε Περισσότερα Κίνητρα

Το κλειδί για να διατηρήσετε την ποιότητα στο προσωπικό σας, εκτός από την ικανοποιητική αμοιβή είναι να τους κάνετε να νιώθουν ότι αξίζουν.

Η αξιολόγηση κάθε πλευράς του ασθενή από μια ολιστική προοπτική θα αποτρέψει το προσωπικό σας από την υπονόμευση των προσπαθειών σας να παρέχετε υψηλής ποιότητας φροντίδα.

Πηγή: MD CONNECTION

Κοινοποιήστε το Άρθρο:



Σεβόμαστε την Ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι τους όρους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων